Puzzelritje met de Alfa clubquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:24 schreef xFriendx het volgende:
Rustig. Iedereen is natuurlijk nog steeds door die stapels Valentijnskaarten aan het graven.
Wij waren 6e denk ik, de uitslag is nog niet volledig bekendquote:
Man, ben kapot, werd overweldigdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:24 schreef xFriendx het volgende:
Rustig. Iedereen is natuurlijk nog steeds door die stapels Valentijnskaarten aan het graven.
Ik had er 1quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:24 schreef xFriendx het volgende:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic, klinkt alsof je in het depressietopic om wat hulp moet vragenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb helemaal niks gehad. Was ik maar dood.
<3 will you be my valentine?quote:
Klinkt alsof je in het hoegaikmetanderemensenhungevoelensom topic naar wat tact moet vragen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic, klinkt alsof je in het depressietopic om wat hulp moet vragen
O HJ, Wat doe je nou, ekt geen enkele valentijn voor jouquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb helemaal niks gehad. Was ik maar dood.
Mag ik mee knuffelenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sure. Gaan we dan knuffelen terwijl buiten de wind huilt en we warmte bij elkaar zoeken?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sure. Gaan we dan knuffelen terwijl buiten de wind huilt en we warmte bij elkaar zoeken?
Jullie zijn beide welkom in mijn troephuisjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag ik mee knuffelen
Ik kan dat goed
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:38 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat mag
[..]
Jullie zijn beide welkom in mijn troephuisje![]()
voel de liefde
De wind staat hard mijn kant op andersquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo snel als de wind mij brengen kan.
FF m'n luchtballon pakken dan.quote:
Ik kreeg wel een vaag appje van iemand waar ik nog steeds niet op gereageerd heb.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O HJ, Wat doe je nou, ekt geen enkele valentijn voor jou
En als het niet goed is bij je leuke buurvrouw?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:41 schreef Evie het volgende:
Gezellig... hoe meer zielen hoe meer vreugd.. als het goed is vlieg je zo mn raam binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |