SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha jullie verliezen voor de achthonderdrieëndertigste keer op rij WHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:59 schreef Heeinz het volgende:
IK BEN ER OOK IS HET WEER 'LACH PSV UIT' TIJD?
Belangrijk voor Cambuur in de strijd om degradatiequote:
Fixed, in die volgorde ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV mist een mentaliteit en kwaliteit.
Dacht dat je voor PSV was.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belangrijk voor Cambuur in de strijd om degradatie
PSV mist een speler die tegen de rest zegt dat ze zich niet aan moeten stellen en als een man daar moeten gaan staan en de kleuren van het shirt moeten verdedigen. Iemand die een leider op het veld is en iemand waar anderen respect voor hebben.quote:
Hiljemark zou toch beter dan Eriksen zijn?quote:
Niet te vergelijken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hiljemark zou toch beter dan Eriksen zijn?
Klopt, maar Cambuur hoeft geen zware blessures te krijgen.quote:
Neequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat het voor jullie supporters echt ongelooflijk kut moet zijn om dit zooitje brandhout te zien spelen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV mist een speler die tegen de rest zegt dat ze zich niet aan moeten stellen en als een man daar moeten gaan staan en de kleuren van het shirt moeten verdedigen. Iemand die een leider op het veld is en iemand waar anderen respect voor hebben.
God, ik mis Cocu als speler
En Maher vind zichzelf minstens zo goed als Eriksen, mist alleen de prijzenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van Twente verliezen is geen schandequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
Als PSV dit verliest en aankomend weekend tegen Twente gaat ook verloren, dan zal toch de positie van Philip Cocu wel een keer ter discussie komen te staan.
Als hij slim is stopt hij er gewoon zelf mee. Uit dit lamlendige zooitje valt geen eer te behalen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
Als PSV dit verliest en aankomend weekend tegen Twente gaat ook verloren, dan zal toch de positie van Philip Cocu wel een keer ter discussie komen te staan.
Klopt, maar sinds oktober 5 punten pakken wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Van Twente verliezen is geen schande
Wie zou in dit flutelftal wel wat klaarspelen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En Maher vind zichzelf minstens zo goed als Eriksen, mist alleen de prijzen
Daar is PSV goed inquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef FL_Freak het volgende:
Eigenlijk gewoon nog twee keer keihard op de bek gaan. Misschien worden en dan eindelijk wel dramatische maatregelen genomen.
Maher was ook best een speler met veel potentie. Je moet het alleen nog wel waar maken natuurlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En Maher vind zichzelf minstens zo goed als Eriksen, mist alleen de prijzen
Willems en Bruma kunnen er onder geen enkele coach wat van.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef Syntix het volgende:
Gewoon geen één psver mee naar het WK, omdat cocu een slechte coach isDan voel je je ook klote als Schaars/Willems/Rekik/Bruma zijnde.
Het kan net de druppel zijn, PSV speelt dan wel thuis.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Van Twente verliezen is geen schande
Het woord dat je zocht was drastische.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef FL_Freak het volgende:
Eigenlijk gewoon nog twee keer keihard op de bek gaan. Misschien worden en dan eindelijk wel dramatische maatregelen genomen.
Dit zei Maher al toen hij nog bij AZ zatquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wie zou in dit flutelftal wel wat klaarspelen?
Daar zijn ze volgens mij al het hele seizoen mee bezig.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:04 schreef Breekfast het volgende:
Laten we hopen dat Cocu nog lang trainer mag blijven van PSV
Klopt ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het woord dat je zocht was drastische.
Dat is natuurlijk een open deur van heb ik me jou daar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maher was ook best een speler met veel potentie. Je moet het alleen nog wel waar maken natuurlijk.
Holy shit. Mooi uitvak ja.quote:
Inderdaad. Het kan me nauwelijks meer boeienquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij je voelt, een seizoen waar niks wil.
Dat gaat ook gewoon gebeuren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
Als zelfs de schoenenbrigade niet aanwezig is dan weet je dat het menens is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Holy shit. Mooi uitvak ja.
Daarom nog niet minder waar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een open deur van heb ik me jou daar.
Cambuur doet inmiddels aardig haar best.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:06 schreef FL_Freak het volgende:
De enige manier hoe PSV een doelpunt zou kunnen maken is als cambuur een fout maakt. En zelfs dan zou het al een wonder zijn
Het uitvak zit alleen vol met PSV'ers als de kaartjes door de spelers betaald worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
M.a.w.: het zou zomaar uit jouw mond kunnen komen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een open deur van heb ik me jou daar.
Ik verbaas mij nooit over een leeg uitvak van PSVquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verplichte buscombi op woensdagavond 18.45 he. Ik verbaas me niet over het lege uitvak.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het woord dat je zocht was drastische.
Dat hoor ik vaker.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Open deuren zijn vaak geen onwaarheden, dat heb je goed gezien.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
M.a.w.: het zou zomaar uit jouw mond kunnen komen.
Ik vind Cocu op het moment geen geschikte trainer voor PSV daarbij ben ik het ook eens over Brands ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:07 schreef Doublepain het volgende:
De enige persoon die hiervoor de schuld moet krijgen is Brands en niet Cocu.
Je bent ook gewoon een mongool als je twee halve dagen vrij neemt voor een of andere kutwedstrijd in de andere kant van Nederland.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 05-02-2014 om 19:06:53Op de virtuele ranglijst sinds 1 oktober 2013, toch ruim vier maanden, staat PSV zeventiende. Zeventiende.....#CamPSV reageer retweet
Hoezo? Jullie hebben toch gewoon een goede selectie? Cocu kan er alleen totaal geen goed team van maken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:07 schreef Doublepain het volgende:
Oh dan kunnen de spelers niet uitjanken bij de supportersquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef ser het volgende:
uitvak is leeg door boycot door SV door tijdstip en verplichte buscombi
Bizar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef Heeinz het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 05-02-2014 om 19:06:53Op de virtuele ranglijst sinds 1 oktober 2013, toch ruim vier maanden, staat PSV zeventiende. Zeventiende.....#CamPSV reageer retweet
En het begon zo mooi voor ze.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef Heeinz het volgende:
Mongool is wel in bij psv he. Ze spelen ook als mongolen trouwens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon een mongool als je twee halve dagen vrij neemt voor een of andere kutwedstrijd in de andere kant van Nederland.
verspeelt*quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
Als PSV vanavond punten verspeeld neemt Stijn 2 weken lang een Cambuur-UI.
Waarom mag je Cocu hier niet (deels) de schuld van geven dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:07 schreef Doublepain het volgende:
*verspeeltquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
Terecht ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef ser het volgende:
uitvak is leeg door boycot door SV door tijdstip en verplichte buscombi
Het kenmerk van een goede selectie doorgaans dat de spelers elkaar aanvullen. Dat het op zichzelf allemaal wel leuke spelers zijn heb je niet zo heel veel aan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoezo? Jullie hebben toch gewoon een goede selectie? Cocu kan er alleen totaal geen goed team van maken.
Dat is onzin, dat kan je niet bepalen dmv een seizoen. Zelfs al mourniho zou de coach zijn dan zou hetzelfde behaald zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind Cocu op het moment geen geschikte trainer voor PSV daarbij ben ik het ook eens over Brands ja.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
De Cambuur-supporters hebben nu door dat 'ie niet zat.
De motivatie vanuit Cocu naar de spelers is er gewoon niet. Als dat na een aantal wedstrijden er niet is dan houdt het gewoon op.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is onzin, dat kan je niet bepalen dmv een seizoen. Zelfs al mourniho zou de coach zijn dan zou hetzelfde behaald zijn.
Uitvak is leeg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
Ligt het nou aan mij of is er helemaal geen PSV-publiek aanwezig?
De oplettende kijker heeft ook iets door.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
Volgens het psv-forum zijn er 40.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
Ik zou uit protest voor Cambuur gaan juichen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Volgens het psv-forum zijn er 40.
Kunnen er ook zomaar 45 zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Volgens het psv-forum zijn er 40.
Dat komt doordat hij alleen lucht verplaatst als hij praat, hij zegt nooit iets.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De motivatie vanuit Cocu naar de spelers is er gewoon niet. Als dat na een aantal wedstrijden er niet is dan houdt het gewoon op.
Hij is verhuurd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
Ritzmaier
Ex-PSV'er wil toch wel wat zeggen
Kan mij voorstellen dat hij die stap omhoog wilde maken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
Ritzmaier
Ex-PSV'er wil toch wel wat zeggen
De motivatiequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De motivatie vanuit Cocu naar de spelers is er gewoon niet. Als dat na een aantal wedstrijden er niet is dan houdt het gewoon op.
quote:
Haphap.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De oplettende kijker heeft ook iets door.
Is zelfs al uitgelegd waarom
En dan willen ze Matavz verkopenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Haal die Locadia er toch gewoon uit man
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.psvfans.nl/nie(...)or-jubileumduel.html
hilarisch xd
Hij mist wat op zijn schoot.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk Maher daar zitten als een verongelijkte.
Ik krijg wel het idee dat veel spelers bij PSV kampen met een gebrek aan mentaliteit. Dan heb je een trainer nodig die dat verhelpt en is Cocu, in ieder geval in deze fase van zijn carrière, niet de juiste man.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is onzin, dat kan je niet bepalen dmv een seizoen. Zelfs al mourniho zou de coach zijn dan zou hetzelfde behaald zijn.
Nee, je moet twee halve dagen vrij nemen voor een of andere kutwedstrijd aan de andere kant van Nederland. Als de SV dan ook nog een boycot wil (stond hierboven ergens) blijft er niet veel meer over.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Haphap.
Al heb ik de reden gemist, ik ging er gewoon van uit dat PSVers niet van reizen houden.
Schaars, Park en Hiljemark naar het schijnt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie spelen er eigenlijk op het middenveld?
Depay zou gewoon verreweg de beste speler van Heracles zijn maar goed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef hafcfan het volgende:
Depay, Locadia,Willems,Brenet,Bruma en Hiljemark daarmee hoor je zelfs in de eredivisie niet in het linker rijtje. Wat een trieste spelers.
Klopt.quote:
Ah, thnx. Wel begrijpelijk dan opzich.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, je moet twee halve dagen vrij nemen voor een of andere kutwedstrijd aan de andere kant van Nederland. Als de SV dan ook nog een boycot wil (stond hierboven ergens) blijft er niet veel meer over.
Iemand die 98 schoten lost maar 0 keer scoort zal vast in de basis staan, ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Depay zou gewoon verreweg de beste speler van Heracles zijn maar goed.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Depay zou gewoon verreweg de beste speler van Heracles zijn maar goed.
Zie 'm nog zitten, daar op die achterbank van een auto, terwijl ie verkracht wordt door één of andere prostitueequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk Maher daar zitten als een verongelijkte.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
![]()
Linsen is alleen al veel effectiever en gevaarlijker
Hooguit een halve dag. Rond 11 uur ben je gewoon weer in Eindhoven. We wonen niet in Spanje ofzo.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, je moet twee halve dagen vrij nemen voor een of andere kutwedstrijd aan de andere kant van Nederland. Als de SV dan ook nog een boycot wil (stond hierboven ergens) blijft er niet veel meer over.
Dat Sierd je.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig is er straks om 20.00 echt voetbal op tv met Sierdje !
Idd gehypet prutser is t.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand die 98 schoten lost maar 0 keer scoort zal vast in de basis staan, ja.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:15 schreef Idisrom het volgende:
[color=yellow]CAM[/color][color=blue]BUUR ! ! ![/color]
Het is hier geen Runescape!quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:15 schreef Idisrom het volgende:
deze manquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:15 schreef Idisrom het volgende:
Waar hoor jij Reitsma?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:16 schreef Muto het volgende:
Reitsma
Die kan echt geen negers uit elkaar houden. Vorig jaar liep Guyon Fernandez op alle posities rond bij Feyenoord, dit jaar heten alle negers BMI en heet Boëtius steevast Vilhena. En andersom.
20:45 afgelopen, half uur blijven zitten is 21:15, dan nog naar de bus is 21:30 en dan terugrijden is, denk ik, toch al 00:30 hoor. Als je dan ook nog vanuit Eindhoven naar huis moet, lig je er pas laat in.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Hooguit een halve dag. Rond 11 uur ben je gewoon weer in Eindhoven. We wonen niet in Spanje ofzo.
Prima.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:15 schreef Idisrom het volgende:
Nee, geblesseerd en zit op de tribune.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:16 schreef TwenteFC het volgende:
Ruiz doet niet mee of wel? (kijk nog niet zo lang)
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:16 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Nee, geblesseerd en zit op de tribune.
Lekker internet bankieren app in de gaten houden, niks mis meequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:16 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Nee, geblesseerd en zit op de tribune.
Hoe kun je Evert nou niet herkennen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:16 schreef Muto het volgende:
Reitsma
Die kan echt geen negers uit elkaar houden. Vorig jaar liep Guyon Fernandez op alle posities rond bij Feyenoord, dit jaar heten alle negers BMI en heet Boëtius steevast Vilhena. En andersom.
Genoeg tijd om over PSV te walsenquote:
Groot wasruim of niet?quote:
Daarom ziet Cocu er zo slecht uitquote:
Supporter af?quote:
Eerder bij een club uit de championship.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Een, volgend seizoen zit ik toch weer lekker in Manchester, signaal.
quote:
De PSV hype is over.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
Misschien al gevraagd, maar waarom is het uitvakkie leeg?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:22 schreef IMVHI het volgende:
Dat logo ook kussen he, wat een kneusje
Successupporterijquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
Het is een doordeweekse wedstrijd en in Eindhoven rijden ze nog op tractors dus die komen dan morgenochtend een keer thuis.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
3 uur rijden en kwart voor 7quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
Combi + 18.45 uur, dat is zelfs voor de hondstrouwe psv-supporters te gekquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
Alleen heb ik geen swag.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Stiekem herken ik mezelf wel een beetje in Willems: goed een man uitspelen en daarna teveel willen
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een doordeweekse wedstrijd en in Eindhoven rijden ze nog op tractors dus die komen dan morgenochtend een keer thuis.
in de rust? Knap, nieuwe regels?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:25 schreef FL_Freak het volgende:
Geen zorgen in de rust wordt het nog 3-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |