SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha jullie verliezen voor de achthonderdrieëndertigste keer op rij WHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:59 schreef Heeinz het volgende:
IK BEN ER OOK IS HET WEER 'LACH PSV UIT' TIJD?
Belangrijk voor Cambuur in de strijd om degradatiequote:
Fixed, in die volgorde ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV mist een mentaliteit en kwaliteit.
Dacht dat je voor PSV was.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belangrijk voor Cambuur in de strijd om degradatie
PSV mist een speler die tegen de rest zegt dat ze zich niet aan moeten stellen en als een man daar moeten gaan staan en de kleuren van het shirt moeten verdedigen. Iemand die een leider op het veld is en iemand waar anderen respect voor hebben.quote:
Hiljemark zou toch beter dan Eriksen zijn?quote:
Niet te vergelijken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hiljemark zou toch beter dan Eriksen zijn?
Klopt, maar Cambuur hoeft geen zware blessures te krijgen.quote:
Neequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat het voor jullie supporters echt ongelooflijk kut moet zijn om dit zooitje brandhout te zien spelen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV mist een speler die tegen de rest zegt dat ze zich niet aan moeten stellen en als een man daar moeten gaan staan en de kleuren van het shirt moeten verdedigen. Iemand die een leider op het veld is en iemand waar anderen respect voor hebben.
God, ik mis Cocu als speler
En Maher vind zichzelf minstens zo goed als Eriksen, mist alleen de prijzenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van Twente verliezen is geen schandequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
Als PSV dit verliest en aankomend weekend tegen Twente gaat ook verloren, dan zal toch de positie van Philip Cocu wel een keer ter discussie komen te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |