SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit betekent dat Cocu dus langer kan blijven
Goed nieuws
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:01 schreef Seam het volgende:
Verdiend op 1-2 gekomen, goed spel van PSV tot dusver.
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 05-02-2014 om 18:06:26En jullie hadden nog een voorspelling tegoed: #campsv 1-2 #nostradamus reageer retweet
Ooit?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef FL_Freak het volgende:
al die joden hier, alsof jullie niet op deze manier ooit gewonnen hebben![]()
Juist..quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef FL_Freak het volgende:
nep-plat?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie ging daar nog nep-plat van Cambuur?
Winnen is winnen, maar ik zou nog niet te fijn gaan zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef FL_Freak het volgende:
dat ze een betere aanhang hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
Slechtste wedstrijd van PSV van de afgelopen 30 jaar...
... en ze staan 1-2 voorWat zegt dat over Cambuur?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef FL_Freak het volgende:
Dit blijft geen 1-2 nee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Winnen is winnen, maar ik zou nog niet te fijn gaan zitten.![]()
Ze zijn teveel afhankelijk van Ritzmaiergodquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
Slechtste wedstrijd van PSV van de afgelopen 30 jaar...
... en ze staan 1-2 voorWat zegt dat over Cambuur?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Manu denkt ik val even 2 keer, valt het niet zo op.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef Doublepain het volgende:
VOETBALHOOFDSTAD VAN NEDERLAND
PSV
EINDHOVUH NR1quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef Doublepain het volgende:
VOETBALHOOFDSTAD VAN NEDERLAND
PSV
Zit er dik in ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef Seam het volgende:
PSV krijgt nu weer een opleving en gaat Twente vernederen, let op mijn woorden!
Kampioenuh allesquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef Seam het volgende:
Om vervolgens weer te verliezen van een degradant.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef Seam het volgende:
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef Seam het volgende:
Zeg dat nou niet, dat kan Stijn tegen je gaan gebruikenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Om vervolgens weer te verliezen van een degradant.
PSV voetbalt vooral tegen zichzelf ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed de administratie bijhouden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Zo ook nog ff een kladblokje aanmaken.
Je bent wel druk met me.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dat kan Stijn tegen je gaan gebruiken
Ik dek mij weer eens inquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dat kan Stijn tegen je gaan gebruiken
Negatievelingquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is dit seizoen bij Feyenoord ook nooit, en was bij Ajax ook lange tijd niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:05 schreef elby1988 het volgende:
Normaal zie je dat als zo'n relatieve topclub dan scoort het over is, maar nu heb ik dat totaal niet eigenlijk..
Wel goed dan dat ik niet uit Oss kom.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Negatieveling
Als je uit Oss komt ben je voor Top Oss!
Lukoki kan rennenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:06 schreef Caland het volgende:
Depay speelt echt heel erg matig.
Gras is groen.
Klopt, gewoon totaal onvoorspelbaarquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is dit seizoen bij Feyenoord ook nooit, en was bij Ajax ook lange tijd niet.
Die kan Ajax uit zijn hoofd zettenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:07 schreef Grifte het volgende:
Lukoki haalt gewoon zijn normale niveau Evert
Met De Sa als jeugdconcurrent zit er toch nog best toekomst in.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die kan Ajax uit zijn hoofd zetten
Kan mij de laatste keer niet eens herinneren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eerste keer dit seizoen dat PSV na een achterstand toch weer voor komt te staan?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan mij de laatste keer niet eens herinneren.
Ok Stijn. Echt bedankt. Hier zaten we op te wachten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Schwalbe GAE en een mooie plek voor Jop.
[ afbeelding ]
Dat wel, de rest niet.quote:
Oppassen dat Willems het reclamebord van de burgerking niet op eetquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zoet ging even op in het reclamebord.
Echt een kameleon die jongen.
Matavz ookquote:
Zaklopen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:09 schreef Wiebeldak het volgende:
Ze doen warmlopen in een slaapzak bij PSV.
Ik hoop het toch van niet, anders moeten ze straks nog gaan sprinten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oppassen dat Willems het reclamebord van de burgerking niet op eet
Laten we eerlijk zijn, als je ziet hoe dramatisch het afgelopen weken is, zijn ze blij als ze 3 punten meenemen naar Eindhoven..quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV dat gaat tijdrekken tegen Cambuur
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
Deze wedstrijd is een parodie op voetbal
Kijken we naar voetbal?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
Zo'n sterk schot heeft hij niet in de benen anders xDquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:09 schreef Slobeend het volgende:
Bij Lukoki moet ik steeds aan [ afbeelding ] denken
inderdaad, ik kan beter NECNAC gaan kijken dan dit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
Lekker Real - Atletico kijken johquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef Seam het volgende:
[..]
inderdaad, ik kan beter NECNAC gaan kijken dan dit.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
Ik heb nog nooit zoveel moeten lachen om een voetbalwedstrijd
We zitten gewoon te kijken naar 2 G-elftallen
Hoop dat Atletico wint.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Lekker Real - Atletico kijken joh
Flauw dit. Een gebrek aan kwaliteit heeft niks met hun intelligentie te maken. Ze kunnen gewoon niet voetballen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
Ik heb nog nooit zoveel moeten lachen om een voetbalwedstrijd
We zitten gewoon te kijken naar 2 G-elftallen
Beetje discipline en gewoon je taken uitvoeren zoals Park dat doet zal de rest geen kwaad doen.quote:
Ga nog ns wegquote:
Eigenlijk verdienen ze allebei geen punten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Cambuur verdient minimaal 1 punt imo
Maherquote:
ZOu niet terecht zijn maar wel fijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wel tijd voor de terechte 1-3
Gefeliciteerd met deze overwinning davy.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wel tijd voor de terechte 1-3
Manu speelt ook helemaal niet bij Park in het team?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe heeft Park bij ManU kunnen spelen
Heeft Cambuur al verloren?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze overwinning davy.Ik gun het je van harte.
Bedankt jongenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze overwinning davy.Ik gun het je van harte.
Ja, inderdaad. Er lijkt weer wat lust te zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:14 schreef Tchock het volgende:
In elk geval zijn er nu wat PSV'ers die gewoon lijken te willen winnen. Het begin was wel zo lamlendig.
Door je 2e zin moest ik toch nog lachen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Manu speelt ook helemaal niet bij Park in het team?
Snap je? Godver ik ga lekker vandaag hahaha
Bedankt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt jongenWe zullen Twente ook even klappen geven.
Dit boeit echt niemandquote:
JODENBONDquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Pieter Vink is corrupt!!!!!!1!!11!!!!
idd, een beetje de bal wegspelenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een paardenlul die Park
Is ie je tweelingsbroer?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een paardenlul die Park
Zoetquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor wie zal Matavz in de ploeg komen?
Nee over mensen met een lelijke UI.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat dan?Het ging zeker over mensen met een laag iq ofzo
Caland heeft geen gevoel voor humor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
Cambuur checkt de Park.
Caland moest lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |