Dat is aardig van je. Hij zou zich behoorlijk ongemakkelijk voelen in z'n eentje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou Jans niet uitnodigen voor mijn verjaardagsfeestje.
En dan teletekst op Ajax natuurlijk, als een echte Ajacied.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga darts kijken op het tweede scherm.
Gr gr.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou Jans niet uitnodigen voor mijn verjaardagsfeestje.
Jij insinueert dat niemand op mijn uitnodiging zou ingaan. Dit houdt dus tevens in dat ook Jans niet zou komen opdagen mocht ik hem uitnodigenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is aardig van je. Hij zou zich behoorlijk ongemakkelijk voelen in z'n eentje.
twitter:RypkeBakker twitterde op donderdag 06-02-2014 om 20:09:53Als Riedewald zijn eredivisiemoyenne aanhoudt, scoort hij vanavond 18 keer tegen FC Groningen. Mits hij de wedstrijd uitspeelt. #ajagro reageer retweet
Relfiguur ben je ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan teletekst op Ajax natuurlijk, als een echte Ajacied.
Juist..quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:17 schreef Heeinz het volgende:
twitter:RypkeBakker twitterde op donderdag 06-02-2014 om 20:09:53Als Riedewald zijn eredivisiemoyenne aanhoudt, scoort hij vanavond 18 keer tegen FC Groningen. Mits hij de wedstrijd uitspeelt. #ajagro reageer retweet
Daar is Jans veel te aardig voor.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij insinueert dat niemand op mijn uitnodiging zou ingaan. Dit houdt dus tevens in dat ook Jans niet zou komen opdagen mocht ik hem uitnodigen
Heej Guusjequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan teletekst op Ajax natuurlijk, als een echte Ajacied.
Jans is niet aardig, Jans is een opgevoerde paardenlul. Ik nodig hem niet voor niks uit de 16de van april. (Ik verwacht nu een cadeautje)quote:
Ik zal het onthouden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jans is niet aardig, Jans is een opgevoerde paardenlul. Ik nodig hem niet voor niks uit de 16de van april. (Ik verwacht nu een cadeautje)
Tering wat ben jij dom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |