SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit betekent dat Cocu dus langer kan blijven
Goed nieuws
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:01 schreef Seam het volgende:
Verdiend op 1-2 gekomen, goed spel van PSV tot dusver.
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 05-02-2014 om 18:06:26En jullie hadden nog een voorspelling tegoed: #campsv 1-2 #nostradamus reageer retweet
Ooit?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef FL_Freak het volgende:
al die joden hier, alsof jullie niet op deze manier ooit gewonnen hebben![]()
Juist..quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef FL_Freak het volgende:
nep-plat?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie ging daar nog nep-plat van Cambuur?
Winnen is winnen, maar ik zou nog niet te fijn gaan zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef FL_Freak het volgende:
dat ze een betere aanhang hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
Slechtste wedstrijd van PSV van de afgelopen 30 jaar...
... en ze staan 1-2 voorWat zegt dat over Cambuur?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef FL_Freak het volgende:
Dit blijft geen 1-2 nee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Winnen is winnen, maar ik zou nog niet te fijn gaan zitten.![]()
Ze zijn teveel afhankelijk van Ritzmaiergodquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
Slechtste wedstrijd van PSV van de afgelopen 30 jaar...
... en ze staan 1-2 voorWat zegt dat over Cambuur?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Manu denkt ik val even 2 keer, valt het niet zo op.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef Doublepain het volgende:
VOETBALHOOFDSTAD VAN NEDERLAND
PSV
EINDHOVUH NR1quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef Doublepain het volgende:
VOETBALHOOFDSTAD VAN NEDERLAND
PSV
Zit er dik in ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef Seam het volgende:
PSV krijgt nu weer een opleving en gaat Twente vernederen, let op mijn woorden!
Kampioenuh allesquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef Seam het volgende:
Om vervolgens weer te verliezen van een degradant.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef Seam het volgende:
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef Seam het volgende:
Zeg dat nou niet, dat kan Stijn tegen je gaan gebruikenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Om vervolgens weer te verliezen van een degradant.
PSV voetbalt vooral tegen zichzelf ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed de administratie bijhouden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Zo ook nog ff een kladblokje aanmaken.
Je bent wel druk met me.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dat kan Stijn tegen je gaan gebruiken
Ik dek mij weer eens inquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dat kan Stijn tegen je gaan gebruiken
Negatievelingquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is dit seizoen bij Feyenoord ook nooit, en was bij Ajax ook lange tijd niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:05 schreef elby1988 het volgende:
Normaal zie je dat als zo'n relatieve topclub dan scoort het over is, maar nu heb ik dat totaal niet eigenlijk..
Wel goed dan dat ik niet uit Oss kom.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Negatieveling
Als je uit Oss komt ben je voor Top Oss!
Lukoki kan rennenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:06 schreef Caland het volgende:
Depay speelt echt heel erg matig.
Gras is groen.
Klopt, gewoon totaal onvoorspelbaarquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is dit seizoen bij Feyenoord ook nooit, en was bij Ajax ook lange tijd niet.
Die kan Ajax uit zijn hoofd zettenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:07 schreef Grifte het volgende:
Lukoki haalt gewoon zijn normale niveau Evert
Met De Sa als jeugdconcurrent zit er toch nog best toekomst in.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die kan Ajax uit zijn hoofd zetten
Kan mij de laatste keer niet eens herinneren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eerste keer dit seizoen dat PSV na een achterstand toch weer voor komt te staan?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan mij de laatste keer niet eens herinneren.
Ok Stijn. Echt bedankt. Hier zaten we op te wachten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Schwalbe GAE en een mooie plek voor Jop.
[ afbeelding ]
Dat wel, de rest niet.quote:
Oppassen dat Willems het reclamebord van de burgerking niet op eetquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zoet ging even op in het reclamebord.
Echt een kameleon die jongen.
Matavz ookquote:
Zaklopen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:09 schreef Wiebeldak het volgende:
Ze doen warmlopen in een slaapzak bij PSV.
Ik hoop het toch van niet, anders moeten ze straks nog gaan sprinten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oppassen dat Willems het reclamebord van de burgerking niet op eet
Laten we eerlijk zijn, als je ziet hoe dramatisch het afgelopen weken is, zijn ze blij als ze 3 punten meenemen naar Eindhoven..quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV dat gaat tijdrekken tegen Cambuur
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
Deze wedstrijd is een parodie op voetbal
Kijken we naar voetbal?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
Zo'n sterk schot heeft hij niet in de benen anders xDquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:09 schreef Slobeend het volgende:
Bij Lukoki moet ik steeds aan [ afbeelding ] denken
inderdaad, ik kan beter NECNAC gaan kijken dan dit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
Lekker Real - Atletico kijken johquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef Seam het volgende:
[..]
inderdaad, ik kan beter NECNAC gaan kijken dan dit.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
Ik heb nog nooit zoveel moeten lachen om een voetbalwedstrijd
We zitten gewoon te kijken naar 2 G-elftallen
Hoop dat Atletico wint.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Lekker Real - Atletico kijken joh
Flauw dit. Een gebrek aan kwaliteit heeft niks met hun intelligentie te maken. Ze kunnen gewoon niet voetballen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
Ik heb nog nooit zoveel moeten lachen om een voetbalwedstrijd
We zitten gewoon te kijken naar 2 G-elftallen
Beetje discipline en gewoon je taken uitvoeren zoals Park dat doet zal de rest geen kwaad doen.quote:
Ga nog ns wegquote:
Eigenlijk verdienen ze allebei geen punten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Cambuur verdient minimaal 1 punt imo
Maherquote:
ZOu niet terecht zijn maar wel fijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wel tijd voor de terechte 1-3
Gefeliciteerd met deze overwinning davy.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wel tijd voor de terechte 1-3
Manu speelt ook helemaal niet bij Park in het team?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe heeft Park bij ManU kunnen spelen
Heeft Cambuur al verloren?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze overwinning davy.Ik gun het je van harte.
Bedankt jongenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze overwinning davy.Ik gun het je van harte.
Ja, inderdaad. Er lijkt weer wat lust te zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef Tchock het volgende:
In elk geval zijn er nu wat PSV'ers die gewoon lijken te willen winnen. Het begin was wel zo lamlendig.
Door je 2e zin moest ik toch nog lachen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Manu speelt ook helemaal niet bij Park in het team?
Snap je? Godver ik ga lekker vandaag hahaha
Bedankt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt jongenWe zullen Twente ook even klappen geven.
Dit boeit echt niemandquote:
JODENBONDquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Pieter Vink is corrupt!!!!!!1!!11!!!!
idd, een beetje de bal wegspelenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een paardenlul die Park
Is ie je tweelingsbroer?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een paardenlul die Park
Zoetquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor wie zal Matavz in de ploeg komen?
Nee over mensen met een lelijke UI.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat dan?Het ging zeker over mensen met een laag iq ofzo
Caland heeft geen gevoel voor humor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
Cambuur checkt de Park.
Caland moest lachen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
Cambuur checkt de Park.
Caland moest lachen.
Cocu is misschien geen meestertacticus, maar dat begrijpt hij denk ik wel.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:18 schreef Zorro het volgende:
Park volgend jaar naar Roda. Kan hij in Parkstad stadion spelen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee over mensen met een lelijke UI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Consolideren jongens!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hendrix voor Narsingh, Cocu vindt 2 goals genoeg.
Pepe werd van richting veranderd?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sierd probeert te racen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pepe werd van richting veranderd?
Park slaagt ook niet bij Psv omdat hij het PARKeerterrein niet kan vinden xDquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:18 schreef Zorro het volgende:
Park volgend jaar naar Roda. Kan hij in Parkstad stadion spelen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:21 schreef Caland het volgende:
Of als Park komt te overlijden bordjes ophangen met hier parkeren. Zo enorm grappig
Zijn auto heeft geen PARK assist xDquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Park slaagt ook niet bij Psv omdat hij het PARKeerterrein niet kan vinden xD
huh?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef Tchock het volgende:
Die jubileumwedstrijd, heb me kapot gelachen. Dat PSV nog had aangevraagd bij de KNVB of ze niet tegen een topclub mochten spelen dat weekend.
Dit vind ik niet zo grappig eigenlijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Zijn auto heeft geen PARK assist xD
Ik ben wel fan van Hege maar je UI is echt niets boeiends op te zien.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hege Bokko. Dit was de meest hitsige foto die ik kon vinden
[ afbeelding ]
Jonge, als hij erin zit heeft iedere auto PARK assistquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Zijn auto heeft geen PARK assist xD
Ik wel en daar gaat het om.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vind ik niet zo grappig eigenlijk
Dat dit op Ajaxshowtime wordt gepost, vind ik wel een beetje treurig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.ajaxshowtime.c(...)lijke-wedstrijd.html
Goede bron.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar staat niks over "geen topclub"quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo, staat hij heeft voor paal zeg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar staat niks over "geen topclub"
Deze zin vind ik moeilijk.quote:
Ja.quote:
Klopt, was moeilijk om te maken als UI ( schijnt)quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van Hege maar je UI is echt niets boeiends op te zien.
Eindelijk?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dus, gaan we eindelijk een uitwedstrijd winnen?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef Monolith het volgende:
Overigens gun ik PSV tegen Twente de drie punten wel.
Het lek is bovenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oh nice.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt, was moeilijk om te maken als UI ( schijnt)
Deze is wel beter:
[ afbeelding ]
We scoren weer 2 goalsquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik maakte me dit keer toch wel even zorgen hoor. Stel je voor dat onze vriendschap onder mijn fouten komt te leiden.quote:
Hollaholla oid wel.quote:
Haha nu doe je het gewoon met opzet jij belhamel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte me dit keer toch wel even zorgen hoor. Stel je voor dat onze vriendschap onder mijn fouten komt te leiden.
[..]
Hollaholla oid wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |