Onprettig in welke zin?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha geniaal![]()
Nee, ik zal mijn dromen van de laatste tijd maar niet vertellen.
Ze zijn nogal 'onprettig' af en toe.
En toen stond je op?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik droomde vanochtend dat mijn wekker tegen me praatteEn toen ging hij af, en zei hij dat ik een klootzak was en op moest staan
Ja ik moest naar schoolquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onprettig in welke zin?
[..]
En toen stond je op?
Ik zag het voor me en moest lachen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik droomde vanochtend dat mijn wekker tegen me praatteEn toen ging hij af, en zei hij dat ik een klootzak was en op moest staan
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het deed mij een beetje denken aan die scène uit Wanted, met de pinautomaat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tijd geleden dat ik het heb gezien. Toen in de bios.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:36 schreef Barbusse het volgende:
Het blijft een debiele maar oh zo heerlijke film he?
[ afbeelding ]
Heb ik gezien, maar weet de naam niet meerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:36 schreef Barbusse het volgende:
Het blijft een debiele maar oh zo heerlijke film he?
[ afbeelding ]
Wanted, zie de pinautomaat teksten bovenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heb ik gezien, maar weet de naam niet meer
Oh is dat daar ook vanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanted, zie de pinautomaat teksten boven
Puzzelritje met de Alfa clubquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:24 schreef xFriendx het volgende:
Rustig. Iedereen is natuurlijk nog steeds door die stapels Valentijnskaarten aan het graven.
Wij waren 6e denk ik, de uitslag is nog niet volledig bekendquote:
Man, ben kapot, werd overweldigdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:24 schreef xFriendx het volgende:
Rustig. Iedereen is natuurlijk nog steeds door die stapels Valentijnskaarten aan het graven.
Ik had er 1quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:24 schreef xFriendx het volgende:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic, klinkt alsof je in het depressietopic om wat hulp moet vragenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb helemaal niks gehad. Was ik maar dood.
<3 will you be my valentine?quote:
Klinkt alsof je in het hoegaikmetanderemensenhungevoelensom topic naar wat tact moet vragen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic, klinkt alsof je in het depressietopic om wat hulp moet vragen
O HJ, Wat doe je nou, ekt geen enkele valentijn voor jouquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb helemaal niks gehad. Was ik maar dood.
Mag ik mee knuffelenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sure. Gaan we dan knuffelen terwijl buiten de wind huilt en we warmte bij elkaar zoeken?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sure. Gaan we dan knuffelen terwijl buiten de wind huilt en we warmte bij elkaar zoeken?
Jullie zijn beide welkom in mijn troephuisjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag ik mee knuffelen
Ik kan dat goed
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:38 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat mag
[..]
Jullie zijn beide welkom in mijn troephuisje![]()
voel de liefde
De wind staat hard mijn kant op andersquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo snel als de wind mij brengen kan.
FF m'n luchtballon pakken dan.quote:
Ik kreeg wel een vaag appje van iemand waar ik nog steeds niet op gereageerd heb.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O HJ, Wat doe je nou, ekt geen enkele valentijn voor jou
En als het niet goed is bij je leuke buurvrouw?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:41 schreef Evie het volgende:
Gezellig... hoe meer zielen hoe meer vreugd.. als het goed is vlieg je zo mn raam binnen
Ik ben denk ik de leukste buurvrouw van de gangquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als het niet goed is bij je leuke buurvrouw?
Verdiepinkje hoger of lager dan...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:49 schreef Evie het volgende:
Ik ben denk ik de leukste buurvrouw van de gang
sjah dan wens ik je veel succes!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verdiepinkje hoger of lager dan...
Niet 'veel plezier'?quote:
Veel plezier.. t wel veilig doen he?! En geef altijd het advies aan degene met relaties om plezier vooral daar binnen te makenquote:
Ik zeg maar even niks.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef Evie het volgende:
Veel plezier.. t wel veilig doen he?! En geef altijd het advies aan degene met relaties om plezier vooral daar binnen te maken
Nou boodschappen gedaan, glas en plastic en oude kleding weggebracht, nu nog ff eten en dan wat charmants aan en dan kan ik wel komenquote:
Klinkt als een mijn actiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een vaag appje van iemand waar ik nog steeds niet op gereageerd heb.
Oehhh ik heb helemaal geen bier meer in huis..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou boodschappen gedaan, glas en plastic en oude kleding weggebracht, nu nog ff eten en dan wat charmants aan en dan kan ik wel komenIk heb zelfs nog bier in mijn koelkast
Dat is het mooie van een jumbo.... die zijn meestal nog tot laat openquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Oehhh ik heb helemaal geen bier meer in huis..Had ik niet moeten zeggen nu willen al die knappe mannen vast niet komen
Bij mij is het geen jumboquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is het mooie van een jumbo.... die zijn meestal nog tot laat opennaja ik heb er nog 4
Ik ken geen lekkere mannenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maarruh welke lekkere mannen heb je gelokt dan?
Ahhhquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja wel
Ik ga zo maar eens onderuit op de bank liggen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhhwe kunnen ook gewoon gaan kroegen in utrecht!
auto kan gewoon hiernaast op de parkeerplaats.. is gratis in het weekend.. kan je je nummer DM-en? De DM doet het bij mij niet maar zie wel je berichten..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ff kijken of er een nachttrein/bus is (anders kan ik niet veeeeel biertjes drinken )
A t werktquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]
auto kan gewoon hiernaast op de parkeerplaats.. is gratis in het weekend.. kan je je nummer DM-en? De DM doet het bij mij niet maar zie wel je berichten..
... zegt de dame die nooit een biertje heeft durven drinken met mij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel lafjes hoor dat je die niet hier komt halen
ssst tssskquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... zegt de dame die nooit een biertje heeft durven drinken met mij.
Is leuk gezellig en vermakelijk voor iedereenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef xFriendx het volgende:
Is bier drinken met Evie een hachelijke onderneming dan? En voor wie?
Grote mond, klein hartje.quote:
Ja daar jaquote:
tsssk mij een beetje betichten van het hebben van een hart.quote:
Een kleintje maar hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:10 schreef Evie het volgende:
[..]
tsssk mij een beetje betichten van het hebben van een hart.
Dan kom je t halenquote:
Oh, oke dan drink ik het lekker zelf opquote:
Ik drink iig met zn tweetjesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh, oke dan drink ik het lekker zelf op
quote:
Ik kan dan ook niet zonderquote:Op zondag 16 februari 2014 11:29 schreef Barbusse het volgende:
Met zo'n username zou je toch wel verwachten dat je eerder wakker zou zijn, koffie
Trouwens, wat ik me al heel lang afvroeg, waar komt jouw onderschrift eigenlijk vandaan?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:33 schreef Barbusse het volgende:
Het is heerlijk hier. Zonnig en waarschijnlijk 20+ deze middag. Vanochtend een geweldige zonsopgang gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trouwens, wat ik me al heel lang afvroeg, waar komt jouw onderschrift eigenlijk vandaan?Welke van de twee? De eerste is een latijnse vertaling van een uitspraak van Hannibal op de vraag hoe hij vanuit Spanje de Romeinen aan kon vallen zonder vloot welke later uitgroeide tot een Romeins militair gezegde, en de tweede is een quote uit Fear and Loathing in Las VegasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Die 2e, ik vind hem wel wat hebbenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welke van de twee? De eerste is een latijnse vertaling van een uitspraak van Hannibal op de vraag hoe hij vanuit Spanje de Romeinen aan kon vallen zonder vloot welke later uitgroeide tot een Romeins militair gezegde, en de tweede is een quote uit Fear and Loathing in Las Vegas
Maar jij bent dan ook awesomequote:Op zondag 16 februari 2014 11:45 schreef Barbusse het volgende:
[arrogantiemodus]Ze zijn uiteraard allebei op mij van toepassing[/arrogantiemodus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |