quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
Cambuur checkt de Park.
Caland moest lachen.
Cocu is misschien geen meestertacticus, maar dat begrijpt hij denk ik wel.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:18 schreef Zorro het volgende:
Park volgend jaar naar Roda. Kan hij in Parkstad stadion spelen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee over mensen met een lelijke UI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Consolideren jongens!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hendrix voor Narsingh, Cocu vindt 2 goals genoeg.
Pepe werd van richting veranderd?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sierd probeert te racen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pepe werd van richting veranderd?
Park slaagt ook niet bij Psv omdat hij het PARKeerterrein niet kan vinden xDquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:18 schreef Zorro het volgende:
Park volgend jaar naar Roda. Kan hij in Parkstad stadion spelen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:21 schreef Caland het volgende:
Of als Park komt te overlijden bordjes ophangen met hier parkeren. Zo enorm grappig
Zijn auto heeft geen PARK assist xDquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Park slaagt ook niet bij Psv omdat hij het PARKeerterrein niet kan vinden xD
huh?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef Tchock het volgende:
Die jubileumwedstrijd, heb me kapot gelachen. Dat PSV nog had aangevraagd bij de KNVB of ze niet tegen een topclub mochten spelen dat weekend.
Dit vind ik niet zo grappig eigenlijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Zijn auto heeft geen PARK assist xD
Ik ben wel fan van Hege maar je UI is echt niets boeiends op te zien.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hege Bokko. Dit was de meest hitsige foto die ik kon vinden
[ afbeelding ]
Jonge, als hij erin zit heeft iedere auto PARK assistquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Zijn auto heeft geen PARK assist xD
Ik wel en daar gaat het om.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vind ik niet zo grappig eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |