Hahahaquote:
Alles is bedorvenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Borven wordt volgend jaar topscorer.
Vent kan niet voetballen, wat was hij zondag slecht zeg...quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Borven wordt volgend jaar topscorer.
Dat kan Finnbogasson ook niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Vent kan niet voetballen, wat was hij zondag slecht zeg...
Ewa chickie.quote:
Dat deed PSV ook na de winst op Cambuur.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Scorpie het volgende:
Men viert het alsof men de CL gewonnen heeft bij Twente.
Ik vertrouw erop dat Rens dit oplost.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Rensie zet ze zo wel op de trein joh, Pompebledden Modern Front
Mensen die geen emotie tonen na een overwinningquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Scorpie het volgende:
Gaan nog wel punten verspelen de komende maand.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vond Twente eigenlijk wel tegenvallen.
Dit was dan ook de kampioenswedstrijd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Scorpie het volgende:
Ach, we zullen zien héquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan Finnbogasson ook niet.
Was dit jullie kampioenswedstrijd ?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die geen emotie tonen na een overwinning
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:37 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Dit was dan ook de kampioenswedstrijd.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Was dit jullie kampioenswedstrijd ?
Leuk voor je.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VBL / NOS Eredivisie #105 Ajax gewoon koploper
Dat was precies toen bij de NOSquote:
Maak je niet zo druk joh. Je geeft tussen de regels door alleen maar aan dat je Twente als een serieuze kandidaat ziet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Heel Twente is een samenzwering.
Alleen FOX al, alleen maar Twentefans bij de medewerkers. Bjelland die wordt bespaard met een gele kaart. Zo kan ik nog doorgaan.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:18 schreef Tchock het volgende:
Doe maar...
18:45 SC Cambuur - PSV
19:45 Go Ahead Eagles - RKC Waalwijk
19:45 NEC - NAC Breda
20:45 SC Heerenveen - FC Twente
Was gewoon verdiend hoor, goed is andersquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen FOX al, alleen maar Twentefans bij de medewerkers. Bjelland die wordt bespaard met een gele kaart. Zo kan ik nog doorgaan.
Piep piep!quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De frustratie zit diep.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Calimeroooquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Gedraag je eens normaal. Ajacied onwaardig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
HAHAHAHAquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe ff normaalquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
PIEP PIEP HALLOquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |