Je hebt gelijk man, ik had het kunnen weten, al die probleemkinderen met hun probleemtopics. Allemaal moeite met dingen los laten, nu gaat Elvi mij ook nog eens stalken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht in r&p?
Never alone!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:39 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk man, ik had het kunnen weten, al die probleemkinderen met hun probleemtopics. Allemaal moeite met dingen los laten, nu gaat Elvi mij ook nog eens stalken.
Wat een leven he? Je bent nog geen 10 minuten hier en meteen al iemand aan de haak geslagenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:44 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Gelukkig is ze niet zo goed in stalken.
Als je daar wilt overleven moet je ook een bepaald type figuur zijn hoor...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een leven he? Je bent nog geen 10 minuten hier en meteen al iemand aan de haak geslagen
Dusseh...blijf je hier of ga je straks weer verdwijnen in de diepere gekrochten van KLB?
Waar? In klaagbaak?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je daar wilt overleven moet je ook een bepaald type figuur zijn hoor...
Je bent zelf fake.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar? In klaagbaak?
Piece of cake toch?![]()
Ik neem nu je posthistory door. Ik heb je al gevonden in KLB.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:44 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Gelukkig is ze niet zo goed in stalken.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar? In klaagbaak?
Piece of cake toch?![]()
Echt hehquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar? In klaagbaak?
Piece of cake toch?![]()
Oké meid, als dat je weer lekker bezig houd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik neem nu je posthistory door. Ik heb je al gevonden in KLB.
Wat was de klacht?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ze vonden mijn topic in klaagbaak over melbatoast om op te vreten![]()
quote:
En? Leuk he? Dat R&Pquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:56 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Oké meid, als dat je weer lekker bezig houd.
Ja, ik ga er zo ook maar eens inquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
Dag schatjes, veel kusjes en diepe penetraties van mij.
Ik dacht nog misschien wil Elvi ff langskomen, maar die is nu spoorloos.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ga er zo ook maar eens in
Ik ben nooit ver weg :pquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:00 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik dacht nog misschien wil Elvi ff langskomen, maar die is nu spoorloos.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:00 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik dacht nog misschien wil Elvi ff langskomen, maar die is nu spoorloos.
quote:
Je mag zelfs meedoen hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:09 schreef Elvi het volgende:
Wacht even, ik moet even mn mobiel pakken zodat ik alles kan filmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |