Had ook nog een vest bij me, maar uit de wind, in de zon trok ik die uit, op de volle vlakte van de heide moest ik em aan doen, maar wel open.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier helaas nogal wat wind en de zon is toch vaak weg.
Hardlopen doe ik meestal toch nog maar met laagjes, just in case. Straks met warmer weer is het wel heel fijn om lekker in je shirt te lopen. Kom je vaak nog andere hardlopers ook tegen (hier in de polder is dat nu minimaal).
Klopt! Heerlijk (naja, relatief gezien danquote:Op zondag 16 februari 2014 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar gewoon een lange herfst geweest
Ik zou er depri van worden, me needs sunshinequote:Op zondag 16 februari 2014 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt! Heerlijk (naja, relatief gezien dan)
Hier ook.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:05 schreef Evie het volgende:
[..]inmiddels weer lekker bijgeslapen ja!
Haha al zal dat vanacht vast anders worden![]()
Ik weet niet, dacht juist R&P, al die wanhopige meiden hier.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt er in klaagbaak dan niks te neuken?
Niet zo gek dat de meiden in klaagbaak zo zitten te klagen over de (niet-)neukbare mannen daarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:02 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik weet niet, dacht juist R&P, al die wanhopige meiden hier.
Maarja dat ligt dan meestal aan hun zelf. De meeste topics zijn echt dagboek topics.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet zo gek dat de meiden in klaagbaak zo zitten te klagen over de (niet-)neukbare mannen daar
Hier zitten geen meiden. Jammer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:02 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik weet niet, dacht juist R&P, al die wanhopige meiden hier.
Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier zitten geen meiden. Jammer.
Denk dat ze eerder een doekje aan het halen zijn, omdat hun hele bureaustoel doorweekt is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal gevlucht toen jij hier binnen kwam
Zorg je wel dat je de stoel weer schoonmaakt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:20 schreef Elvi het volgende:
Nou ik zat gelijk te soppen op mn stoel toen de vraag 'neuken?' werd gesteld. Je weet wel hoe je een vrouw kan verleiden zeg
Zeker.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:20 schreef Elvi het volgende:
Nou ik zat gelijk te soppen op mn stoel toen de vraag 'neuken?' werd gesteld. Je weet wel hoe je een vrouw kan verleiden zeg
O shit, stalkerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en nu? Alleen maar woorden en geen daden?
Ja ik ga je overal volgen net zo lang tot je me eindelijk de aandacht geeft die ik verdien. En het is je eigen schuld. Had je me maar niet zo moeten opwinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |