Haten op de Big Lebowskiquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:14 schreef Newbie114 het volgende:
The Big Lebowski
Jay, dreads wassen voor het eerst in 2 weken
JA!quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
Moet ik mijn schamen omdat ik die film nooit gezien heb?
Ik heb hem ook niet gezien. Zal hem maar eens gaan zoeken dan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
Moet ik mijn schamen omdat ik die film nooit gezien heb?
Je probeert je kontje te verkopen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet gezien. Zal hem maar eens gaan zoeken dan.
Gisteren 2 advertenties gezet, inmiddels bedolven onder de mails.
Allemaal vragen of het voor minder kan terwijl andere mensen er serieus op bieden.
In 2 advertenties ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je probeert je kontje te verkopen?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:48 schreef DrMarten het volgende:
HEY, careful man, there's a beverage here
Deal. Ik kom er aan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In 2 advertenties ja.
Heb je interesse? Jij mag hem hebben voor een vriendenprijsje natuurlijk.
Jesus Quintanaquote:
quote:Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
Shut the fuck up, Donny.quote:
Brandt can't watch though.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
I'll suck your cock for a thousand dollars
watquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:02 schreef K44S het volgende:
Hallow.
Ik ga mijn vrije dag vullen met reageursels ..
Geenstijl afvoeren die hapquote:
Reaguurders is iets van Geenstijl, wat het precies betekend geen idee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tijn ik snap t nog steeds niet
(ja ik ben aan weekend toe)
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Reaguurders is iets van Geenstijl, wat het precies betekend geen idee.
Oh ik ook.
Livin' on the edgequote:Op donderdag 6 februari 2014 19:36 schreef muhahaha het volgende:
Nou ik ben nu een reaguurder want ik reageer. Et voila.
Wat doe jij nou weer hier?quote:
Ehhhh.....ook hoi?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:25 schreef SiIk het volgende:
Is Peu ook hier?
[..]
Wat doe jij nou weer hier?
Die zat in het andere topicquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:25 schreef SiIk het volgende:
Is Peu ook hier?
[..]
Wat doe jij nou weer hier?
Hoi ToT.quote:
Ik niet. Maar ik meende hem onlangs ook hier gezien te hebben.quote:
Hoi!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoi ToT.
Lang geleden. Hoe is het in R49?
Niet dat ik weet. Ik heb in ieder geval niets van R&P in MyAtt staan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik meende hem onlangs ook hier gezien te hebben.
Hij kwam soms even spieken jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik meende hem onlangs ook hier gezien te hebben.
Ik had het over Peu.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik heb in ieder geval niets van R&P in MyAtt staan.
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij kwam soms even spieken ja![]()
Waarom heb je 'm nodig?
Ben jij de Tinder match waar hij het over had?
Leuk dat je de show leuk vondquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoi!
Ja leuk daar. Net 2 leuke shows gehoord daar en ikzelf draai ook nog regelmatig.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik had het over Peu.
[..]
Niet dat ik weet.
Ik vroeg me af of ie echt zo leuk is of dat ie alleen een grote bek heeft.
Nee niet gaanquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leuk dat je de show leuk vond![]()
Ow, en ik ben weer weg hier hoor
Fax, loop je nou overal te leuren met je nieuwe UI?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?![]()
Wat vind je trouwens van m'n nieuwe UI?![]()
![]()
Hihihihihihi jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, loop je nou overal te leuren met je nieuwe UI?
Wanneer ga jij dan eens draaien?quote:
Gewoon, hij heeft zoveel praatjes altijd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?![]()
Wat vind je trouwens van m'n nieuwe UI?![]()
![]()
Ik doe daar niet aanquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wanneer ga jij dan eens draaien?
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon, hij heeft zoveel praatjes altijd.
En als ik een jongetje was had ik er wel een beetje een harde plasser van gekregen denk ik
Ik heb daar geen software voor... geen zin om het te installeren ookquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind de mijne toch mooier, want geanimeerd.
OKquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan![]()
Uurtje toch? Dan zet ik wel E2E4 op ofzo
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die om half 11 in gesprek zijn
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:
Tijd om m'n nestje op te zoeken en te dromen over leuke Foksters![]()
Hfquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:
Tijd om m'n nestje op te zoeken en te dromen over leuke Foksters![]()
Ha, en dat probeerde je mij te verpatsen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:15 schreef muhahaha het volgende:
Hm kom erachter dat mijn spelletje incompleet is.
Mis bij Kolonisten van Catan - Zeevaarders de havenfiches.
Nee, ik probeerde jou Steden en Ridders te verpatsen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ha, en dat probeerde je mij te verpatsen?
Hehe.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde jou Steden en Ridders te verpatsen.
Nice, ik ga die van mij maar cancellen denk ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Ik heb wel al 2 boden gehad op mijn advertentie.
Je kunt het er bij zetten, natuurlijk, dat er wat mist.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice, ik ga die van mij maar cancellen denk ik.
Ja, denk dat ik de advertentie maar opnieuw neerzet morgen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt het er bij zetten, natuurlijk, dat er wat mist.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongeeee, Kaneel en Faxie, ik ging slapen maar nu heb ik Bambi in photoshop een hartjesbril zitten geven.
Nu wel slapen dan. Truste!
Ahum, ik heb toch eerst de bril gefixed. Hij was nog niet goed genoeg.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongeeee, Kaneel en Faxie, ik ging slapen maar nu heb ik Bambi in photoshop een hartjesbril zitten geven.
Nu wel slapen dan. Truste!
Hij ziet er wel iets beter uit, ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ahum, ik heb toch eerst de bril gefixed. Hij was nog niet goed genoeg.Nu ben ik tevreden, dus slaaptijd.
Ain't it pretty?
quote:
Holy cow man dat is nasty.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vannacht 2,5 uur geslapen man.
Werd om half 3 wakker uit een droom (wat wel een chille droom was, opzich) en was toen zo misselijk dat ik alleen maar heb liggen draaien
Ik heb me wel eens beter gevoeld, ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:01 schreef muhahaha het volgende:
Op vrijdag 7 februari 2014 08:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens beter gevoeld, ja.
De droom was wel leuk, maar werd uiteraard net afgebroken op het verkeerde moment.
Ik was met vrienden op vakantie ergens en daar kwamen we een bekende van mij tegen, een knappe meid. Toen gingen we samen verder avonturieren totdat mijn vrienden ineens verdwenen en wij hen moesten zoeken.
Het meest bizarre was dat toen ik de vrouw kuste, er onderin aanwijzingen kwamen op welke knoppen ik moest drukken alsof ik Playstation zat te spelen
Serieus avonturieren. Beetje zoeken, beetje verstoppen, monsters verslaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha serieus ja? Wel geniaal als je zo aanwijzingen krijgt.
nog nooit zo'n nerderige erotische droom gehoord.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serieus avonturieren. Beetje zoeken, beetje verstoppen, monsters verslaan.
Het voelde ook echt zo logisch.Maar de geluiden duidden erop dat ze het fijn vond, dus de aanwijzingen waren goed.
Wat lees ik nu dan weer?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voelde ook echt zo logisch.Maar de geluiden duidden erop dat ze het fijn vond, dus de aanwijzingen waren goed.
I knowquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
nog nooit zo'n nerderige erotische droom gehoord.damn son.
Niks ouwe. Je kunt het weer vergeten.quote:
Hahaha geniaalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herinner m'n dromen nooit, op eentje naquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha geniaal![]()
Nee, ik zal mijn dromen van de laatste tijd maar niet vertellen.
Ze zijn nogal 'onprettig' af en toe.
Ik droomde vanochtend dat mijn wekker tegen me praattequote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik herinner m'n dromen nooit, op eentje na
Verschilt of ik moe naar bed ga (oftewel te laatquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik herinner m'n dromen nooit, op eentje na
What the...?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik droomde vanochtend dat mijn wekker tegen me praatteEn toen ging hij af, en zei hij dat ik een klootzak was en op moest staan
Onprettig in welke zin?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha geniaal![]()
Nee, ik zal mijn dromen van de laatste tijd maar niet vertellen.
Ze zijn nogal 'onprettig' af en toe.
En toen stond je op?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik droomde vanochtend dat mijn wekker tegen me praatteEn toen ging hij af, en zei hij dat ik een klootzak was en op moest staan
Ja ik moest naar schoolquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onprettig in welke zin?
[..]
En toen stond je op?
Ik zag het voor me en moest lachen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het deed mij een beetje denken aan die scène uit Wanted, met de pinautomaat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tijd geleden dat ik het heb gezien. Toen in de bios.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:36 schreef Barbusse het volgende:
Het blijft een debiele maar oh zo heerlijke film he?
[ afbeelding ]
Heb ik gezien, maar weet de naam niet meerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:36 schreef Barbusse het volgende:
Het blijft een debiele maar oh zo heerlijke film he?
[ afbeelding ]
Wanted, zie de pinautomaat teksten bovenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heb ik gezien, maar weet de naam niet meer
Oh is dat daar ook vanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanted, zie de pinautomaat teksten boven
Puzzelritje met de Alfa clubquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:24 schreef xFriendx het volgende:
Rustig. Iedereen is natuurlijk nog steeds door die stapels Valentijnskaarten aan het graven.
Wij waren 6e denk ik, de uitslag is nog niet volledig bekendquote:
Man, ben kapot, werd overweldigdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:24 schreef xFriendx het volgende:
Rustig. Iedereen is natuurlijk nog steeds door die stapels Valentijnskaarten aan het graven.
Ik had er 1quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:24 schreef xFriendx het volgende:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic, klinkt alsof je in het depressietopic om wat hulp moet vragenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb helemaal niks gehad. Was ik maar dood.
<3 will you be my valentine?quote:
Klinkt alsof je in het hoegaikmetanderemensenhungevoelensom topic naar wat tact moet vragen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic, klinkt alsof je in het depressietopic om wat hulp moet vragen
O HJ, Wat doe je nou, ekt geen enkele valentijn voor jouquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb helemaal niks gehad. Was ik maar dood.
Mag ik mee knuffelenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sure. Gaan we dan knuffelen terwijl buiten de wind huilt en we warmte bij elkaar zoeken?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sure. Gaan we dan knuffelen terwijl buiten de wind huilt en we warmte bij elkaar zoeken?
Jullie zijn beide welkom in mijn troephuisjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag ik mee knuffelen
Ik kan dat goed
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:38 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat mag
[..]
Jullie zijn beide welkom in mijn troephuisje![]()
voel de liefde
De wind staat hard mijn kant op andersquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo snel als de wind mij brengen kan.
FF m'n luchtballon pakken dan.quote:
Ik kreeg wel een vaag appje van iemand waar ik nog steeds niet op gereageerd heb.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O HJ, Wat doe je nou, ekt geen enkele valentijn voor jou
En als het niet goed is bij je leuke buurvrouw?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:41 schreef Evie het volgende:
Gezellig... hoe meer zielen hoe meer vreugd.. als het goed is vlieg je zo mn raam binnen
Ik ben denk ik de leukste buurvrouw van de gangquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als het niet goed is bij je leuke buurvrouw?
Verdiepinkje hoger of lager dan...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:49 schreef Evie het volgende:
Ik ben denk ik de leukste buurvrouw van de gang
sjah dan wens ik je veel succes!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verdiepinkje hoger of lager dan...
Niet 'veel plezier'?quote:
Veel plezier.. t wel veilig doen he?! En geef altijd het advies aan degene met relaties om plezier vooral daar binnen te makenquote:
Ik zeg maar even niks.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef Evie het volgende:
Veel plezier.. t wel veilig doen he?! En geef altijd het advies aan degene met relaties om plezier vooral daar binnen te maken
Nou boodschappen gedaan, glas en plastic en oude kleding weggebracht, nu nog ff eten en dan wat charmants aan en dan kan ik wel komenquote:
Klinkt als een mijn actiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een vaag appje van iemand waar ik nog steeds niet op gereageerd heb.
Oehhh ik heb helemaal geen bier meer in huis..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou boodschappen gedaan, glas en plastic en oude kleding weggebracht, nu nog ff eten en dan wat charmants aan en dan kan ik wel komenIk heb zelfs nog bier in mijn koelkast
Dat is het mooie van een jumbo.... die zijn meestal nog tot laat openquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Oehhh ik heb helemaal geen bier meer in huis..Had ik niet moeten zeggen nu willen al die knappe mannen vast niet komen
Bij mij is het geen jumboquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is het mooie van een jumbo.... die zijn meestal nog tot laat opennaja ik heb er nog 4
Ik ken geen lekkere mannenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maarruh welke lekkere mannen heb je gelokt dan?
Ahhhquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja wel
Ik ga zo maar eens onderuit op de bank liggen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhhwe kunnen ook gewoon gaan kroegen in utrecht!
auto kan gewoon hiernaast op de parkeerplaats.. is gratis in het weekend.. kan je je nummer DM-en? De DM doet het bij mij niet maar zie wel je berichten..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ff kijken of er een nachttrein/bus is (anders kan ik niet veeeeel biertjes drinken )
A t werktquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]
auto kan gewoon hiernaast op de parkeerplaats.. is gratis in het weekend.. kan je je nummer DM-en? De DM doet het bij mij niet maar zie wel je berichten..
... zegt de dame die nooit een biertje heeft durven drinken met mij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel lafjes hoor dat je die niet hier komt halen
ssst tssskquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... zegt de dame die nooit een biertje heeft durven drinken met mij.
Is leuk gezellig en vermakelijk voor iedereenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef xFriendx het volgende:
Is bier drinken met Evie een hachelijke onderneming dan? En voor wie?
Grote mond, klein hartje.quote:
Ja daar jaquote:
tsssk mij een beetje betichten van het hebben van een hart.quote:
Een kleintje maar hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:10 schreef Evie het volgende:
[..]
tsssk mij een beetje betichten van het hebben van een hart.
Dan kom je t halenquote:
Oh, oke dan drink ik het lekker zelf opquote:
Ik drink iig met zn tweetjesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh, oke dan drink ik het lekker zelf op
quote:
Ik kan dan ook niet zonderquote:Op zondag 16 februari 2014 11:29 schreef Barbusse het volgende:
Met zo'n username zou je toch wel verwachten dat je eerder wakker zou zijn, koffie
Trouwens, wat ik me al heel lang afvroeg, waar komt jouw onderschrift eigenlijk vandaan?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:33 schreef Barbusse het volgende:
Het is heerlijk hier. Zonnig en waarschijnlijk 20+ deze middag. Vanochtend een geweldige zonsopgang gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trouwens, wat ik me al heel lang afvroeg, waar komt jouw onderschrift eigenlijk vandaan?Welke van de twee? De eerste is een latijnse vertaling van een uitspraak van Hannibal op de vraag hoe hij vanuit Spanje de Romeinen aan kon vallen zonder vloot welke later uitgroeide tot een Romeins militair gezegde, en de tweede is een quote uit Fear and Loathing in Las VegasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Die 2e, ik vind hem wel wat hebbenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welke van de twee? De eerste is een latijnse vertaling van een uitspraak van Hannibal op de vraag hoe hij vanuit Spanje de Romeinen aan kon vallen zonder vloot welke later uitgroeide tot een Romeins militair gezegde, en de tweede is een quote uit Fear and Loathing in Las Vegas
Maar jij bent dan ook awesomequote:Op zondag 16 februari 2014 11:45 schreef Barbusse het volgende:
[arrogantiemodus]Ze zijn uiteraard allebei op mij van toepassing[/arrogantiemodus]
Nee maar serieus, jij bent gewoon altijd positief en realistischquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:07 schreef Elvi het volgende:
Veni vidi velpon: ik kwam, ik zag, en ik bleef plakken.
Wie liet je komen?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:07 schreef Elvi het volgende:
lol, wat stel je je daar bij voor danquote:Op zondag 16 februari 2014 12:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik lees jouw username steeds als ReuPac
Ik doe mijn best. Ik ben niet zo van de negatieve shit. Ben een tijd in mijn leven een cynische eikel geweest, en het bracht me niks. Gewoon het leven onder ogen zien zoals het is en het dan hard uitlachen. Brengt je ook weinig, maar je hebt in ieder geval lol. En das ook wat waardquote:Op zondag 16 februari 2014 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee maar serieus, jij bent gewoon altijd positief en realistisch
Zouden meer mensen moeten doen
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:07 schreef Elvi het volgende:
Niks, ik draai die letters gewoon steeds omquote:Op zondag 16 februari 2014 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, wat stel je je daar bij voor dan
En zo hoort hetquote:Op zondag 16 februari 2014 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Ik ben niet zo van de negatieve shit. Ben een tijd in mijn leven een cynische eikel geweest, en het bracht me niks. Gewoon het leven onder ogen zien zoals het is en het dan hard uitlachen. Brengt je ook weinig, maar je hebt in ieder geval lol. En das ook wat waard
Touchequote:Op zondag 16 februari 2014 13:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij in ieder geval niet.
/harde waarheid
En de zon schijnt en het is alweer zomerjurkjesweerquote:Op zondag 16 februari 2014 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En zo hoort het
En idd, het brengt je anders toch niks
Ik overweeg sterk om zo op het terras te gaan zitten anders, uit de wind is het gruwelijk lekker! Met hardlopen net in mn t-shirt gelopen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef xFriendx het volgende:
Hier helaas niet. Echt flink zin in het voorjaar. Ook al mogen we niet klagen over deze winter, zie uit naar terrasjes, jurkjes, kleur, warmte etc.
Hier helaas nogal wat wind en de zon is toch vaak weg.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik overweeg sterk om zo op het terras te gaan zitten anders, uit de wind is het gruwelijk lekker! Met hardlopen net in mn t-shirt gelopen.
Volgens mij is het daar gewoon een lange herfst geweestquote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef xFriendx het volgende:
Hier helaas niet. Echt flink zin in het voorjaar. Ook al mogen we niet klagen over deze winter, zie uit naar terrasjes, jurkjes, kleur, warmte etc.
Had ook nog een vest bij me, maar uit de wind, in de zon trok ik die uit, op de volle vlakte van de heide moest ik em aan doen, maar wel open.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier helaas nogal wat wind en de zon is toch vaak weg.
Hardlopen doe ik meestal toch nog maar met laagjes, just in case. Straks met warmer weer is het wel heel fijn om lekker in je shirt te lopen. Kom je vaak nog andere hardlopers ook tegen (hier in de polder is dat nu minimaal).
Klopt! Heerlijk (naja, relatief gezien danquote:Op zondag 16 februari 2014 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar gewoon een lange herfst geweest
Ik zou er depri van worden, me needs sunshinequote:Op zondag 16 februari 2014 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt! Heerlijk (naja, relatief gezien dan)
Hier ook.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:05 schreef Evie het volgende:
[..]inmiddels weer lekker bijgeslapen ja!
Haha al zal dat vanacht vast anders worden![]()
Ik weet niet, dacht juist R&P, al die wanhopige meiden hier.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt er in klaagbaak dan niks te neuken?
Niet zo gek dat de meiden in klaagbaak zo zitten te klagen over de (niet-)neukbare mannen daarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:02 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik weet niet, dacht juist R&P, al die wanhopige meiden hier.
Maarja dat ligt dan meestal aan hun zelf. De meeste topics zijn echt dagboek topics.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet zo gek dat de meiden in klaagbaak zo zitten te klagen over de (niet-)neukbare mannen daar
Hier zitten geen meiden. Jammer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:02 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik weet niet, dacht juist R&P, al die wanhopige meiden hier.
Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier zitten geen meiden. Jammer.
Denk dat ze eerder een doekje aan het halen zijn, omdat hun hele bureaustoel doorweekt is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal gevlucht toen jij hier binnen kwam
Zorg je wel dat je de stoel weer schoonmaakt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:20 schreef Elvi het volgende:
Nou ik zat gelijk te soppen op mn stoel toen de vraag 'neuken?' werd gesteld. Je weet wel hoe je een vrouw kan verleiden zeg
Zeker.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:20 schreef Elvi het volgende:
Nou ik zat gelijk te soppen op mn stoel toen de vraag 'neuken?' werd gesteld. Je weet wel hoe je een vrouw kan verleiden zeg
O shit, stalkerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en nu? Alleen maar woorden en geen daden?
Ja ik ga je overal volgen net zo lang tot je me eindelijk de aandacht geeft die ik verdien. En het is je eigen schuld. Had je me maar niet zo moeten opwinden.quote:
Je hebt gelijk man, ik had het kunnen weten, al die probleemkinderen met hun probleemtopics. Allemaal moeite met dingen los laten, nu gaat Elvi mij ook nog eens stalken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht in r&p?
Never alone!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:39 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk man, ik had het kunnen weten, al die probleemkinderen met hun probleemtopics. Allemaal moeite met dingen los laten, nu gaat Elvi mij ook nog eens stalken.
Wat een leven he? Je bent nog geen 10 minuten hier en meteen al iemand aan de haak geslagenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:44 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Gelukkig is ze niet zo goed in stalken.
Als je daar wilt overleven moet je ook een bepaald type figuur zijn hoor...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een leven he? Je bent nog geen 10 minuten hier en meteen al iemand aan de haak geslagen
Dusseh...blijf je hier of ga je straks weer verdwijnen in de diepere gekrochten van KLB?
Waar? In klaagbaak?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je daar wilt overleven moet je ook een bepaald type figuur zijn hoor...
Je bent zelf fake.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar? In klaagbaak?
Piece of cake toch?![]()
Ik neem nu je posthistory door. Ik heb je al gevonden in KLB.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:44 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Gelukkig is ze niet zo goed in stalken.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar? In klaagbaak?
Piece of cake toch?![]()
Echt hehquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar? In klaagbaak?
Piece of cake toch?![]()
Oké meid, als dat je weer lekker bezig houd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik neem nu je posthistory door. Ik heb je al gevonden in KLB.
Wat was de klacht?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ze vonden mijn topic in klaagbaak over melbatoast om op te vreten![]()
quote:
En? Leuk he? Dat R&Pquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:56 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Oké meid, als dat je weer lekker bezig houd.
Ja, ik ga er zo ook maar eens inquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
Dag schatjes, veel kusjes en diepe penetraties van mij.
Ik dacht nog misschien wil Elvi ff langskomen, maar die is nu spoorloos.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ga er zo ook maar eens in
Ik ben nooit ver weg :pquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:00 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik dacht nog misschien wil Elvi ff langskomen, maar die is nu spoorloos.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:00 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik dacht nog misschien wil Elvi ff langskomen, maar die is nu spoorloos.
quote:
Je mag zelfs meedoen hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:09 schreef Elvi het volgende:
Wacht even, ik moet even mn mobiel pakken zodat ik alles kan filmen
Ik ben toch geen homo als jij bukt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij begon met zeggen dat ik moest bukken
Jawel je valt op mannenbipsen danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben toch geen homo als jij bukt?
Zeg dan niet dat ik moet bukken, kakstoterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
He bah, ik val helemaal niet op je mannen bips, smeerpijp.
Naja zeg.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat ik moet bukken, kakstoter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |