Onprettig in welke zin?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha geniaal![]()
Nee, ik zal mijn dromen van de laatste tijd maar niet vertellen.
Ze zijn nogal 'onprettig' af en toe.
En toen stond je op?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik droomde vanochtend dat mijn wekker tegen me praatteEn toen ging hij af, en zei hij dat ik een klootzak was en op moest staan
Ja ik moest naar schoolquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onprettig in welke zin?
[..]
En toen stond je op?
Ik zag het voor me en moest lachen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik droomde vanochtend dat mijn wekker tegen me praatteEn toen ging hij af, en zei hij dat ik een klootzak was en op moest staan
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het deed mij een beetje denken aan die scène uit Wanted, met de pinautomaat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tijd geleden dat ik het heb gezien. Toen in de bios.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:36 schreef Barbusse het volgende:
Het blijft een debiele maar oh zo heerlijke film he?
[ afbeelding ]
Heb ik gezien, maar weet de naam niet meerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:36 schreef Barbusse het volgende:
Het blijft een debiele maar oh zo heerlijke film he?
[ afbeelding ]
Wanted, zie de pinautomaat teksten bovenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heb ik gezien, maar weet de naam niet meer
Oh is dat daar ook vanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanted, zie de pinautomaat teksten boven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |