Ok Stijn. Echt bedankt. Hier zaten we op te wachten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Schwalbe GAE en een mooie plek voor Jop.
[ afbeelding ]
Dat wel, de rest niet.quote:
Oppassen dat Willems het reclamebord van de burgerking niet op eetquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zoet ging even op in het reclamebord.
Echt een kameleon die jongen.
Matavz ookquote:
Zaklopen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:09 schreef Wiebeldak het volgende:
Ze doen warmlopen in een slaapzak bij PSV.
Ik hoop het toch van niet, anders moeten ze straks nog gaan sprinten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oppassen dat Willems het reclamebord van de burgerking niet op eet
Laten we eerlijk zijn, als je ziet hoe dramatisch het afgelopen weken is, zijn ze blij als ze 3 punten meenemen naar Eindhoven..quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV dat gaat tijdrekken tegen Cambuur
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
Deze wedstrijd is een parodie op voetbal
Kijken we naar voetbal?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
Zo'n sterk schot heeft hij niet in de benen anders xDquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:09 schreef Slobeend het volgende:
Bij Lukoki moet ik steeds aan [ afbeelding ] denken
inderdaad, ik kan beter NECNAC gaan kijken dan dit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
Lekker Real - Atletico kijken johquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef Seam het volgende:
[..]
inderdaad, ik kan beter NECNAC gaan kijken dan dit.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
Ik heb nog nooit zoveel moeten lachen om een voetbalwedstrijd
We zitten gewoon te kijken naar 2 G-elftallen
Hoop dat Atletico wint.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Lekker Real - Atletico kijken joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |