Dat is dit seizoen bij Feyenoord ook nooit, en was bij Ajax ook lange tijd niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:05 schreef elby1988 het volgende:
Normaal zie je dat als zo'n relatieve topclub dan scoort het over is, maar nu heb ik dat totaal niet eigenlijk..
Wel goed dan dat ik niet uit Oss kom.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Negatieveling
Als je uit Oss komt ben je voor Top Oss!
Lukoki kan rennenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:06 schreef Caland het volgende:
Depay speelt echt heel erg matig.
Gras is groen.
Klopt, gewoon totaal onvoorspelbaarquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is dit seizoen bij Feyenoord ook nooit, en was bij Ajax ook lange tijd niet.
Die kan Ajax uit zijn hoofd zettenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:07 schreef Grifte het volgende:
Lukoki haalt gewoon zijn normale niveau Evert
Met De Sa als jeugdconcurrent zit er toch nog best toekomst in.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die kan Ajax uit zijn hoofd zetten
Kan mij de laatste keer niet eens herinneren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eerste keer dit seizoen dat PSV na een achterstand toch weer voor komt te staan?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan mij de laatste keer niet eens herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |