Haten op de Big Lebowskiquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:14 schreef Newbie114 het volgende:
The Big Lebowski
Jay, dreads wassen voor het eerst in 2 weken
JA!quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
Moet ik mijn schamen omdat ik die film nooit gezien heb?
Ik heb hem ook niet gezien. Zal hem maar eens gaan zoeken dan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
Moet ik mijn schamen omdat ik die film nooit gezien heb?
Je probeert je kontje te verkopen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet gezien. Zal hem maar eens gaan zoeken dan.
Gisteren 2 advertenties gezet, inmiddels bedolven onder de mails.
Allemaal vragen of het voor minder kan terwijl andere mensen er serieus op bieden.
In 2 advertenties ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je probeert je kontje te verkopen?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:48 schreef DrMarten het volgende:
HEY, careful man, there's a beverage here
Deal. Ik kom er aan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In 2 advertenties ja.
Heb je interesse? Jij mag hem hebben voor een vriendenprijsje natuurlijk.
Jesus Quintanaquote:
quote:Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
Shut the fuck up, Donny.quote:
Brandt can't watch though.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
I'll suck your cock for a thousand dollars
watquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:02 schreef K44S het volgende:
Hallow.
Ik ga mijn vrije dag vullen met reageursels ..
Geenstijl afvoeren die hapquote:
Reaguurders is iets van Geenstijl, wat het precies betekend geen idee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tijn ik snap t nog steeds niet
(ja ik ben aan weekend toe)
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Reaguurders is iets van Geenstijl, wat het precies betekend geen idee.
Oh ik ook.
Livin' on the edgequote:Op donderdag 6 februari 2014 19:36 schreef muhahaha het volgende:
Nou ik ben nu een reaguurder want ik reageer. Et voila.
Wat doe jij nou weer hier?quote:
Ehhhh.....ook hoi?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:25 schreef SiIk het volgende:
Is Peu ook hier?
[..]
Wat doe jij nou weer hier?
Die zat in het andere topicquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:25 schreef SiIk het volgende:
Is Peu ook hier?
[..]
Wat doe jij nou weer hier?
Hoi ToT.quote:
Ik niet. Maar ik meende hem onlangs ook hier gezien te hebben.quote:
Hoi!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoi ToT.
Lang geleden. Hoe is het in R49?
Niet dat ik weet. Ik heb in ieder geval niets van R&P in MyAtt staan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik meende hem onlangs ook hier gezien te hebben.
Hij kwam soms even spieken jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik meende hem onlangs ook hier gezien te hebben.
Ik had het over Peu.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik heb in ieder geval niets van R&P in MyAtt staan.
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij kwam soms even spieken ja![]()
Waarom heb je 'm nodig?
Ben jij de Tinder match waar hij het over had?
Leuk dat je de show leuk vondquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoi!
Ja leuk daar. Net 2 leuke shows gehoord daar en ikzelf draai ook nog regelmatig.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik had het over Peu.
[..]
Niet dat ik weet.
Ik vroeg me af of ie echt zo leuk is of dat ie alleen een grote bek heeft.
Nee niet gaanquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leuk dat je de show leuk vond![]()
Ow, en ik ben weer weg hier hoor
Fax, loop je nou overal te leuren met je nieuwe UI?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?![]()
Wat vind je trouwens van m'n nieuwe UI?![]()
![]()
Hihihihihihi jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, loop je nou overal te leuren met je nieuwe UI?
Wanneer ga jij dan eens draaien?quote:
Gewoon, hij heeft zoveel praatjes altijd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?![]()
Wat vind je trouwens van m'n nieuwe UI?![]()
![]()
Ik doe daar niet aanquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wanneer ga jij dan eens draaien?
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon, hij heeft zoveel praatjes altijd.
En als ik een jongetje was had ik er wel een beetje een harde plasser van gekregen denk ik
Ik heb daar geen software voor... geen zin om het te installeren ookquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind de mijne toch mooier, want geanimeerd.
OKquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan![]()
Uurtje toch? Dan zet ik wel E2E4 op ofzo
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die om half 11 in gesprek zijn
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:
Tijd om m'n nestje op te zoeken en te dromen over leuke Foksters![]()
Hfquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:
Tijd om m'n nestje op te zoeken en te dromen over leuke Foksters![]()
Ha, en dat probeerde je mij te verpatsen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:15 schreef muhahaha het volgende:
Hm kom erachter dat mijn spelletje incompleet is.
Mis bij Kolonisten van Catan - Zeevaarders de havenfiches.
Nee, ik probeerde jou Steden en Ridders te verpatsen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ha, en dat probeerde je mij te verpatsen?
Hehe.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde jou Steden en Ridders te verpatsen.
Nice, ik ga die van mij maar cancellen denk ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Ik heb wel al 2 boden gehad op mijn advertentie.
Je kunt het er bij zetten, natuurlijk, dat er wat mist.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice, ik ga die van mij maar cancellen denk ik.
Ja, denk dat ik de advertentie maar opnieuw neerzet morgen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt het er bij zetten, natuurlijk, dat er wat mist.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongeeee, Kaneel en Faxie, ik ging slapen maar nu heb ik Bambi in photoshop een hartjesbril zitten geven.
Nu wel slapen dan. Truste!
Ahum, ik heb toch eerst de bril gefixed. Hij was nog niet goed genoeg.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongeeee, Kaneel en Faxie, ik ging slapen maar nu heb ik Bambi in photoshop een hartjesbril zitten geven.
Nu wel slapen dan. Truste!
Hij ziet er wel iets beter uit, ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ahum, ik heb toch eerst de bril gefixed. Hij was nog niet goed genoeg.Nu ben ik tevreden, dus slaaptijd.
Ain't it pretty?
quote:
Holy cow man dat is nasty.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vannacht 2,5 uur geslapen man.
Werd om half 3 wakker uit een droom (wat wel een chille droom was, opzich) en was toen zo misselijk dat ik alleen maar heb liggen draaien
Ik heb me wel eens beter gevoeld, ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:01 schreef muhahaha het volgende:
Op vrijdag 7 februari 2014 08:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens beter gevoeld, ja.
De droom was wel leuk, maar werd uiteraard net afgebroken op het verkeerde moment.
Ik was met vrienden op vakantie ergens en daar kwamen we een bekende van mij tegen, een knappe meid. Toen gingen we samen verder avonturieren totdat mijn vrienden ineens verdwenen en wij hen moesten zoeken.
Het meest bizarre was dat toen ik de vrouw kuste, er onderin aanwijzingen kwamen op welke knoppen ik moest drukken alsof ik Playstation zat te spelen
Serieus avonturieren. Beetje zoeken, beetje verstoppen, monsters verslaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha serieus ja? Wel geniaal als je zo aanwijzingen krijgt.
nog nooit zo'n nerderige erotische droom gehoord.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serieus avonturieren. Beetje zoeken, beetje verstoppen, monsters verslaan.
Het voelde ook echt zo logisch.Maar de geluiden duidden erop dat ze het fijn vond, dus de aanwijzingen waren goed.
Wat lees ik nu dan weer?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voelde ook echt zo logisch.Maar de geluiden duidden erop dat ze het fijn vond, dus de aanwijzingen waren goed.
I knowquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
nog nooit zo'n nerderige erotische droom gehoord.damn son.
Niks ouwe. Je kunt het weer vergeten.quote:
Hahaha geniaalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herinner m'n dromen nooit, op eentje naquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha geniaal![]()
Nee, ik zal mijn dromen van de laatste tijd maar niet vertellen.
Ze zijn nogal 'onprettig' af en toe.
Ik droomde vanochtend dat mijn wekker tegen me praattequote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik herinner m'n dromen nooit, op eentje na
Verschilt of ik moe naar bed ga (oftewel te laatquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik herinner m'n dromen nooit, op eentje na
What the...?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik droomde vanochtend dat mijn wekker tegen me praatteEn toen ging hij af, en zei hij dat ik een klootzak was en op moest staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |