Flauw dit. Een gebrek aan kwaliteit heeft niks met hun intelligentie te maken. Ze kunnen gewoon niet voetballen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
Ik heb nog nooit zoveel moeten lachen om een voetbalwedstrijd
We zitten gewoon te kijken naar 2 G-elftallen
Beetje discipline en gewoon je taken uitvoeren zoals Park dat doet zal de rest geen kwaad doen.quote:
Ga nog ns wegquote:
Eigenlijk verdienen ze allebei geen punten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Cambuur verdient minimaal 1 punt imo
Maherquote:
ZOu niet terecht zijn maar wel fijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wel tijd voor de terechte 1-3
Gefeliciteerd met deze overwinning davy.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wel tijd voor de terechte 1-3
Manu speelt ook helemaal niet bij Park in het team?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe heeft Park bij ManU kunnen spelen
Heeft Cambuur al verloren?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze overwinning davy.Ik gun het je van harte.
Bedankt jongenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze overwinning davy.Ik gun het je van harte.
Ja, inderdaad. Er lijkt weer wat lust te zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef Tchock het volgende:
In elk geval zijn er nu wat PSV'ers die gewoon lijken te willen winnen. Het begin was wel zo lamlendig.
Door je 2e zin moest ik toch nog lachen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Manu speelt ook helemaal niet bij Park in het team?
Snap je? Godver ik ga lekker vandaag hahaha
Bedankt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt jongenWe zullen Twente ook even klappen geven.
Dit boeit echt niemandquote:
JODENBONDquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Pieter Vink is corrupt!!!!!!1!!11!!!!
idd, een beetje de bal wegspelenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een paardenlul die Park
Is ie je tweelingsbroer?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een paardenlul die Park
Zoetquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor wie zal Matavz in de ploeg komen?
Nee over mensen met een lelijke UI.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat dan?Het ging zeker over mensen met een laag iq ofzo
Caland heeft geen gevoel voor humor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
Cambuur checkt de Park.
Caland moest lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |