Nee maar serieus, jij bent gewoon altijd positief en realistischquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:07 schreef Elvi het volgende:
Veni vidi velpon: ik kwam, ik zag, en ik bleef plakken.
Wie liet je komen?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:07 schreef Elvi het volgende:
lol, wat stel je je daar bij voor danquote:Op zondag 16 februari 2014 12:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik lees jouw username steeds als ReuPac
Ik doe mijn best. Ik ben niet zo van de negatieve shit. Ben een tijd in mijn leven een cynische eikel geweest, en het bracht me niks. Gewoon het leven onder ogen zien zoals het is en het dan hard uitlachen. Brengt je ook weinig, maar je hebt in ieder geval lol. En das ook wat waardquote:Op zondag 16 februari 2014 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee maar serieus, jij bent gewoon altijd positief en realistisch
Zouden meer mensen moeten doen
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:07 schreef Elvi het volgende:
Niks, ik draai die letters gewoon steeds omquote:Op zondag 16 februari 2014 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, wat stel je je daar bij voor dan
En zo hoort hetquote:Op zondag 16 februari 2014 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Ik ben niet zo van de negatieve shit. Ben een tijd in mijn leven een cynische eikel geweest, en het bracht me niks. Gewoon het leven onder ogen zien zoals het is en het dan hard uitlachen. Brengt je ook weinig, maar je hebt in ieder geval lol. En das ook wat waard
Touchequote:Op zondag 16 februari 2014 13:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij in ieder geval niet.
/harde waarheid
En de zon schijnt en het is alweer zomerjurkjesweerquote:Op zondag 16 februari 2014 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En zo hoort het
En idd, het brengt je anders toch niks
Ik overweeg sterk om zo op het terras te gaan zitten anders, uit de wind is het gruwelijk lekker! Met hardlopen net in mn t-shirt gelopen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef xFriendx het volgende:
Hier helaas niet. Echt flink zin in het voorjaar. Ook al mogen we niet klagen over deze winter, zie uit naar terrasjes, jurkjes, kleur, warmte etc.
Hier helaas nogal wat wind en de zon is toch vaak weg.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik overweeg sterk om zo op het terras te gaan zitten anders, uit de wind is het gruwelijk lekker! Met hardlopen net in mn t-shirt gelopen.
Volgens mij is het daar gewoon een lange herfst geweestquote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef xFriendx het volgende:
Hier helaas niet. Echt flink zin in het voorjaar. Ook al mogen we niet klagen over deze winter, zie uit naar terrasjes, jurkjes, kleur, warmte etc.
Had ook nog een vest bij me, maar uit de wind, in de zon trok ik die uit, op de volle vlakte van de heide moest ik em aan doen, maar wel open.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier helaas nogal wat wind en de zon is toch vaak weg.
Hardlopen doe ik meestal toch nog maar met laagjes, just in case. Straks met warmer weer is het wel heel fijn om lekker in je shirt te lopen. Kom je vaak nog andere hardlopers ook tegen (hier in de polder is dat nu minimaal).
Klopt! Heerlijk (naja, relatief gezien danquote:Op zondag 16 februari 2014 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar gewoon een lange herfst geweest
Ik zou er depri van worden, me needs sunshinequote:Op zondag 16 februari 2014 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt! Heerlijk (naja, relatief gezien dan)
Hier ook.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:05 schreef Evie het volgende:
[..]inmiddels weer lekker bijgeslapen ja!
Haha al zal dat vanacht vast anders worden![]()
Ik weet niet, dacht juist R&P, al die wanhopige meiden hier.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt er in klaagbaak dan niks te neuken?
Niet zo gek dat de meiden in klaagbaak zo zitten te klagen over de (niet-)neukbare mannen daarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:02 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik weet niet, dacht juist R&P, al die wanhopige meiden hier.
Maarja dat ligt dan meestal aan hun zelf. De meeste topics zijn echt dagboek topics.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet zo gek dat de meiden in klaagbaak zo zitten te klagen over de (niet-)neukbare mannen daar
Hier zitten geen meiden. Jammer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:02 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik weet niet, dacht juist R&P, al die wanhopige meiden hier.
Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier zitten geen meiden. Jammer.
Denk dat ze eerder een doekje aan het halen zijn, omdat hun hele bureaustoel doorweekt is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal gevlucht toen jij hier binnen kwam
Zorg je wel dat je de stoel weer schoonmaakt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:20 schreef Elvi het volgende:
Nou ik zat gelijk te soppen op mn stoel toen de vraag 'neuken?' werd gesteld. Je weet wel hoe je een vrouw kan verleiden zeg
Zeker.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:20 schreef Elvi het volgende:
Nou ik zat gelijk te soppen op mn stoel toen de vraag 'neuken?' werd gesteld. Je weet wel hoe je een vrouw kan verleiden zeg
O shit, stalkerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en nu? Alleen maar woorden en geen daden?
Ja ik ga je overal volgen net zo lang tot je me eindelijk de aandacht geeft die ik verdien. En het is je eigen schuld. Had je me maar niet zo moeten opwinden.quote:
Je hebt gelijk man, ik had het kunnen weten, al die probleemkinderen met hun probleemtopics. Allemaal moeite met dingen los laten, nu gaat Elvi mij ook nog eens stalken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht in r&p?
Never alone!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:39 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk man, ik had het kunnen weten, al die probleemkinderen met hun probleemtopics. Allemaal moeite met dingen los laten, nu gaat Elvi mij ook nog eens stalken.
Wat een leven he? Je bent nog geen 10 minuten hier en meteen al iemand aan de haak geslagenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:44 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Gelukkig is ze niet zo goed in stalken.
Als je daar wilt overleven moet je ook een bepaald type figuur zijn hoor...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een leven he? Je bent nog geen 10 minuten hier en meteen al iemand aan de haak geslagen
Dusseh...blijf je hier of ga je straks weer verdwijnen in de diepere gekrochten van KLB?
Waar? In klaagbaak?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je daar wilt overleven moet je ook een bepaald type figuur zijn hoor...
Je bent zelf fake.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar? In klaagbaak?
Piece of cake toch?![]()
Ik neem nu je posthistory door. Ik heb je al gevonden in KLB.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:44 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Gelukkig is ze niet zo goed in stalken.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar? In klaagbaak?
Piece of cake toch?![]()
Echt hehquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar? In klaagbaak?
Piece of cake toch?![]()
Oké meid, als dat je weer lekker bezig houd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik neem nu je posthistory door. Ik heb je al gevonden in KLB.
Wat was de klacht?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ze vonden mijn topic in klaagbaak over melbatoast om op te vreten![]()
quote:
En? Leuk he? Dat R&Pquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:56 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Oké meid, als dat je weer lekker bezig houd.
Ja, ik ga er zo ook maar eens inquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
Dag schatjes, veel kusjes en diepe penetraties van mij.
Ik dacht nog misschien wil Elvi ff langskomen, maar die is nu spoorloos.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ga er zo ook maar eens in
Ik ben nooit ver weg :pquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:00 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik dacht nog misschien wil Elvi ff langskomen, maar die is nu spoorloos.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:00 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik dacht nog misschien wil Elvi ff langskomen, maar die is nu spoorloos.
quote:
Je mag zelfs meedoen hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:09 schreef Elvi het volgende:
Wacht even, ik moet even mn mobiel pakken zodat ik alles kan filmen
Ik ben toch geen homo als jij bukt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij begon met zeggen dat ik moest bukken
Jawel je valt op mannenbipsen danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben toch geen homo als jij bukt?
Zeg dan niet dat ik moet bukken, kakstoterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
He bah, ik val helemaal niet op je mannen bips, smeerpijp.
Naja zeg.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat ik moet bukken, kakstoter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |