Hoe kun je Evert nou niet herkennen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:16 schreef Muto het volgende:
Reitsma
Die kan echt geen negers uit elkaar houden. Vorig jaar liep Guyon Fernandez op alle posities rond bij Feyenoord, dit jaar heten alle negers BMI en heet Boëtius steevast Vilhena. En andersom.
Genoeg tijd om over PSV te walsenquote:
Groot wasruim of niet?quote:
Daarom ziet Cocu er zo slecht uitquote:
Supporter af?quote:
Eerder bij een club uit de championship.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Een, volgend seizoen zit ik toch weer lekker in Manchester, signaal.
quote:
De PSV hype is over.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
Misschien al gevraagd, maar waarom is het uitvakkie leeg?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:22 schreef IMVHI het volgende:
Dat logo ook kussen he, wat een kneusje
Successupporterijquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
Het is een doordeweekse wedstrijd en in Eindhoven rijden ze nog op tractors dus die komen dan morgenochtend een keer thuis.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
3 uur rijden en kwart voor 7quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
Combi + 18.45 uur, dat is zelfs voor de hondstrouwe psv-supporters te gekquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
Alleen heb ik geen swag.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Stiekem herken ik mezelf wel een beetje in Willems: goed een man uitspelen en daarna teveel willen
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een doordeweekse wedstrijd en in Eindhoven rijden ze nog op tractors dus die komen dan morgenochtend een keer thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |