Nee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Robo Defense is ook wel een leuk spel moet ik zeggen. Misschien iets voor jou?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, we mogen vanaf nu alleen nog maar positief zijn?
Idioot.
Sowieso smilies aanklikkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, je klikte je smilie niet goed aan voordat je op 'invoeren' klikte.
De gebruikelijkste wel ja. Is wel handig als je een DM stuurt bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij kent alle smilies uit je hoofd?
Dat vind ik best sneu.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
De gebruikelijkste wel ja. Is wel handig als je een DM stuurt bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Seroodaik snappumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
SeroodaHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SeroodaBedankt dat je het bolt maakte, anders had ik het niet gesnapt denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boltquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt dat je het bolt maakte, anders had ik het niet gesnapt denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |