quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:05 schreef Evie het volgende:
[..]inmiddels weer lekker bijgeslapen ja!
Haha al zal dat vanacht vast anders worden![]()
Ik weet niet, dacht juist R&P, al die wanhopige meiden hier.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt er in klaagbaak dan niks te neuken?
Niet zo gek dat de meiden in klaagbaak zo zitten te klagen over de (niet-)neukbare mannen daarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:02 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik weet niet, dacht juist R&P, al die wanhopige meiden hier.
Maarja dat ligt dan meestal aan hun zelf. De meeste topics zijn echt dagboek topics.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet zo gek dat de meiden in klaagbaak zo zitten te klagen over de (niet-)neukbare mannen daar
Hier zitten geen meiden. Jammer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:02 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik weet niet, dacht juist R&P, al die wanhopige meiden hier.
Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier zitten geen meiden. Jammer.
Denk dat ze eerder een doekje aan het halen zijn, omdat hun hele bureaustoel doorweekt is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal gevlucht toen jij hier binnen kwam
Zorg je wel dat je de stoel weer schoonmaakt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:20 schreef Elvi het volgende:
Nou ik zat gelijk te soppen op mn stoel toen de vraag 'neuken?' werd gesteld. Je weet wel hoe je een vrouw kan verleiden zeg
Zeker.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:20 schreef Elvi het volgende:
Nou ik zat gelijk te soppen op mn stoel toen de vraag 'neuken?' werd gesteld. Je weet wel hoe je een vrouw kan verleiden zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |