SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dertig km verderopquote:
Het was leuker als Evert ten Napel zijn gezicht erin was geshopt en er nog een HOHOHO ofzo erbij stond.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit niet grappig vinden hebben geen humor
Beter dan Ajax of Vites.quote:
quote:
stinho spit die truth op je beeldschermquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen had 1-0 voor moeten staan + 1 een man meer
Je hebt zelf geen humor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit niet grappig vinden hebben geen humor
Hoi Karinaquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze stinken beter? Of wat.
Valt me mee dat je er bent, met je leven.
Tis gewoon een midweeks avondje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze stinken beter? Of wat.
Valt me mee dat je er bent, met je leven.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb soms wel last van mijn humoor, maar met mijn humor is niks mis mee.
Mooizoquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel goed zelfs, dank jeMet jou ook?
Ja vrijdag weer de hort op hequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis gewoon een midweeks avondje.
Ik ga inderdaad het sjowtje en de openingsceremonie missen.quote:
Ik las het, ik ben er vrijdag ook niet, misschien laatste stukje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad het sjowtje en de openingsceremonie missen.
Pics in DM.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:17 schreef GGMM het volgende:
M'n faceswap is mislukt.
Nu ben ik chagrijnig.
Wees blij dat het niet gelukt is en je het resultaat niet gepost hebt. Je bent niet naar het niveau van JR gezakt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:17 schreef GGMM het volgende:
M'n faceswap is mislukt.
Nu ben ik chagrijnig.
Welke openingsceremonie?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad het sjowtje en de openingsceremonie missen.
In Zooitsjiequote:
Waarom heb je zulke haat op mij Pascal.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet gelukt is en je het resultaat niet gepost hebt. Je bent niet naar het niveau van JR gezakt.
God, waarom toch altijd weer reflecteren op PSV?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De druk die PSV niet aankan bedoel je?
godver alorsquote:
Gelukkig nog niet zo triest als PSV.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit Heerenveen is ook maar een triest ploegje zeg
Dat heb ik niet, maar die grappen van je zijn zo slecht dat ik ervan moet janken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je zulke haat op mij Pascal.
Bilal is een Turkquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bakkie of Hakim de gietenneukert
DKV is niet veel hoor. Ziyech, Finnbo en zooi.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet zo triest als PSV.
Slecht?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar die grappen van je zijn zo slecht dat ik ervan moet janken.
Je vergeet Ramon Zomer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DKV is niet veel hoor. Ziyech, Finnbo en zooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |