Flauw dit. Een gebrek aan kwaliteit heeft niks met hun intelligentie te maken. Ze kunnen gewoon niet voetballen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
Ik heb nog nooit zoveel moeten lachen om een voetbalwedstrijd
We zitten gewoon te kijken naar 2 G-elftallen
Beetje discipline en gewoon je taken uitvoeren zoals Park dat doet zal de rest geen kwaad doen.quote:
Ga nog ns wegquote:
Eigenlijk verdienen ze allebei geen punten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Cambuur verdient minimaal 1 punt imo
Maherquote:
ZOu niet terecht zijn maar wel fijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wel tijd voor de terechte 1-3
Gefeliciteerd met deze overwinning davy.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wel tijd voor de terechte 1-3
Manu speelt ook helemaal niet bij Park in het team?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe heeft Park bij ManU kunnen spelen
Heeft Cambuur al verloren?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze overwinning davy.Ik gun het je van harte.
Bedankt jongenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze overwinning davy.Ik gun het je van harte.
Ja, inderdaad. Er lijkt weer wat lust te zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef Tchock het volgende:
In elk geval zijn er nu wat PSV'ers die gewoon lijken te willen winnen. Het begin was wel zo lamlendig.
Door je 2e zin moest ik toch nog lachen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Manu speelt ook helemaal niet bij Park in het team?
Snap je? Godver ik ga lekker vandaag hahaha
Bedankt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt jongenWe zullen Twente ook even klappen geven.
Dit boeit echt niemandquote:
JODENBONDquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Pieter Vink is corrupt!!!!!!1!!11!!!!
idd, een beetje de bal wegspelenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een paardenlul die Park
Is ie je tweelingsbroer?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een paardenlul die Park
Zoetquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor wie zal Matavz in de ploeg komen?
Nee over mensen met een lelijke UI.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat dan?Het ging zeker over mensen met een laag iq ofzo
Caland heeft geen gevoel voor humor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
Cambuur checkt de Park.
Caland moest lachen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
Cambuur checkt de Park.
Caland moest lachen.
Cocu is misschien geen meestertacticus, maar dat begrijpt hij denk ik wel.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:18 schreef Zorro het volgende:
Park volgend jaar naar Roda. Kan hij in Parkstad stadion spelen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee over mensen met een lelijke UI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Consolideren jongens!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hendrix voor Narsingh, Cocu vindt 2 goals genoeg.
Pepe werd van richting veranderd?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sierd probeert te racen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pepe werd van richting veranderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |