Je bent ook gewoon een mongool als je twee halve dagen vrij neemt voor een of andere kutwedstrijd in de andere kant van Nederland.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Holy shit. Mooi uitvak ja.
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 05-02-2014 om 19:06:53Op de virtuele ranglijst sinds 1 oktober 2013, toch ruim vier maanden, staat PSV zeventiende. Zeventiende.....#CamPSV reageer retweet
Hoezo? Jullie hebben toch gewoon een goede selectie? Cocu kan er alleen totaal geen goed team van maken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:07 schreef Doublepain het volgende:
De enige persoon die hiervoor de schuld moet krijgen is Brands en niet Cocu.
Oh dan kunnen de spelers niet uitjanken bij de supportersquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef ser het volgende:
uitvak is leeg door boycot door SV door tijdstip en verplichte buscombi
Bizar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef Heeinz het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 05-02-2014 om 19:06:53Op de virtuele ranglijst sinds 1 oktober 2013, toch ruim vier maanden, staat PSV zeventiende. Zeventiende.....#CamPSV reageer retweet
En het begon zo mooi voor ze.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef Heeinz het volgende:
Mongool is wel in bij psv he. Ze spelen ook als mongolen trouwens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon een mongool als je twee halve dagen vrij neemt voor een of andere kutwedstrijd in de andere kant van Nederland.
verspeelt*quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
Als PSV vanavond punten verspeeld neemt Stijn 2 weken lang een Cambuur-UI.
Waarom mag je Cocu hier niet (deels) de schuld van geven dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:07 schreef Doublepain het volgende:
De enige persoon die hiervoor de schuld moet krijgen is Brands en niet Cocu.
*verspeeltquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
Terecht ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef ser het volgende:
uitvak is leeg door boycot door SV door tijdstip en verplichte buscombi
Het kenmerk van een goede selectie doorgaans dat de spelers elkaar aanvullen. Dat het op zichzelf allemaal wel leuke spelers zijn heb je niet zo heel veel aan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoezo? Jullie hebben toch gewoon een goede selectie? Cocu kan er alleen totaal geen goed team van maken.
Dat is onzin, dat kan je niet bepalen dmv een seizoen. Zelfs al mourniho zou de coach zijn dan zou hetzelfde behaald zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind Cocu op het moment geen geschikte trainer voor PSV daarbij ben ik het ook eens over Brands ja.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
De Cambuur-supporters hebben nu door dat 'ie niet zat.
De motivatie vanuit Cocu naar de spelers is er gewoon niet. Als dat na een aantal wedstrijden er niet is dan houdt het gewoon op.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is onzin, dat kan je niet bepalen dmv een seizoen. Zelfs al mourniho zou de coach zijn dan zou hetzelfde behaald zijn.
Uitvak is leeg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
Ligt het nou aan mij of is er helemaal geen PSV-publiek aanwezig?
De oplettende kijker heeft ook iets door.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
Volgens het psv-forum zijn er 40.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
Ik zou uit protest voor Cambuur gaan juichen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Volgens het psv-forum zijn er 40.
Kunnen er ook zomaar 45 zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Volgens het psv-forum zijn er 40.
Dat komt doordat hij alleen lucht verplaatst als hij praat, hij zegt nooit iets.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De motivatie vanuit Cocu naar de spelers is er gewoon niet. Als dat na een aantal wedstrijden er niet is dan houdt het gewoon op.
Hij is verhuurd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
Ritzmaier
Ex-PSV'er wil toch wel wat zeggen
Kan mij voorstellen dat hij die stap omhoog wilde maken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
Ritzmaier
Ex-PSV'er wil toch wel wat zeggen
De motivatiequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De motivatie vanuit Cocu naar de spelers is er gewoon niet. Als dat na een aantal wedstrijden er niet is dan houdt het gewoon op.
quote:
Haphap.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De oplettende kijker heeft ook iets door.
Is zelfs al uitgelegd waarom
En dan willen ze Matavz verkopenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Haal die Locadia er toch gewoon uit man
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.psvfans.nl/nie(...)or-jubileumduel.html
hilarisch xd
Hij mist wat op zijn schoot.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk Maher daar zitten als een verongelijkte.
Ik krijg wel het idee dat veel spelers bij PSV kampen met een gebrek aan mentaliteit. Dan heb je een trainer nodig die dat verhelpt en is Cocu, in ieder geval in deze fase van zijn carrière, niet de juiste man.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is onzin, dat kan je niet bepalen dmv een seizoen. Zelfs al mourniho zou de coach zijn dan zou hetzelfde behaald zijn.
Nee, je moet twee halve dagen vrij nemen voor een of andere kutwedstrijd aan de andere kant van Nederland. Als de SV dan ook nog een boycot wil (stond hierboven ergens) blijft er niet veel meer over.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Haphap.
Al heb ik de reden gemist, ik ging er gewoon van uit dat PSVers niet van reizen houden.
Schaars, Park en Hiljemark naar het schijnt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie spelen er eigenlijk op het middenveld?
Depay zou gewoon verreweg de beste speler van Heracles zijn maar goed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef hafcfan het volgende:
Depay, Locadia,Willems,Brenet,Bruma en Hiljemark daarmee hoor je zelfs in de eredivisie niet in het linker rijtje. Wat een trieste spelers.
Klopt.quote:
Ah, thnx. Wel begrijpelijk dan opzich.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, je moet twee halve dagen vrij nemen voor een of andere kutwedstrijd aan de andere kant van Nederland. Als de SV dan ook nog een boycot wil (stond hierboven ergens) blijft er niet veel meer over.
Iemand die 98 schoten lost maar 0 keer scoort zal vast in de basis staan, ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Depay zou gewoon verreweg de beste speler van Heracles zijn maar goed.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Depay zou gewoon verreweg de beste speler van Heracles zijn maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |