Bron: IGNquote:Mass Effect 3 is an upcoming action role-playing game developed by BioWare and published by Electronic Arts for Microsoft Windows, Xbox 360 and PlayStation 3.[4] Officially announced on December 11, 2010,[5][6] the game is scheduled for a March 6, 2012 release[7] and will mark the final chapter in the Mass Effect trilogy of videogames, completing the story of Commander Shepard.[8][9]
Gameplay in Mass Effect 3 will be influenced by decisions from Mass Effect and Mass Effect 2 and have settings throughout the galaxy, including Earth and Mars. Combat has been changed and refined; in particular, the cover system has been improved, there will be more options for moving around the battlefield, instant melee kills and more conventional grenades will be introduced as well as improved artificial intelligence.
Mass Effect 3 will follow from the events of the Mass Effect 2 DLC expansion Arrival and follow Commander Shepard as he/she tries to save the galaxy from the Reapers by rallying civilizations of the galaxy together, while also having to deal with Cerberus, who have decided to turn against him/her.
SPOILER: Trailers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ScreenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reviews:
* IGN!
* Gamespot!
* Edge!
* Eurogamer!
* Gamekings!
FOK!kers met net zoveel swag op Origin :
Drizzt - Moredhel83
Hans1988 - Fluffeltje
ElmarO - EcVo
jebentzelfeenfiets. - Wubcake
Smoofie - Smoofiee
Athcom - Verzijl
PirE - KaiaiaiaWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Jammer dat Ashley een sekspop was geworden in deel 3, godsamme wat was zij lelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:58 schreef Georges het volgende:
Ik heb altijd wel wat gehad met Kasumi. Geweldig character. Humor, schattig, maar ook sexy en een echte assassin. Dat pak wat ze draagt is zo sexy.
Als ze een LI had kunnen zijn was het nog lastig geweest, ik ga meestal voor Ashley.
Volgens mij is er wat mis met jouw rikketik, te weinig zuurstof in je hersenen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef Rikketik het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Mordin ook overrated vind. Prima kerel hoor, en één van de beteren in ME2, maar ik vond Padok Wiks in ME3 stiekem nog leuker.
Mijn minst favoriete squadmate (ik zeg 'minst favoriet' omdat ik eigenlijk niemand echt haat) is Javik. Maar hij is dan ook een beetje een squadmate in de geest van HK-47 en Shale, waar ik ook al niets aan vond maar waar de rest van de fanbase óók mee wegliep.
Je kan er gewoon niet mee omgaan dat ik gelijk heb.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Volgens mij is er wat mis met jouw rikketik, te weinig zuurstof in je hersenen.
Thanequote:Op woensdag 5 februari 2014 11:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ashley met d'r botoxkop Nee, doe mij Miranda maar. Verder snap ik dat gegeil op Thane ook niet, had daarom ook liever Garrus (brolove voor die man) op m'n ME2-poster zien staan ipv Thane.
Garruspeasants Ik vind Garrus de überbaas, maar Jarvik is ook wel tof. Lekker bijtend sarcastisch doen op het schip in die gesprekken met o.a. Jamesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:43 schreef ems. het volgende:
Javik was een baas. Mensen die zeggen dat Javik saai was zijn zeker die Garrus-peasants
Mijn neger.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ashley met d'r botoxkop Nee, doe mij Miranda maar. Verder snap ik dat gegeil op Thane ook niet, had daarom ook liever Garrus (brolove voor die man) op m'n ME2-poster zien staan ipv Thane.
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Elke mening dat niet wordt gedeeld door Drizzt of door mij wordt gezien als crewbash.
Ik trek het me tenminste niet zo snel aan dat ik constant meatbag, it, of primitive wordt genoemd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:32 schreef Rikketik het volgende:
Je kan er gewoon niet mee omgaan dat ik gelijk heb.
IK heb er zelf echt belachelijk veel tijd in gestoken, maar het zal inderdaad niet iedereen liggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
ME3 multiplayer was wel tof voor een paar uur, heb het eigenlijk al wel weer gezien.
Op welke moeilijkheidsgraad speel je dan? Ik speel alleen maar op Gold en heb er al 1000+ uur in gestopt op ps3 en sinds kort ook PC.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
ME3 multiplayer was wel tof voor een paar uur, heb het eigenlijk al wel weer gezien.
Bronze level 1-5, silver 5-20 en dan goud. Voornamelijk engineer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:44 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad speel je dan? Ik speel alleen maar op Gold en heb er al 1000+ uur in gestopt op ps3 en sinds kort ook PC.
Zoveel uur heb ik er op de PC ook inzitten, maar nu speel ik het niet heel erg vaak meer. Heb het nu wel een beetje gezien.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:44 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad speel je dan? Ik speel alleen maar op Gold en heb er al 1000+ uur in gestopt op ps3 en sinds kort ook PC.
Dat is geen botox, dat is make up. Als je kijkt naar het model en skelet is er niets veranderd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ashley met d'r botoxkop Nee, doe mij Miranda maar. Verder snap ik dat gegeil op Thane ook niet, had daarom ook liever Garrus (brolove voor die man) op m'n ME2-poster zien staan ipv Thane.
Er begint er eindelijk eentje verstand te krijgenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bronze level 1-5, silver 5-20 en dan goud. Voornamelijk engineer.
Waaaah wat is dit toch een gruwelijke game. Thanks, nu heb ik weer zin in ME2quote:Op zaterdag 8 februari 2014 03:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kwam net weer eens m'n favo trailer voor ME2 weer tegen
Muziek is Two Steps From Hell - Heart of Courage.
Zo treurig wat ze met Cerberus hebben gedaanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 03:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kwam net weer eens m'n favo trailer voor ME2 weer tegen
Muziek is Two Steps From Hell - Heart of Courage.
Cerberus bestaat uit een heleboel cellen he, het is niet alleen dat klotebasisje waar TIM woontquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo treurig wat ze met Cerberus hebben gedaan
In deel 1 een rogue factie die moreel verwerpelijke testjes deed
Deel 2 waren zij de enige die jou daadwerkelijk hielpen
In deel 3 vallen ze je spontaan aan en ze zijn van 100 medewerkers naar duizenden gegaan in een span van 6 maanden Was tof geweest als je in deel 1 en 2 hun steunde dat je dan gewoon in deel 3 met ze kon samenwerken. Of dat je hun basis in deel 2 kon slopen en ze in deel 3 totaal niet meer terugzag
Ja oké, maar TIM was wel min of meer de leiderquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Cerberus bestaat uit een heleboel cellen he, het is niet alleen dat klotebasisje waar TIM woont
En tja, ik heb hem aan het einde van de missie de vinger gegeven (basis opgeblazen en na de terugkeer de verbinding verbroken), dus geen wonder dat ze achter me aan zitten
vette missie was dat ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:13 schreef Rikketik het volgende:
Het is natuurlijk ook niet zo dat TIM je vrolijk alles over Cerberus heeft verteld in ME2. Sterker, hij heeft je expres om de tuin geleid in ME2 om je te laten denken dat Cerberus eigenlijk helemaal niet zo'n slechte organisatie was. De terroristen uit ME1, bijvoorbeeld, waren zogenaamd allemaal "rogue cells" en hetzelfde geldt voor die basis op Pragia waar Jack opgroeide. Me dunkt ook dat TIM tijdens ME1 al lang en breed de voorbereidingen had getroffen om mensen te ontvoeren en ze te indoctrineren om zo een leger op te bouwen.
Na ja, mjaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:02 schreef popolon het volgende:
http://blog.bioware.com/2(...)as-lost-without-you/
Die tattoos man, die zijn zo cool.
Firebase White farmers .quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:02 schreef popolon het volgende:
http://blog.bioware.com/2(...)as-lost-without-you/
Die tattoos man, die zijn zo cool.
Welke mods? (incl URL's aub)quote:Op maandag 24 maart 2014 02:35 schreef Fir3fly het volgende:
(ME1 ziet er nu echt fantastisch uit met een HD-upgrade )
Game on .
Meh, eerste deel is wel leuk gedaan, daarna te chaotisch. Doe mij deze maar:quote:
gadverdamme man.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:02 schreef popolon het volgende:
http://blog.bioware.com/2(...)as-lost-without-you/
Die tattoos man, die zijn zo cool.
Clean install van windows, dan heb je datquote:
Voor deel 1 heb ik geen DLCquote:
Maakt weinig uit, die is gratis.quote:
Firefly "I'm a leaf on the wind..."quote:Op maandag 5 mei 2014 00:40 schreef Fir3fly het volgende:
Deel 2 net uitgespeeld . Nu nog even de Shadow Broker en Arrival, en dan voor het eerst in een jaar ofzo weer ME3 .
Überhaupt heel die soundtrack van Mass Effect 1,2 en 3. Als ik dat alleen al hoor dan krijg ik weer kriebels en herinneringen van mijn playthrough van alle delen.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bohh, dat menumuziekje van 1 alleen al
Dat geeft mij nog even de tijd voor een 2e playthrough, waar ik al tijden niet aan toe kom omdat ik nog een berg spellen heb liggen die ik nog moet spelen. Naast de gebruikelijke backlog uiteraard.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:58 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat weet niemand nog.
Ik denk zelf eind 2015. Misschien een teaser of trailer tijdens de E3.
Mocht het echt zo zijn dat Mass Effect 1,2 en 3 naar de PS4 komt. Dan is dat al helemaal een mooie gelegenheid. Heb je meteen weer een mooie collectie en een reden om die delen weer te spelen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat geeft mij nog even de tijd voor een 2e playthrough, waar ik al tijden niet aan toe kom omdat ik nog een berg spellen heb liggen die ik nog moet spelen. Naast de gebruikelijke backlog uiteraard.
Mooiste is een nieuwe playthrough vlak voor deel 4 uitkomt
Ik wel hoor mits idd een leuke prijs.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:06 schreef StateOfMind het volgende:
Ik weet niet of ik deel 1, 2 en 3 opnieuw ga kopen voor de PS4, of het moet een heel mooi prijsje worden.
Maar ik doe mijn PS3 toch niet weg, dus ik kan het altijd spelen wanneer ik wil.
Intergalactische relaties aangaan. Mensheid eerst.quote:
Drizzt, je kunt tussen de regels door lezen?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Intergalactische relaties aangaan. Mensheid eerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op maandag 5 mei 2014 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, ik heb eindbaas Garrus, Tali en Wrex nu in m'n team
En in tegenstelling tot alle vorige keren dat ik ME2 speelde blijf ik celibaat omdat ik snoeiharde gaysex met Kaidan wil hebben in ME3
Rezania vindt dit leuk.
Je kunt haar toch sowieso nog afwijzen voordat je naar Ilos gaat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat de... ik wil NIET voor Ash of Liara kiezen (ik wil toch Miri ), dus doe m'n best om neutraal te blijven, loopt Ash weg en zegt Liara dat ze blij is dat ik voor haar heb gekozen
Volgensmij telt de game de romance dan alsnog. In ME1 is het echt idioot makkelijk om in een romance te belanden, of je het nou meent of niet. Doe een beetje aardig, en hop daar staat ze vlak voor Ilos.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:17 schreef AthCom het volgende:
[..]
Je kunt haar toch sowieso nog afwijzen voordat je naar Ilos gaat?
Achja, dan dip ik hem wel in twee grotjes, de blauwe en die van de zwartharige femme fatalequote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:05 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Volgensmij telt de game de romance dan alsnog. In ME1 is het echt idioot makkelijk om in een romance te belanden, of je het nou meent of niet. Doe een beetje aardig, en hop daar staat ze vlak voor Ilos.
Hoeveel sla je over?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeau, dat was Virmire en barbie is dood.
Ik sla de meeste "zoek dit of dat ding"- en de "vind 10 van deze objecten"-quests over. Ben net lvl 40 en heb met Vigil gesproken Ik VLIEG er echt doorheen! Heb zoals altijd Garrus en Wrex bij me. Tali, Kaidan en Liara vind ik te karig aangezien ik zelf een nemesis vanguard ben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:48 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hoeveel sla je over?
sidequests e.d.
Moet ook ooit nog eens alles uitspelen op de PC.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopla, ME2 geïnstalleerd, nu alle DLC en een oud char weer bij de saves plaatsen zodat ik m'n bonusskill (Reave) ook weer kan kiezen
Och, zou inderdaad zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:05 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Volgensmij telt de game de romance dan alsnog. In ME1 is het echt idioot makkelijk om in een romance te belanden, of je het nou meent of niet. Doe een beetje aardig, en hop daar staat ze vlak voor Ilos.
Het wordt voor mij toch een instabuy, maar persoonlijk lijkt de first contact war me niet zo'n boeiend scenario. True; de storyline ligt er al dus het is makkelijker te producen, maar de uitkomst is al van vooraf bekend en de first contact war valt in het niet bij de shit die je uithaalt in de huidige trilogie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens de geruchten zou de nieuwe Mass Effect over de First Contact War kunnen gaan.
'Gerucht: nieuwe Mass Effect heet Contact'
Misschien laten ze je Anderson spelen. En wie weet is het niet alleen de First Contact War, maar ook de periode erna, waar Humanity een plek krijgt in Counsil space. Humanity, die iemand in de counsil wil hebben/humans in de spectres (Revelation), de Counsil, die humanity ziet als een slapende reus, ze daarom colonisatie-rechten geeft in de Attican Traverse, wat uiteindelijk leidt tot conflicten met de Batarians (Elysium, Torfan). Cerberus die in die periode opgericht werd, wat toen nog een Alliance Black Ops programma was.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:43 schreef DeeCruise het volgende:
Het wordt voor mij toch een instabuy, maar persoonlijk lijkt de first contact war me niet zo'n boeiend scenario. True; de storyline ligt er al dus het is makkelijker te producen, maar de uitkomst is al van vooraf bekend en de first contact war valt in het niet bij de shit die je uithaalt in de huidige trilogie.
Geen slecht idee, dan kan je ook de missie met Saren in de game stoppen, de missie die voorkwam dat Anderson Spectre werd en die ervoor zorgde dat Saren Sovereign vond.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:56 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Misschien laten ze je Anderson spelen. En wie weet is het niet alleen de First Contact War, maar ook de periode erna, waar Humanity een plek krijgt in Counsil space. Humanity, die iemand in de counsil wil hebben/humans in de spectres (Revelation), de Counsil, die humanity ziet als een slapende reus, ze daarom colonisatie-rechten geeft in de Attican Traverse, wat uiteindelijk leidt tot conflicten met de Batarians (Elysium, Torfan). Cerberus die in die periode opgericht werd, wat toen nog een Alliance Black Ops programma was.
Dus je zou mogelijk tijdens het spelen het moment mee kunnen maken dat je deel uitmaakt van de eerste groep mensen op de Citadel (de blikken zien van salarians, asari, turians, want er komt een nieuw ras bij ). En tijdens het spelen langzamerhand zien hoe humanity zich nestelt.
Kortom, er is vast wel wat mee te doen. En door Anderson dan als personage te hebben, heb je ook nog een persoonlijk verhaal erbij, dat zich in potentie zou kunnen meten met de Shepard saga.
[/brainstorm-modus]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:47 schreef Fir3fly het volgende:
Na deel 1 en 2 nu begonnen met 3... en wat een ervaring . Blijft toch de beste van allemaal, vooral in de details. De naadloze overgangen van cutscene naar gameplay, de fantastische animaties en vooral de gesprekken tussen alle squadmates op missies . Dit soort dingen zuigen mij er echt compleet in .
Oh en dankzij modders ziet mijn Shepard er zo uit :Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas kan dat allemaal niet op X360...Burning bridges gives you so much more
De reden dat ik geen prequel wil is dat je van te voren al weet hoe veel dingen aflopen. Ik vond het verhaal van Mass Effect zo vet omdat ik o.a. echt benieuwd was wie de Reapers nou waren en waarom ze doen wat ze doen. Daarom keek ik dus ook heel erg uit naar ME2 en 3. Als je een prequel doet dan weet je van te voren al van een hoop dingen hoe ze gaan uitpakken, en persoonlijk lijkt mij de periode tussen het verhaal van Shepard en de First Contact War mij niet echt heel erg interessant. Als ze er toch iets interessants van kunnen maken dan mogen ze van mij hun gang gaan, maar ik weet het niet...quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:56 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Misschien laten ze je Anderson spelen. En wie weet is het niet alleen de First Contact War, maar ook de periode erna, waar Humanity een plek krijgt in Counsil space. Humanity, die iemand in de counsil wil hebben/humans in de spectres (Revelation), de Counsil, die humanity ziet als een slapende reus, ze daarom colonisatie-rechten geeft in de Attican Traverse, wat uiteindelijk leidt tot conflicten met de Batarians (Elysium, Torfan). Cerberus die in die periode opgericht werd, wat toen nog een Alliance Black Ops programma was.
Dus je zou mogelijk tijdens het spelen het moment mee kunnen maken dat je deel uitmaakt van de eerste groep mensen op de Citadel (de blikken zien van salarians, asari, turians, want er komt een nieuw ras bij ). En tijdens het spelen langzamerhand zien hoe humanity zich nestelt.
Kortom, er is vast wel wat mee te doen. En door Anderson dan als personage te hebben, heb je ook nog een persoonlijk verhaal erbij, dat zich in potentie zou kunnen meten met de Shepard saga.
[/brainstorm-modus]
Grotendeels mee eens. Periode rond first contact kan zeker interessant zijn, maar inderdaad, in grote lijnen staat al vast wat er gebeurd is. Zelfde hier, ook ik vond de onzekerheid en het nieuwe juist zo leuk. Meer te weten willen komen, het onbekende induiken. Dat maakte deel 1 al erg leuk, maar deel 2 en 3 nog meer omdat ik meer wilde weten, verder gaan. Hielp ook enorm dat ik ME2 indook zonder het lezen van (p)reviews of het zien van trailers. Dus alles (van Shepards dood en de Normandy tot de identiteit van Jack en Garrus die opduikt als Archangel) was voor mij een grote verrassing. Heerlijk was dat. Meer daarvan svp. Plus dat 100 jaar in de toekomst zou zeker kunnen werken. Shepard is dan dood of misschien zeer bejaard dus een mooie focus op de nieuwe hoofdpersoon. Al kun je evt. wel Liara laten opduiken natuurlijk als link naar de trilogie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef bjorntju het volgende:
[..]
De reden dat ik geen prequel wil is dat je van te voren al weet hoe veel dingen aflopen. Ik vond het verhaal van Mass Effect zo vet omdat ik o.a. echt benieuwd was wie de Reapers nou waren en waarom ze doen wat ze doen. Daarom keek ik dus ook heel erg uit naar ME2 en 3. Als je een prequel doet dan weet je van te voren al van een hoop dingen hoe ze gaan uitpakken, en persoonlijk lijkt mij de periode tussen het verhaal van Shepard en de First Contact War mij niet echt heel erg interessant. Als ze er toch iets interessants van kunnen maken dan mogen ze van mij hun gang gaan, maar ik weet het niet...
Ik heb liever dat ze het Destroy einde canon maken, en dat ze dan het verhaal 100+ jaar in de toekomst laten afspelen. Dan zijn ze niet heel erg gebonden aan de keuzes die in de eerste 3 games zijn gemaakt omdat het zo lang geleden is.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:47 schreef Fir3fly het volgende:
Na deel 1 en 2 nu begonnen met 3... en wat een ervaring . Blijft toch de beste van allemaal, vooral in de details. De naadloze overgangen van cutscene naar gameplay, de fantastische animaties en vooral de gesprekken tussen alle squadmates op missies . Dit soort dingen zuigen mij er echt compleet in .
Oh en dankzij modders ziet mijn Shepard er zo uit :Is Mass Effect een beetje te modden? Heb mijn xdoos met alle spellen verkocht dus binnenkort alles maar aanschaffen voor de pc aangezien ik vandaag een nieuwe kaart heb besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:47 schreef Fir3fly het volgende:
Na deel 1 en 2 nu begonnen met 3... en wat een ervaring . Blijft toch de beste van allemaal, vooral in de details. De naadloze overgangen van cutscene naar gameplay, de fantastische animaties en vooral de gesprekken tussen alle squadmates op missies . Dit soort dingen zuigen mij er echt compleet in .
Oh en dankzij modders ziet mijn Shepard er zo uit :pfoe zo'n karakter vind ik ongeloofwaardig als 'galaxy-saver'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze ook niet;
Maar ik hoop wel dat ze 'romanceable' is .Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Je kunt hem ook gewoon op de laagste moeilijkheidsgraad spelen en dan als soldier. Dan knal je er zo doorheen en hoef je niet constant in dat menuutje te kloten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:19 schreef DeeCruise het volgende:
Will ook wel weer eens een complete playthrough doen, maar die stroperige combat in deel 1 trek ik gewoon echt niet meer
Not really my cup of tea. Zowieso soldier ( ) en dan ook nog eens op easy... Had toevallig nog een 100% save uit ME1 gevonden dus die geimporteerd in 2 en daar nu mee bezig. Adept ftwquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon op de laagste moeilijkheidsgraad spelen en dan als soldier. Dan knal je er zo doorheen en hoef je niet constant in dat menuutje te kloten.
Al haalt dat de lol van de gameplay er wel een beetje uit.
Twee drones spammen, speel je effectief met 5 partymembersquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:22 schreef Fir3fly het volgende:
Ben in 3 nu een tijdje vanguard geweest, ik ga nu overschakelen naar engineer denk ik .
En hem daarna met de PPR of Typhoon laten bazen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twee drones spammen, speel je effectief met 5 partymembers
Verder uiteraard zsm Garrus regelen, maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen
Waarom opnieuw beginnen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, ik verveel me al met de Engineer in 2, heb het waarschijnlijk gewoon te vaak zo gespeeld Dan maar restarten als Vanguard.
"Hmm, ik verveel me al met de Engineer in 2"quote:
Wel in 2quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ja maar daar hoef je toch niet helemaal weer opnieuw voor te beginnen.
Juist niet, daar heb je de save editor voor.quote:
Oja verrek, gibbedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Juist niet, daar heb je de save editor voor.
Soldier is saai vergeleken met de rest (alleen Sentinel is saaier) Biotics/Tech > dom skiet'n.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Heb ze alledrie puur als soldier gespeeld op insanity(hoogste toch?) En heb ook weinig behoefte aan een andere class
Sentinel = Biotics/Techquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
(alleen Sentinel is saaier) Biotics/Tech > dom skiet'n.
Ja, maar toch intens saai om te spelen... ik kom iig nooit verder dan lvl 10 ofzoquote:
Dat komt omdat jij je Tech Armor alleen voor bescherming gebruikt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, maar toch intens saai om te spelen... ik kom iig nooit verder dan lvl 10 ofzo
Heul nie, stond altijd vooraan in het gevecht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij je Tech Armor alleen voor bescherming gebruikt.
Klap ze 'elemaal kapot jonguhquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heul nie, stond altijd vooraan in het gevecht.
Heppie, neger Ik sgup ze kaput!quote:
Soldier is gewoon dik man, sowieso voor mijn gevoel de meest lore/canon class voor Shepard.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Soldier is saai vergeleken met de rest (alleen Sentinel is saaier) Biotics/Tech > dom skiet'n.
edit: al moet ik toegeven dat het soms wel prettig is om eens niet zelf afhankelijk van biotics/tech te zijn en gewoon alle wapens te kunnen gebruiken.
True, true, maar het is zo... kaal als je een biotic- of tech class gewend bent. Even die Adrenaline Rush aanzetten en je moordt alles uit, en dat is het danquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Soldier is gewoon dik man, sowieso voor mijn gevoel de meest lore/canon class voor Shepard.
Had je Garrus en Zaeed ook bij je tegen de Human Reaper? Dan klopt het wel, want dan is die gemiddelde score die je moet hebben bij het Hold The Line-gedeelte erg gedaald. En aangezien je Mordin had teruggestuurd, is Tali de eerstvolgende die doodgaat (bij een te laag gemiddelde).quote:Op zondag 11 mei 2014 20:07 schreef DeeCruise het volgende:
Wtf?! Perfecte playthrough, dezelfde tactiek gehanteerd als altijd. Alles unlocked (upgrades), ALLE missies incl DLC gedaan, iedereen loyal en vaste crew indeling:
Miranda elke keer leider team 2, tali in begin als tech expert, mordin teruggestuurd met de crew, en samara als shield biotic terwijl ik als adept met garrus en zaeed de collectors in elkaar trap.
Krijg ik bij de vraag (na het killen van alles) of iedereen het gehaald heeft zo'n kutshot van tali die dood op de grond ligt. WHY?!?!?!
Dit legt echt een serieuze domper op mijn ME3 playthrough..
Dit ja, extreem zuurquote:Op zondag 11 mei 2014 20:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Had je Garrus en Zaeed ook bij je tegen de Human Reaper? Dan klopt het wel, want dan is die gemiddelde score die je moet hebben bij het Hold The Line-gedeelte erg gedaald. En aangezien je Mordin had teruggestuurd, is Tali de eerstvolgende die doodgaat (bij een te laag gemiddelde).
You are right sir.. Heb het nagekeken en ondanks dat ik kan zweren (oude savegames nagekeken) dat het me eerder wel gelukt is met dit team lijkt dat de boosdoener te zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Had je Garrus en Zaeed ook bij je tegen de Human Reaper? Dan klopt het wel, want dan is die gemiddelde score die je moet hebben bij het Hold The Line-gedeelte erg gedaald. En aangezien je Mordin had teruggestuurd, is Tali de eerstvolgende die doodgaat (bij een te laag gemiddelde).
Wat is dit man. Het is een RPG, bij je keuzes blijven.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:44 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
You are right sir.. Heb het nagekeken en ondanks dat ik kan zweren (oude savegames nagekeken) dat het me eerder wel gelukt is met dit team lijkt dat de boosdoener te zijn.
Sheet opgezocht waarin aangegeven staat dat zaeed, garrus EN grunt achter moeten blijven voor max result:
Dus savegame geladen, meest waardeloze team ever genomen (jacob en tali mee) en everyone survived. Nu arrival nog en dan importeren die handel.
Ben ik met je eens, maar dit was geen keuze. Daarnaast zit ik met werk en is dit voor het eerst in maanden dat ik tijd heb kunnen vrij maken om te gamen. Heb geen tijd voor meerdere playthroughs dus wil wel tali erbij hebbenquote:Op zondag 11 mei 2014 20:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat is dit man. Het is een RPG, bij je keuzes blijven.
Ik ook, al is het alleen maar omdat ik bezig was met mijn insanityrun ME3 op de PS3 en dat ik toen na Rannoch mijn 3e YLOD kreeg. ME1 en ME2 volledig uitgespeeld, moest alleen ME3 op insanity doen en een beetje MP en ik was helemaal klaar. *sadface*quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:49 schreef Rijst het volgende:
Als deze reeks op de ps4 uitkomt haal ik hem gelijk
Veel beter kun je een tientje bijna niet besteden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik hoor dat de trilogie voor een tientje op origin te krijgen is vandaag
Ja, een suggestief filmpje over 'deel 4'. Niets inhoudelijks. Verder het nieuws dat het originele team bezig is met een nieuwe IP.quote:
Link?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ja, een suggestief filmpje over 'deel 4'. Niets inhoudelijks. Verder het nieuws dat het originele team bezig is met een nieuwe IP.
quote:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=862537quote:Via tweets about the panel:
https://twitter.com/NerdAppropriate
https://twitter.com/andrearene/
I'm tried to put non-obvious details/newer stuff near the top of the list.
Details:
-The Mako is back, they showed video of it, and there are images of it below. It's apparently quite fast now.
-"Building a game about exploring places, so you need a vehicle for that "
-"We learned some things about vehicle frustration"
-They showed off armor renders, viewable below
-"Sounds like the timeline of #MassEffect will be during Shepard's lifetime but won't involve Shepard...hard to tell @GambleMike being cagey!" [Note: Two other tweeters said it sounds like it takes place in another galaxy, though that's not necessarily mutually exclusive with this.]
-"Team reiterates that it is not Shepard's story and that this story one is brand new."
-"no timeline was announced at the panel. Some hints were made but I have to re-listen to the audio."
-"You will see a bit of old with the new (old characters MAY appear) "
-"Competition is critical but cooperation is bigger for us" @GambleMike speaking on multiplayer in #MassEffect / "cooperative MP is bigger for us (than competitive)"
-"Spiritual successor" vibe for the next
-"It's ingrained in us to give players as much choice as possible" - @GambleMike #MassEffect
-"The animation team is now doing stuff we couldn't even dream about before" speaking on Frostbite 3 for #MassEffect
-"it's not called ME 4 damn it! " [I'm going to keep calling it that until they give it a name.]
-No announcements on player race choice of composers when asked
-The internet kept dying for the people livetweeting so there are more details that aren't here
-"I got video of the new #MassEffect Mako in action"
Update:
https://twitter.com/lizwrites/with_replies
-"Seems strongly implied that new Mass Effect will be set in totally different galaxy, but will contain familiar elements. #SDCC"
-"Not playing as Shepherd, and Shepherd is not important to story - new uncharted areas. #SDCC"
-"Mako is back in Mass Effect! More agile, no cannon. #SDCC"
-"New Mass Effect is focused on exploration of planets, Mako is meant to be fast travel on them. #SDCC"
-[Note]: Nerd Appropriate (one of the original tweeters) also said it sounded like another galaxy but they need to double check their audio recording.
Renders:
Ander universum lijkt me echt niks, het moet wel een fatsoenlijke connectie met de aarde en het menselijk ras hebben.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:24 schreef bjorntju het volgende:
Informatie van Comic Con, waarschijnlijk speelt het zich af rond dezelfde tijd als het verhaal van Shepherd. Maar dan waarschijnlijk wel in een ander universum. Het is nog niet helemaal duidelijk. Zelfde tijdsperiode vind ik dan weer jammer, maar in een totaal ander universum kan dan wel weer erg vet zijn. En de Mako is terug! Zie filmpje voor wat beelden van de Mako. Zo te zien is het exploren van planeten zoals in ME1 weer terug Hopelijk wel wat interessanter.
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=862537
Kan wel vet zijn vind ik. Een of ander team dat op wat voor manier dan ook in een ander universum terecht is gekomen en een manier moet vinden om terug te komen.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ander universum lijkt me echt niks, het moet wel een fatsoenlijke connectie met de aarde en het menselijk ras hebben.
Meh, ik vond het sterke van de ME serie juist de enorme verbondenheid met de aarde en het menselijk ras.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:36 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Kan wel vet zijn vind ik. Een of ander team dat op wat voor manier dan ook in een ander universum terecht is gekomen en een manier moet vinden om terug te komen.
Qua setting post-ME3 zullen ze dan toch een van de eindes moeten kiezen. Als je bij elke ontwikkelstap rekening moet houden dat ze of Machinemensen zijn, of de machines beheerst worden door Sheppard of kapot zijn, en dan ook nog of het heelal min of meer compleet uitgeroeid is of totaal niet. Dat is niet te doen, dan moet je onderhand 3 verschillende spellen maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meh, ik vond het sterke van de ME serie juist de enorme verbondenheid met de aarde en het menselijk ras.
Wmb maken ze van ME4 gewoon een post-ME3 game, dat parallel/prequel-gezeik, ik zal er nooit fan van worden...
Dat bedoel ik dan ook met post-ME3quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:14 schreef Frag_adder het volgende:
Ik gok (en hoop) dat ME4 zich gewoon na 3 afspeelt
Een prequel zit ik helemaal niet op te wachten.
Ligt er wat mij betreft aan hoe ver terug in de tijd je gaat. Één van de mogelijkheden die je na ME3 vaak hoorde was de First Contact War, dus de oorlog tussen de aarde en de turians. Daar zit ik dan ook niet echt op te wachten. Maar de Rachni Wars, bijvoorbeeld, werden iets van 1000-2000 jaar uitgevochten. Dan heb je het echt over een hele andere tijd. Een beetje hetzelfde verhaal als met Knights of the Old Republic, dat 4000 jaar voor de originele trilogie plaatsheeft.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:14 schreef Frag_adder het volgende:
Een prequel zit ik helemaal niet op te wachten.
Ja oke maar als je dan kijk wat voor info er te vinden is over die first contact war, wat via die datapads in het spel te vinden was.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ligt er wat mij betreft aan hoe ver terug in de tijd je gaat. Één van de mogelijkheden die je na ME3 vaak hoorde was de First Contact War, dus de oorlog tussen de aarde en de turians. Daar zit ik dan ook niet echt op te wachten. Maar de Rachni Wars, bijvoorbeeld, werden iets van 1000-2000 jaar uitgevochten. Dan heb je het echt over een hele andere tijd. Een beetje hetzelfde verhaal als met Knights of the Old Republic, dat 4000 jaar voor de originele trilogie plaatsheeft.
Shepard zal in elk geval niet in het verhaal voorkomen en ik hoop dat hetzelfde voor de reapers geldt. Ook werd er gesproken over mogelijke cameo's van party members uit ME1-ME3. Dat hoeft voor mij ook niet zo. Doe gewoon iets heel nieuws. In dat opzicht vind ik het ook best teleurstellend dat de main character weer een human is. De mensheid en haar plaats in het heelal is in vorige games al uitgebreid behandeld, dit was juist een mooie kans geweest om de culturen van de turians, asari, etc. verder uit te werken én van dichtbij te bekijken. Vergeleken met dat klinkt het maar saai om in de huid van de zoveelste human space marine te kruipen.
Hahahaha, geweldig. Alleen jammer van het uiteindelijke gezeur over het einde, maar enorm veel raakvlakkenquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:13 schreef Georges het volgende:
Honest trailers heeft er eindelijk ook een van ME gemaakt.
Battletoad!quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:13 schreef Georges het volgende:
Honest trailers heeft er eindelijk ook een van ME gemaakt.
tbf Ashley was pas lekker in ME3.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:36 schreef padlarf het volgende:
Kaidan, the guy you let die in the first game, because he's not a hot girl
jij houdt van bimbo's met opgevulde lippen?quote:
Ik zie geen opgevulde lippen. Alleen meer make up.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij houdt van bimbo's met opgevulde lippen?
Overdreven make-up (een soldaat met lippenstift ) maar verder ziet ze er veel beter uit. In ieder geval hebben ze de borsten en kont wat minder overdreven dan bij Miranda. Ik vraag me alleen af waarom ze niet een aantrekkelijk donkergekleurde vrouw van haar maakten. Niet dat ik klaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:26 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik zie geen opgevulde lippen. Alleen meer make up.
[ afbeelding ]
De dame die haar voiceact vind ik nog leuker zelfsquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Miranda vind ik wel een leuk karakter.
Uhmm volgens mij is dat juist niet nodig als je alle dlc's hebt en alle sidemissies/missies speelt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb de afgelopen weken eindelijk ME3 gespeeld. Big mistake aangezien het spel veel te verslavend is.
Fantastisch spel als je alle DLC's hebt, alleen jammer van het gedwongen multiplayer spelen als je een goed einde wil (not done), jammer van het onnozele scannen (geen gameplay!) en jammer dat het einde sowieso slecht is uitgewerkt, waarschijnlijk dankzij EA wat meer wou kunnen verkopen in de toekomst. Ook jammer dat je Miranda niet kon redden als je geen savegame van ME2 gebruikt en dat je die extra missie met haar dan niet mag doen.
Buiten dat een hartstikke goed spel: interessant verhaal, goede dialogen, prettige interface en goede schietactie (het trucje om 1 sterke maar trage vijand te combineren met veel zwakkere maar snellere vijanden).
Nu ben ik ME2 aan het spelen. Ik verwachtte er veel van aangezien de reviews nog beter zijn voor dat spel dan voor ME3 maar het valt een tikkeltje tegen. De verhaallijn is niet echt beter naar mijn mening maar de actie is wel veel minder goed, zowel qua beweging/besturing als qua vijanden. Ik vind het wel mooi hoe je teamgenoten een ander pad nemen als je op hetzelfde punt uitkomt, in ME3 lopen ze alleen maar achter je aan. Miranda vind ik wel een leuk karakter.
Het meisjes van Chuck. Ze mag er wezen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
De dame die haar voiceact vind ik nog leuker zelfs
Ik ben benieuwd of dat het einde mij nog gaat verrassen aangezien ik 3 heb gespeeld. Ik weet dat de Shepard een Jack Bauertje heeft geflikt (iets ongehoords doen om de boel te redden), ik ben benieuwd.quote:ME2 is beter, imo, en de beste van de reeks. Zal jij ook wel waarschijnlijk vinden na het einde. Maar meer verklap ik niet
Dan heb ik iets verkeerd gedaan want ik eindigde als ik het juist heb met rond de 5000 punten (het totale aantal, niet wat het spel telt), te weinig voor het goede einde. Ik heb echter niet alles gescand omdat dat bloody boring is. Er zijn grenzen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:11 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Uhmm volgens mij is dat juist niet nodig als je alle dlc's hebt en alle sidemissies/missies speelt.
Of ik ben nu in de war hoor met het beste einde:Dquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dan heb ik iets verkeerd gedaan want ik eindigde als ik het juist heb met rond de 5000 punten (het totale aantal, niet wat het spel telt), te weinig voor het goede einde. Ik heb echter niet alles gescand omdat dat bloody boring is. Er zijn grenzen.
Mijn einde: de aarde werd gered, mijn bemanningsleden overleefden het, Shepard werd een onderdeel van die AI en de vriendin (Ashley ) plaatste het naambordje op de muur van overleden soldaten. Niet slecht maar ik had liever gehad dat hij het overleefde.
Er zijn 8 of 9 uitkomsten (3 variabelen). Ik kon alles en iedereen redden maar niet zonder Shepard op te offeren (een onderdeel te laten worden van de AI). Natuurlijk wist ik dat niet op het moment dat ik de keuze maakte, achteraf heb ik eens opgezocht wat er meer mogelijk was en kwam ik er achter dat met mijn aantal punten het beste einde niet een optie was. Mij werd verteld door die ReaperAI dat als ik voor destroy zou kiezen dat ik dan zou sterven of zoiets (ik of de aarde of allebei) dus koos ik maar voor het opgenomen worden. Al mijn squadmates overleefden het, ook nadat je die scène kreeg met die omgevallen auto/bestelbus. Het was een momentje van balen na die climactische finale die ik vet vond. Ik hou van happy endings.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:22 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Of ik ben nu in de war hoor met het beste einde:D
Kon je wel kiezen uit alle eindes?
Ik denk dat Citadel DLC een goede aanwijzing is, ik hoop alleen dat ze dan wel weer de keuzevrijheid in ere herstellen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Mass Effect 4 moet komen
Ben echt zo benieuwd wat die game gaat worden.
Dat is dus destroy in principe. De puls heeft echter effect op ALLE electronisch "leven" met als gevolg vernietiging.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een einde waarbij je de Reapers via 1 elektromagnetische straal uitzet op de een of andere manier: geloofwaardiger en bevredigender.
Ja, dat wil je niet tegen je hebben als je tegen de clone vecht. Je kan hem/haar niet op een afstand houden, hij kan jou direct veel schade geven door dat snel achter elkaar te doen en als jij het tegen de clone doet dan rekenen zijn snipende huurlingen met je af terwijl jouw teamgenoten nauwelijks schade berokkenen bij de clone wanneer hij dat doet. Niet echt eerlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Charge (+ Nova) bedoel je bij "snel tegen iemand oplopen"
Als je te weinig war assets hebt dan vernietig je ook de aarde. De schepen blijven echter doodleuk vliegen of zijn gemakkelijk te repareren als ze crashen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:53 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat is dus destroy in principe. De puls heeft echter effect op ALLE electronisch "leven" met als gevolg vernietiging.
Het moet een optie zijn. Wil je hem dood hebben, prima, maar laat het een optie zijn. Ik wil dat mijn held na al die ellende nog even een leuk leven krijgt. Van de laatste 2,5 jaar was hij 2 jaar zo goed als dood en zat hij een half jaar in een gevangenis. Tussendoor enkel strijd. Give him a break.quote:Persoonlijk kan ik me prima vinden in de eindes, Shepard laten leven zou echt een anticlimax zijn na alle ellende..
Maar even hier naartoequote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie was je romance in 1 (vast Liara)? Ging je met haar door of ben je uiteindelijk de lover van eindbaas Garrus geworden?
Je hebt de SletShep uithangen dus, zoals ik al vermoeddequote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb heel wat playthroughs gehad (vooral ME2) en heb iedereen behalve Thane en Jacob wel een keer geromanced In één play met maleshep deed ik in 1 en 2 niks zodat ik in 3 een bromance met Kaidan kon hebben
Tja, je wil wat variatie met een goeie 20 playthroughsquote:Op zondag 11 januari 2015 16:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je hebt de SletShep uithangen dus, zoals ik al vermoedde
Ik was ook weer eens begonnen met deel 1 een poosje terug met in mijn achterhoofd een complete playtrough. Maar toen besefte ik me dat je daar uiteindelijk wel tijd voor moet hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, je wil wat variatie met een goeie 20 playthroughs
Shepard leeft toch ook nog in 1 einde? Tenminste, soort vanquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als je te weinig war assets hebt dan vernietig je ook de aarde. De schepen blijven echter doodleuk vliegen of zijn gemakkelijk te repareren als ze crashen.
Nee, dat is het niet. Het ging natuurlijk al fout door die rare multiplier voor online spelen te gebruiken.
[..]
Het moet een optie zijn. Wil je hem dood hebben, prima, maar laat het een optie zijn. Ik wil dat mijn held na al die ellende nog even een leuk leven krijgt. Van de laatste 2,5 jaar was hij 2 jaar zo goed als dood en zat hij een half jaar in een gevangenis. Tussendoor enkel strijd. Give him a break.
Ik wil dat hij nog even gelukkig leeft met Miranda of zij met Garrus aan het strand.
Bij Assassin's Creed vond ik het wel prima dat Desmond overleed.
Ik heb het inmiddels een paar keer uitgespeeld aangezien ik nog verschillende consequenties van 1 en 2 mee wou nemen om te zien wat voor dialogen en karakters je krijgt en aangezien ik ook nog met femshep wou spelen, die - eerlijk is eerlijk - veel beter is ingesproken (meer immersief) en de volledige vloot wou hebben (eerder per ongeluk de bom op Tuchanka laten ontploffen ). Ik heb voor synthese en vernietiging gekozen. Echt goed zou ik het einde niet noemen, hij leeft nog maar ze laten niet zien dat hij op tijd wordt gevonden en weer wordt genezen. Ik neem maar aan dat dat gebeurt. Zonde dat ze het einde niet wat beter hebben afgewerkt, zowel qua logica als qua diversiteit. Zo'n geweldige opbouw en dan zo'n slap einde. Met DLC is het wel leuker maar nog steeds is het laatste stuk de reeks onwaardig. Ik ben benieuwd naar het volgende Mass Effect spel, nu de consoles weer eventjes iets minder primitief zijn kunnen ze het grafisch en qua AI weer wat volwassener maken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Shepard leeft toch ook nog in 1 einde? Tenminste, soort van
Javik? Is that you?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels een paar keer uitgespeeld aangezien ik nog verschillende consequenties van 1 en 2 mee wou nemen om te zien wat voor dialogen en karakters je krijgt en aangezien ik ook nog met femshep wou spelen, die - eerlijk is eerlijk - veel beter is ingesproken (meer immersief). Ik heb voor synthese en vernietiging gekozen. Echt goed zou ik het einde niet noemen, hij leeft nog maar ze laten niet zien dat hij op tijd wordt gevonden en weer wordt genezen. Ik neem maar aan dat dat gebeurt. Zonde dat ze het einde niet wat beter hebben afgewerkt, zowel qua logica als qua diversiteit. Zo'n geweldige opbouw en dan zo'n slap einde. Met DLC is het wel leuker maar nog steeds is het laatste stuk de reeks onwaardig. Ik ben benieuwd naar het volgende Mass Effect spel, nu de consoles weer eventjes iets minder primitief zijn kunnen ze het grafisch en qua AI weer wat volwassener maken.
Javik zou heel die technologie overbodig vinden, waarom harde schijven en RAM-geheugen gebruiken als je direct naar het brein kan uploaden?quote:
Ik zou het zelf niet zo goed weten, ik maak zelf gebruik van die primitieve apparaten. Maar zowel Assassin's Creed IV en Bioshock Infinite zijn ook uitgekomen op de vorige generatie consoles, dus zelfs met grote verschillen tussen pc en console moet het wel lukken om degelijke graphics te leveren. Het verbaast me overigens wel wat je zegt, omdat Ubisoft zich vooral lijkt te richten op de console-markt (zoals Unity ook wel liet zien) en BioWare juist veel pc-games maakt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Javik zou heel die technologie overbodig vinden, waarom harde schijven en RAM-geheugen gebruiken als je direct naar het brein kan uploaden?
Let's face it, de graphics van Mass Effect waren fors ondermaats voor de PC. Zeker bij ME2, daar ergerde ik me er zelfs een beetje aan. Begrijp me niet verkeerd: de karakters en werelden zijn goed ontworpen maar de hardware van de PC liep 5-8 jaar voor op Mass Effect 2. Vergelijk de beelden van Assassin's Creed IV en Bioshock Infinite op de PC (maxed out) met Mass Effect 3 en je ziet hoezeer ze zich hebben ingehouden voor die antieke apparaten. Over een paar jaar hebben we natuurlijk weer hetzelfde probleem. Nu nog kan de PC-gamer profiteren van het soepeler draaien met dezelfde kwaliteit, over 1 of 2 jaar moet je maar weer open dat ze voor de PC betere textures, belichtingstechnieken, watergolven, bewegende voorwerpen (haar, gras) etc. maken.
No offense maar dat is een verkeerde conclusie. De graphics zijn veel slechter op de PS3 (lage resolutie, lage kwaliteit textures, lagere kwaliteit golven, lager kwaliteit belichting, ...) en de FPS is veel lager. Verder zijn er nog allerlei negatieve aanpassingen gedaan die je pas merkt wanneer je het op beide apparaten (console en PC) speelt. Om nog maar te zwijgen over het feit dat het spel daar relatief veel op crasht (nooit last van gehad op mijn PC). Speel ACIV maar eens op een PC met maximale settings, dus op '1080p'. Het verschil is heel erg groot.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:03 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet zo goed weten, ik maak zelf gebruik van die primitieve apparaten. Maar zowel Assassin's Creed IV en Bioshock Infinite zijn ook uitgekomen op de vorige generatie consoles, dus zelfs met grote verschillen tussen pc en console moet het wel lukken om degelijke graphics te leveren.
Dat geldt zeer duidelijk niet voor de ME- en AC-reeks. Bij AC zie je zeer duidelijk dat vanaf het begin van het ontwerp rekening is gehouden met zeer uiteenlopende apparaten, bij ME zie je daarentegen zeer duidelijk dat vanaf het begin het ontwerp volledig was afgestemd op de console en dat pas aan het einde eens werd bekeken hoe het naar de PC over te zetten. Je ziet het bij Mass Effect trouwens ook aan de dialooginterfase die voor de PC erg onhandig is en aan het ontbreken van support voor gamepads.quote:Het verbaast me overigens wel wat je zegt, omdat Ubisoft zich vooral lijkt te richten op de console-markt (zoals Unity ook wel liet zien) en BioWare juist veel pc-games maakt.
Jawel maar het verschil gaat aanvaardbaar zijn. Dat is fijn voor de PC-gamers.quote:En een nieuwe Mass Effect moeten we sowieso nog minimaal een jaar op wachten, dus misschien is dat 'voordeel' tegen die tijd wel verdwenen.
Dat bedoel ik ook. Die games kunnen op pc blijkbaar wel graphics leveren die met de tijd meegaan én hun game goed laten draaien op consoles (met grafische aanpassingen en waarschijnlijk wat fps moeten inleveren). Dus het kán wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
No offense maar dat is een verkeerde conclusie. De graphics zijn veel slechter op de PS3 (lage resolutie, lage kwaliteit textures, lagere kwaliteit golven, lager kwaliteit belichting, ...) en de FPS is veel lager. Verder zijn er nog allerlei negatieve aanpassingen gedaan die je pas merkt wanneer je het op beide apparaten (console en PC) speelt. Om nog maar te zwijgen over het feit dat het spel daar relatief veel op crasht (nooit last van gehad op mijn PC). Speel ACIV maar eens op een PC met maximale settings, dus op '1080p'. Het verschil is heel erg groot.
Dat verbaast me dus. Ik meen me te herinneren dat in de Assassin's Creed-reeks bijna consistent de pc-versie later uitkomt dan de console-versie. Dat wijst er natuurlijk ook op dat ze meer tijd nemen om dat te optimaliseren, maar het blijft dan wel een console-naar-pc port. BioWare zijn roots liggen juist bij de pc, dus je zou zeggen dat zij van pc-naar-console porten. Blijkbaar niet dus.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat geldt zeer duidelijk niet voor de ME- en AC-reeks. Bij AC zie je zeer duidelijk dat vanaf het begin van het ontwerp rekening is gehouden met zeer uiteenlopende apparaten, bij ME zie je daarentegen zeer duidelijk dat vanaf het begin het ontwerp volledig was afgestemd op de console en dat pas aan het einde eens werd bekeken hoe het naar de PC over te zetten. Je ziet het bij Mass Effect trouwens ook aan de dialooginterfase die voor de PC erg onhandig is en aan het ontbreken van support voor gamepads.
Ik had het anders geïnterpreteerd. De waarheid ligt in het midden. Je kan inderdaad flink schalen, ik denk dat altijd een beter resultaat mogelijk is als je het spel ontwerpt voor de krachtigste PC-hardware maar dat is economisch gezien niet haalbaar en het schalen is een aanvaardbaar compromis.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:50 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Die games kunnen op pc blijkbaar wel graphics leveren die met de tijd meegaan én hun game goed laten draaien op consoles (met grafische aanpassingen en waarschijnlijk wat fps moeten inleveren). Dus het kán wel.
Of dat een spel pas later op de PC uitkomt zegt niets over het al dan niet een console port zijn. ACIV was geen port aangezien het niet speciaal voor enkel de console werd ontworpen en dan pas werd aangepast aan de PC. Tombraider 2013 ook niet. Bij beide spellen hebben ze vanaf dag 1 van het ontwerp zowel de PC als de consoles in gedachte gehad. Bij ME werd vanaf dag 1 voor 100% uitgegaan van wat de consoles aankunnen en werd de PC genegeerd. Pas aan het einde hebben ze gekeken hoe ze het naar de PC zetten. Vandaar ook het artikel wat ik gaf over het gebrek aan gamepad-controle. Rockstar is ook berucht voor de slechte consoleports, alleen houdt Rockstar wel netjes rekening met het verschil in grafische rekenkracht maar verzuimt Rockstar dan weer om het technisch netjes te implementeren. Zo had GTAIV wel netjes sliders waarmee je de grafische opties in theorie in vergaande mate kon aanpassen maar verzuimde Rockstar om er rekening mee te houden dat een CPU in een PC doorgaans 4 kernen had op dat moment en 4 of 8 draden. Tja, als je vanaf dag 1 niet rekening houdt met dit soort zaken dan kan je dat niet aan het einde nog fixen.quote:Dat verbaast me dus. Ik meen me te herinneren dat in de Assassin's Creed-reeks bijna consistent de pc-versie later uitkomt dan de console-versie. Dat wijst er natuurlijk ook op dat ze meer tijd nemen om dat te optimaliseren, maar het blijft dan wel een console-naar-pc port.
Ik heb de laatste paar posts wel duidelijk gemaakt dat ik geen ruk begrijp van hoe games worden geprogrammeerd, maar... Een multi-platform game zal altijd toch wel een hoofdplatform hebben tijdens de ontwikkeling? Het lijkt me veel te duur om een game van de grond af te bouwen voor zowel pc als Xbox/Playstation. Ik zie het verschil dat je uitlegt tussen een Assassin's Creed en een Mass Effect, maar uiteindelijk zal één van de twee versies toch wel geport worden naar de andere?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik had het anders geïnterpreteerd. De waarheid ligt in het midden. Je kan inderdaad flink schalen, ik denk dat altijd een beter resultaat mogelijk is als je het spel ontwerpt voor de krachtigste PC-hardware maar dat is economisch gezien niet haalbaar en het schalen is een aanvaardbaar compromis.
[..]
Of dat een spel pas later op de PC uitkomt zegt niets over het al dan niet een console port zijn. ACIV was geen port aangezien het niet speciaal voor enkel de console werd ontworpen en dan pas werd aangepast aan de PC. Tombraider 2013 ook niet. Bij beide spellen hebben ze vanaf dag 1 van het ontwerp zowel de PC als de consoles in gedachte gehad. Bij ME werd vanaf dag 1 voor 100% uitgegaan van wat de consoles aankunnen en werd de PC genegeerd. Pas aan het einde hebben ze gekeken hoe ze het naar de PC zetten. Vandaar ook het artikel wat ik gaf over het gebrek aan gamepad-controle. Rockstar is ook berucht voor de slechte consoleports, alleen houdt Rockstar wel netjes rekening met het verschil in grafische rekenkracht maar verzuimt Rockstar dan weer om het technisch netjes te implementeren. Zo had GTAIV wel netjes sliders waarmee je de grafische opties in theorie in vergaande mate kon aanpassen maar verzuimde Rockstar om er rekening mee te houden dat een CPU in een PC doorgaans 4 kernen had op dat moment en 4 of 8 draden. Tja, als je vanaf dag 1 niet rekening houdt met dit soort zaken dan kan je dat niet aan het einde nog fixen.
Hier een interessant artikeltje: http://www.pcgamer.com/st(...)nsole-ports-a-guide/
Iets soortgelijks zou ik ook doen bij meerdere playthroughsquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb heel wat playthroughs gehad (vooral ME2) en heb iedereen behalve Thane en Jacob wel een keer geromanced In één play met maleshep deed ik in 1 en 2 niks zodat ik in 3 een bromance met Kaidan kon hebben
Ik zie een female turian en zo'n ras waarvan er eentje de shadow broker was... iets uit ME4?quote:
Female Turian?! Mass effect 4?!quote:
Moest ff googelen (want al lang vergeten hoe die er uitzag), maar vind deze er toch (heel) anders uitzien...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 03:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie een female turian en zo'n ras waarvan er eentje de shadow broker was... iets uit ME4?
Het is gewoon een Brute.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 08:19 schreef Forbry het volgende:
Moest ff googelen (want al lang vergeten hoe die er uitzag), maar vind deze er toch (heel) anders uitzien...
Moest ik ook weer ff googelen , maar iddquote:
Is ook al heel lang geleden sinds ik dat figuur zagquote:Op zaterdag 17 januari 2015 08:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Female Turian?! Mass effect 4?!
[..]
Moest ff googelen (want al lang vergeten hoe die er uitzag), maar vind deze er toch (heel) anders uitzien...
Dit was toch de enige keuze die niet doorgevoerd werd omdat ereen fout in zat, mag je in ME2 weer opnieuw kiezenquote:Op maandag 19 januari 2015 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf? Heb net ME1 uitgespeeld, Council laten sterven, maakte de keuze tussen Anderson of Udina als ambassador (koos Anderson), maar ineens zeggen ze dat wij, de mens, de macht grijpen Nooit eerder meegemaakt, dus zometeen maar eens kijken hoe dat in ME2 tot uiting komt
Hoe gaat dan dan als ik m'n Shep importeer? Genesis sla ik als het goed is over, dus wanneer krijg ik die keuze dan?quote:Op maandag 19 januari 2015 10:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dit was toch de enige keuze die niet doorgevoerd werd omdat ereen fout in zat, mag je in ME2 weer opnieuw kiezen
bij importeren krijg je die keuze automatisch, ik weet even niet meer waar. Ik was een extra playthrough van 2 aan het doen en toen viel het mij opquote:Op maandag 19 januari 2015 11:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe gaat dan dan als ik m'n Shep importeer? Genesis sla ik als het goed is over, dus wanneer krijg ik die keuze dan?
Kan ik dan alsnog voor full human council kiezen? Ik heb wat op internet rondgekeken en las dat je flink wat koele (en zelf agressieve) reacties van de andere rassen kunt verwachten, wat ik kut vind, maar ik heb het er zelf naar gemaakt (ook niet helemaal waar, ik stelde nog voor om een nieuwe council van de originele drie rassen neer te zetten, maar daar hadden Udina en Anderson geen zin in).quote:Op maandag 19 januari 2015 11:27 schreef The_Substitute het volgende:
In het begin als je met Miranda en Jacob in die Kodiak zit, krijg je in ME2 opnieuw de keus om te bepalen wie er councilor werd.
1>3>2quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, lvl 21, iedereen loyal en doe als een van de weinige sidequests de Hammerheadmissies Zometeen natuurlijk ook Overlord enzo en daarna doorstampen om de Reaper IFF te halen en door de Omega 4 Relay te knallen. Zal blij zijn wanneer ik eindelijk klaar ben met 2, want man wat is dat saai vergeleken met 1.
Eensch.quote:
quote:
Was je dit al vergeten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
*sgup*
1. The Elder Scrolls III: Morrowind
2. Mass Effect 2
3. Neverwinter Nights
4. Wolfenstein: Enemy Territory
5. Mass Effect
6. Unreal Tournament GOTY
7. C&C Red Alert
8. The Elder Scrolls V: Skyrim
9. Football Manager 2013 (heb 12, 13 en 14 in bezit, maar meeste tijd aan 13 besteed (1600 uur )
10. World of Warcraft
Ik heb 2 iets van 25x gespeeld en 1 drie dagen geleden voor de tweede keer uitgespeeld, daarom staat 2 hoger op de lijstquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[..]
Was je dit al vergeten?
Hoeveel keren had je ME2 gespeeld? 20+ keren? En je had alleen recent ME1 pas uitgespeeld toch? Niet raar dat deel 2 inmiddels saai aanvoelt.
1>2>3, je weet wel, feit.
Tering waar haal je de tijd vandaan manquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb 2 iets van 25x gespeeld en 1 drie dagen geleden voor de tweede keer uitgespeeld, daarom staat 2 hoger op de lijst
1 voelt nu wel stukken toffer, dus grote kans dat dat spel, als ik over een paar jaar weer zo'n lijst moet maken, boven 2 komt te staan
2 is binnenkort alweer 5 jaar oudquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tering waar haal je de tijd vandaan man
hahaha wtfquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb 2 iets van 25x gespeeld en 1 drie dagen geleden voor de tweede keer uitgespeeld, daarom staat 2 hoger op de lijst
1 voelt nu wel stukken toffer, dus grote kans dat dat spel, als ik over een paar jaar weer zo'n lijst moet maken, boven 2 komt te staan
Dan nogquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
2 is binnenkort alweer 5 jaar oud
Uhu, maar ik wilde alle classes een keer paragon en renegade gespeeld hebben en met bonuspowers en dingen aankutten. Je hebt sowieso al een +25% xp boost als je het spel een keer uitspeelt als lvl 30, waardoor je altjes er nog sneller doorheen beuken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:33 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dan nog
Ik wil weleens een game 2x spelen, maar dat is dan wel echt het maximale. Begeven moment moet je toch alles wel weten
Ik wil eigenlijk gewoon een playtrough deel 1, 2 en 3. Maar ik kan er de tijd niet voor vinden. Ik heb in 1 een missie op hard gehad en daar ben ik al zo veel uren mee kwijt dat ik het maar laat voor wat het is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb 2 iets van 25x gespeeld en 1 drie dagen geleden voor de tweede keer uitgespeeld, daarom staat 2 hoger op de lijst
1 voelt nu wel stukken toffer, dus grote kans dat dat spel, als ik over een paar jaar weer zo'n lijst moet maken, boven 2 komt te staan
Heppie, kom er maar in!quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon een playtrough deel 1, 2 en 3. Maar ik kan er de tijd niet voor vinden. Ik heb in 1 een missie op hard gehad en daar ben ik al zo veel uren mee kwijt dat ik het maar laat voor wat het is.
1 was weliswaar vet, maar 2 was voor mij echt een van de beste games van deze generatie consoles.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
maar 2 was voor mij echt een van de beste games van deze generatie consoles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Misschien dat ik dan legaal die DLC een keer kan halen. Heb altijd gezeik gehad als ik 't legaal wilde kopen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:44 schreef Drankster het volgende:
Een ultimate box van 1,2 en 3 met alle DLC op PS4 zie ik wel zitten.
Vond het in zijn geheel tegenvallen. Hier en daar wapens die weinig voorstellen, weinig skills, verhaal wat eigenlijk niets met het grootje plaatje te maken heeft, loyalty )))))))))))). Wel vond ik Purgatory vet eruitzien en de laatste missie was ook tof.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:52 schreef Forbry het volgende:
2>3>1, maar dat laatste ligt vooral aan de verouderde graphics en gameplay, want qua verhaal en vijanden (toen nog de Geth) vond ik deel 1 wel echt heel erg goed/leuk. Deel 2 vond ik, op de vijanden na (die vond ik niet zo) in zijn geheel geweldig en als ik het mij goed herinner vond ik vooral de DLC van dat deel ook heel vet.
In principe heb ik alles al, maar dan nog zit ik ook nog steeds op zo'n "ultimate collection" te wachten (maar dan voor de PC). Ik vind het nog steeds extreem belachelijk dat ze wel zo'n soort collectie hebben uitgebracht, maar dat het gros van alle DLC er in die collectie niet bij zit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:44 schreef Drankster het volgende:
Een ultimate box van 1,2 en 3 met alle DLC op PS4 zie ik wel zitten.
Ik mogelijk ook, alhoewel ik dat eigenlijk wel veels te veel tijd vind kosten... maar goed, ME is in ieder geval wel de enige reeks die ik dat op zich dan nog wel waard zou vinden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:00 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoop ook nog steeds op een collectie met alles erop en eraan. Dan zou ik de games nog wel een keer helemaal doorspelen, maar ik heb nu eigenlijk geen reden meer om ze weer te spelen en daarbij ben ik ook al bezig met Far Cry 4 en Dragon Age wat ook veel tijd kost
Inderdaad de grootste tegenvaller ook voor mij, maar apart bekeken als gewoon een spel is het zeer goed te doen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vond het in zijn geheel tegenvallen. Hier en daar wapens die weinig voorstellen, weinig skills, verhaal wat eigenlijk niets met het grootje plaatje te maken heeft, loyalty )))))))))))). Wel vond ik Purgatory vet eruitzien en de laatste missie was ook tof.
Ik heb het ook maar één keer gespeeld. Vond dat helemaal prima en beschouw mezelf als een grote fan. Maar ik vind het fijn om het gewoon bij de keuzes te laten die ik gemaakt heb. Ik hoef niet zonodig te weten wat er anders gebeurd zou zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik mogelijk ook, alhoewel ik dat eigenlijk wel veels te veel tijd vind kosten... maar goed, ME is in ieder geval wel de enige reeks die ik dat op zich dan nog wel waard zou vinden.
Sowieso, ergens juist best triest gezien alle keuzes enzo (en mijn liefde voor deze game), dat ik (op 1 deel 2x gespeeld te hebben na), de hele reeks maar 1x gespeeld heb...
quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Oh, my god. Een fanboy. Ik verwijder me weer enorm snel uit dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
PC Meesterras.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh, my god. Een fanboy. Ik verwijder me weer enorm snel uit dit topic.
Hey, ieder zijn meug. Ik was me er niet van bewust dat dit het ME PC only topic was. Vandaar dat ik per abuis postte. Dat gezegd hebbende, vind ik de discussie "PC ofConsole, welke is de beste" waarlijk de meest trieste die ik ooit heb gehoord. Nog triester dan de consolewar tussen Sony en MS. Daarnaast geef ik geen vliegende neuk.quote:
2 speelde veel vloeiender dan 1, vooral de combat was stukken beter (al mis ik nu de combat van 1, waar je meerdere powers direct achter mekaar kon gebruiken).quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:41 schreef Seam het volgende:
1>3>2
1 was tenminste nog een echte RPG, en 3 was enorm episch. Ik snap niet waarom 2 de meeste lof toegedeeld krijgt.
Het verhaal van 2 was in mijn ogen totale filler. Man dat verhaal van deel 1 met die twist was zoveel beter. Daarnaast ben ik een van de weinige die de planeten verkennen met de Mako heel erg tof vond, daar was zoveel lore te ontdekken en prachtige sfeer.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
2 speelde veel vloeiender dan 1, vooral de combat was stukken beter (al mis ik nu de combat van 1, waar je meerdere powers direct achter mekaar kon gebruiken).
Ik heb eigenlijk hetzelfde hoor, het is maar een klein stemmetje dat anders beweert.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar één keer gespeeld. Vond dat helemaal prima en beschouw mezelf als een grote fan. Maar ik vind het fijn om het gewoon bij de keuzes te laten die ik gemaakt heb. Ik hoef niet zonodig te weten wat er anders gebeurd zou zijn.
Jij moet nooit Morrowind gaan spelen dus Zodra je de deur uitloopt krijg je een melding á la "zo, hier ben je dan. Breng een brief naar <npc X> en je zoekt het verder maar lekker zelf uit "quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hetzelfde heb ik een beetje met open "world". Ik word wel graag een beetje "aan het handje gehouden", vooral ook vanwege tijdgebrek.
Nah, wat ik zeg... het is vooral nog omdat ik dat te veel tijd vind kosten en ik allerlei "alternatieven" toch niet zal spelen, want voor de rest kan dat op zich best heel leuk zijn denk ik. Morrowind nooit geprobeerd. Skyrim wel, maar niet lang. Dat lag overigens misschien nog wel meer aan het feit dat ik het verhaal en de karakters in Skyrim, zover ik dat/die al meekreeg, heel "doods" vond en ik totaal niet met de inventory overweg kon (werd daar echt compleet kriegel van, maar daar zijn inmiddels wel goede mods voor vermoed ik).quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij moet nooit Morrowind gaan spelen dus Zodra je de deur uitloopt krijg je een melding á la "zo, hier ben je dan. Breng een brief naar <npc X> en je zoekt het verder maar lekker zelf uit "
Morrowind
Ik zeg 2>3 als ik per se een keuze moet maken, maar mijn liefde is voor beide delen eigenlijk bijna even groot en ben het met je eens dat 3 op zich epischer was, heftiger/emotioneler (wat natuurlijk ook wel kwam omdat het nou éénmaal het einde van de reeks was).quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:41 schreef Seam het volgende:
1>3>2
1 was tenminste nog een echte RPG, en 3 was enorm episch. Ik snap niet waarom 2 de meeste lof toegedeeld krijgt.
3 was in bijna alle opzichten beter, alleen jammer dat ze het einde slecht hadden afgewerkt. Van 2 vond ik Miranda Lawson en dat uit de dood herrijzen verhaal leuk. 1 heb ik niet gespeeld (wel met een savegame uit 1 gestart) dus qua gameplay kan ik het niet beoordelen. Ik heb wel naar de cutscenes gekeken (wou toch weten wat er precies was gebeurd), qua verhaal vond ik het interessant maar de stemmetjes vond ik niets.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:41 schreef Seam het volgende:
1>3>2
1 was tenminste nog een echte RPG, en 3 was enorm episch. Ik snap niet waarom 2 de meeste lof toegedeeld krijgt.
Ik had geen MP gespeeld maar ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft, het zal eerder te maken hebben met welke krachten je wel en niet hebt. Die ene kracht die ik noemde is volgens mij de slechtste die je kan hebben voordat gevecht (aangezien clonshep die dan ook heeft), het is nutteloos voor jou (goons) en dodelijk voor cloneshep. De kracht dark channel heb ik niet gebruikt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:20 schreef ElmarO het volgende:
Ik vond het clone gevecht met mijn Vanguard Femshep niet heel erg moeilijk (Insanity). Als extra power had ik Dark Channel. Moet ik wel bij zeggen dat ik veel de MP heb gespeeld, en dan is de single player sowieso niet heel erg moeilijk meer.
Ik had de eerste keer niets van zijn defensie of fitheid geupgrade. Big mistake voor dat gevecht aangezien je de hele tijd op de vlucht bent (terwijl je die Asari bevrijdt) en je flink wat schade oploopt zo gauw je wordt geraakt.quote:Al was het laatste gevecht op Omega inderdaad nog wel lastig op bepaalde punten, maar over het algemeen vond ik al de punten die je opnoemt lastiger met mijn Soldier of Engineer dan met de Vanguard. Met mijn Soldier speelde ik trouwens op de normal difficulty en met mijn Engineer op Veteran.
Raar, volgens mij zijn de voice actors niet gewijzigd>quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
maar de stemmetjes vond ik niets.
Ik gebruikte Biotic Charge (de kracht waar je op doelde) defensief om mijn barrier weer 100% te krijgen of om via Dark Channel een Biotic Explosion te krijgen. Singularity van Liara is hier ook handig voor (Warp ook). Had de clone binnen de kortste keren door al zijn medigel heen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik had geen MP gespeeld maar ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft, het zal eerder te maken hebben met welke krachten je wel en niet hebt. Die ene kracht die ik noemde is volgens mij de slechtste die je kan hebben voordat gevecht (aangezien clonshep die dan ook heeft), het is nutteloos voor jou (goons) en dodelijk voor cloneshep. De kracht dark channel heb ik niet gebruikt.
[..]
Ik had de eerste keer niets van zijn defensie of fitheid geupgrade. Big mistake voor dat gevecht aangezien je de hele tijd op de vlucht bent en je flink wat schade oploopt zo gauw je wordt geraakt.
Ik zou nog eens met de zwakste klasse de hoogste moeilijkheidsgraad willen proberen.
Deed ik ook. Al kan de MP toch wel wat helpen. Vanaf Silver difficulty is het al op zijn minst gelijkwaardig aan Insanity of moeilijker.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Trouwens, ik speelde zonder onderbrekingen. Ik selecteerde de krachten met de cijfers (toetsenbord), ik vind het nogal lame om elke keer wanneer je een kracht selecteert een pauze te hebben. Ook wel relevant voor de moeilijkheidsgraad, dus ik meld het er maar even bij.
De voice actors niet, de geluidsbewerking wel. Dat hoor je heel erg duidelijk bij een aantal karakters, bij Liara nog het meest, die stem is bij ME1 m.i. niet te pruimen terwijl die in ME3 best aardig is. Het geldt ook voor de krogans en de salarians dat de stem op een andere manier is bewerkt. Mijn vermoeden: ze kozen voor deel 1 bewust voor extreem hoge stemmetjes voor asari en extreem lage stemmen voor krogans (want andere biologie), dat bleek niet zo mooi te zijn en dus hebben ze het voor de latere delen maar aangepast.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Raar, volgens mij zijn de voice actors niet gewijzigd>
Hmm, daar zal ik nog eens goed naar luisteren danquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De voice actors niet, de geluidsbewerking wel. Dat hoor je heel erg duidelijk bij een aantal karakters, bij Liara nog het meest, die stem is bij ME1 m.i. niet te pruimen terwijl die in ME3 best aardig is. Het geldt ook voor de krogans en de salarians dat de stem op een andere manier is bewerkt. Mijn vermoeden: ze kozen voor deel 1 bewust voor extreem hoge stemmetjes voor asari en extreem lage stemmen voor krogans (want andere biologie), dat bleek niet zo mooi te zijn en dus hebben ze het voor de latere delen maar aangepast.
cutscenes mass effect X op Youtube invoeren en je kan het direct vergelijken. Het verschil is heel erg duidelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hmm, daar zal ik nog eens goed naar luisteren dan
Ik wist niet dat ik de biotic charge ook zo kon gebruiken. Ik had die kracht direct links laten liggen nadat ik het een keer uitprobeerde en ik vol in de vuurlinie kwam te staan. Wel geupgrade aangezien ik startte met een savegame van ME2 en ik dus punten over had. Sowieso zou ik als ik het nog een keer zou spelen alle biotische krachten uitschakelen voor dat gevecht. Ik vind in principe een vuurgevecht mooier en eerlijker, alleen zijn bepaalde biotische krachten soms wel nodig (pull is essentieel voor de snipers).quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik gebruikte Biotic Charge (de kracht waar je op doelde) defensief om mijn barrier weer 100% te krijgen of om via Dark Channel een Biotic Explosion te krijgen. Singularity van Liara is hier ook handig voor (Warp ook). Had de clone binnen de kortste keren door al zijn medigel heen.
quote:Deed ik ook.
Ik vind het verschil persoonlijk niet zo heel groot, maar je hebt gelijk, deel 1 is inderdaad van mindere kwaliteit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
cutscenes mass effect X op Youtube invoeren en je kan het direct vergelijken. Het verschil is heel erg duidelijk.
Dat kan ook van jouw speakers afhangen, als die de frequenties waar het om gaat niet goed doorgeven (goedkoopste speakers) dan hoor je een minder groot verschil. Het verschil is in ieder geval dat ze voor deel 1 voor de asari en de salarians de frequentie van het geluid flink hebben verhoogd, door het te verdraaien of door het te verdraaien en dat toe te voegen aan het originele geluid, voor deel 3 hebben ze grotendeels de stemmen van de acteurs/actrices zelf laten horen. Je hoort trouwens bij Miranda Lawson ook dat de stem van de actrice (Chuck) is vervormd alleen niet op een hinderlijke manier (iets lagere tonen omdat dat wat warmer is). Die van Joker is daarentegen 100% naturel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik vind het verschil persoonlijk niet zo heel groot, maar je hebt gelijk, deel 1 is inderdaad van mindere kwaliteit.
Inderdaad wordt de geluidskwaliteit op Youtube vaak verwaarloosd maar ik denk niet dat dat het grote verschil verklaart:quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:50 schreef The_Substitute het volgende:
Volgens mij heeft dat meer gelegen aan de kwaliteit van de filmpjes die je gekeken hebt, niet aan de geluidsbewerking.
Haar stem klonk niet alleen veel hoger (niet wat hoger naar mijn mening) , je hoort ook de warmere klanken van de actrice haar stem niet die je in deel 3 wel hoort. Het klinkt gewoon niet als de stem van een mens, in deel 3 wel. Ik vermoed dat dat precies het effect was waar ze voor gingen. In deel 3 hoor je ook verschillende kleuren al naargelang de emoties, maar nooit dat extreem hoge geluid zonder de warmere klanken.quote:Het enige wat er aan de stem van bijvoorbeeld Liara is veranderd, is dat ze in deel 1 een naïeve archeoloog was, met een wat 'lievere', hogere stem en ze met elk deel steeds meer veranderde in een harde tante. Dus dat haar stem dus ook wat lager werd (goede voice-over regisseurs lijkt me dus).
Ik had alles (behalve DLC van 3) op de Xbox 360 maar die heb ik helaas verkocht. Als ik nu alles op de PC koop ben ik alsnog 40-50 euro kwijt en dan heb je deel 3 alleen op Origins. Opzich niks mis met Origins, heb ook DA: I via Origins maar, een trilogy zoals Mass Effect wil ik gewoon op 1 platform mét alle DLC en niet zoals op Origins een trilogy box met amper DLC.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
In principe heb ik alles al, maar dan nog zit ik ook nog steeds op zo'n "ultimate collection" te wachten (maar dan voor de PC). Ik vind het nog steeds extreem belachelijk dat ze wel zo'n soort collectie hebben uitgebracht, maar dat het gros van alle DLC er in die collectie niet bij zit.
Helemaal mee eens, ook als het gaat om alles op één platform (idd óók dat is zwaar irritant zoals het nu is)quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik had alles (behalve DLC van 3) op de Xbox 360 maar die heb ik helaas verkocht. Als ik nu alles op de PC koop ben ik alsnog 40-50 euro kwijt en dan heb je deel 3 alleen op Origins. Opzich niks mis met Origins, heb ook DA: I via Origins maar, een trilogy zoals Mass Effect wil ik gewoon op 1 platform mét alle DLC en niet zoals op Origins een trilogy box met amper DLC.
Ik erger me ZO aan "it's main gun could..." waar het its moet zijn hequote:
Iedereen die ik kón laten leven heb ik laten leven. That's how I roll (wel van te voren opgezocht hoe en wat daarvoor nodig was ).quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kut, Tali dood Had Zaeed met de crew mee teruggestuurd en Garrus (en Mordin) meegenomen naar de human reaper. Dat was dus te weinig firepower om haar te laten overleven
ME "4" zou in 2016 uit moeten komen volgens de geruchten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Iedereen die ik kón laten leven heb ik laten leven. That's how I roll (wel van te voren opgezocht hoe en wat daarvoor nodig was ).
Hè, hoe lang moeten we nog wachten op ME "4" (ik schuif dan meteen al andere games en tv-series opzij)? Zo vreselijk benieuwd naar!
Dat duurt nog best lang, ik zou maar (net) doodgaan voor die tijdquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
ME "4" zou in 2016 uit moeten komen volgens de geruchten.
Ik speelde het op gevoel en meen me te herinneren dat het alle vorige keren gewoon goed kwam met lieve kleine Taliquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Iedereen die ik kón laten leven heb ik laten leven. That's how I roll (wel van te voren opgezocht hoe en wat daarvoor nodig was ).
Hè, hoe lang moeten we nog wachten op ME "4" (ik schuif dan meteen al andere games en tv-series opzij)? Zo vreselijk benieuwd naar!
Ah, Drizztje toch...quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik speelde het op gevoel en meen me te herinneren dat het alle vorige keren gewoon goed kwam met lieve kleine Tali
Tja, zou ik ook hebben gedaan, maar zou wel vreselijk soft van je zijn hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit er echt over na te denken of ik niet een savefile ga laden zodat Tali het overleeft, ookal heb ik aan het begin van het spel gezegd dat ik bij m'n keuzes blijf
Niet restarten heh.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kut, Tali dood Had Zaeed met de crew mee teruggestuurd en Garrus (en Mordin) meegenomen naar de human reaper. Dat was dus te weinig firepower om haar te laten overleven
Dus waar je verhaal op neerkomt, er zit dus een stijgende lijn in van ME1 naar ME2 tot ME3. Wat natuurlijk niet meer dan logisch is; meer tijd, (meer kritiek ) meer ervaring. Zoals je al zei, ze hebben elk ras heel geloofwaardig gemaakt wat betreft achtergronden en fysiologie en het (stem)geluid kon niet achterblijven. Maar die veranderingen die je noemt, vallen voor mij meer onder de evolutie van het geluid. En ik denk dat jij er ook zo over gedacht zou hebben, als je begonnen was met deel 1. Want nu ben je natuurlijk alleen maar ME2 en 3 gewend, dus dat verschil met ME1 valt dan sowieso al meer op.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Inderdaad wordt de geluidskwaliteit op Youtube vaak verwaarloosd maar ik denk niet dat dat het grote verschil verklaart:
- andere stemmen klinken wel normaal
- je zou dan een onconventioneel lage bitrate moeten kiezen (<92 kbit/s bij de huidige techniek, de meeste uploaders begrijpen volgens mij wel dat 128 het minimum aanvaardbare is)
- blikkerig geluid (lage bitrate) klinkt in mijn ervaring anders
[..]
Haar stem klonk niet alleen veel hoger (niet wat hoger naar mijn mening) , je hoort ook de warmere klanken van de actrice haar stem niet die je in deel 3 wel hoort. Het klinkt gewoon niet als de stem van een mens, in deel 3 wel. Ik vermoed dat dat precies het effect was waar ze voor gingen. In deel 3 hoor je ook verschillende kleuren al naargelang de emoties, maar nooit dat extreem hoge geluid zonder de warmere klanken.
Juist integendeel. Ze hadden voor ME1 het geluid veel sterker vervormd om het aan het ras aan te passen dan voor ME2 en ME3, ze draaiden die hervormingen terug omdat het niet werkte. Ze gingen dus op dat vlak wat te ver met het aanpassen aan het ras.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:43 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dus waar je verhaal op neerkomt, er zit dus een stijgende lijn in van ME1 naar ME2 tot ME3. Wat natuurlijk niet meer dan logisch is; meer tijd, (meer kritiek ) meer ervaring. Zoals je al zei, ze hebben elk ras heel geloofwaardig gemaakt wat betreft achtergronden en fysiologie en het (stem)geluid kon niet achterblijven.
Als je iets niet mooi vindt dan vind je het niet mooi. Mijn mening zou niet anders zijn als ik eerst ME1 had gespeeld en daarna pas 2 en 3.quote:Maar die veranderingen die je noemt, vallen voor mij meer onder de evolutie van het geluid. En ik denk dat jij er ook zo over gedacht zou hebben, als je begonnen was met deel 1. Want nu ben je natuurlijk alleen maar ME2 en 3 gewend, dus dat verschil met ME1 valt dan sowieso al meer op.
In deel 3 ook niet, toch hebben ze het teruggedraad (wel een mensenstem laten horen in deel 3) omdat het niet mooi werd gevonden. Prima zo, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.quote:En dat ze niet als mens klonk, zou je ze natuurlijk in deel 1 nog mee weg kunnen laten komen, aangezien ze geen mens insprak.
Ai, dat is een van de minder gunstige doden. Bij mij gingen de eerste keer Garrus en Jack dood.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kut, Tali dood Had Zaeed met de crew mee teruggestuurd en Garrus (en Mordin) meegenomen naar de human reaper. Dat was dus te weinig firepower om haar te laten overleven
Heb jij de DLC's van 3 gespeeld? Daar zaten veel van de mooiste momenten in, zowel qua gevecht als verhaal.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:35 schreef Forbry het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ook als het gaat om alles op één platform (idd óók dat is zwaar irritant zoals het nu is)
@ Bram_Van_Loon
De combat boeit mij zeer zeker wel, maar is wel hetgeen ik zo'n beetje het snelst vergeet. Wat ik nog weet: ik heb alle delen als "soldier" gespeeld. Op "normal" en dat vond ik vrij makkelijk. Eigenlijk té gemakkelijk, maar ik maak(te) dan nog wel eens gebruik van de pauze-knop. Dat deel wat ik wél 2x keer heb gespeeld (denk dat het deel 1 was, omdat ik de eerste keer mijn save niet had bewaard) heb ik de tweede maal op 1 of 2 moeilijkheidsgraden hoger gespeeld en dat vond ik zeker pittiger (van die keer heb ik het meeste over de gameplay geleerd), maar nog steeds wel te doen (maar deze ronde maakte ik wel nóg meer gebruik van de pauze-knop). Verder kan ik mij eigenlijk niet zo veel meer herinneren, zeker als het gaat om hoe ik alle specifieke gevechten heb ervaren. Als het om deel 3 gaat staat me op dit moment vooral nog bij dat ik dat gevecht met Kai Leng wel pittig vond (maar het zullen vast wel meer momenten zijn geweest) en dat ik die Banshees (moest de naam opzoeken) wel vrij lastig vond...
MP doe ik niet/nooit aan.
Heb een reload gedaan, ik kan en wil echt niet zonder Tali spelen (en wil natuurlijk dat de quarians en de geth vriendjes worden)quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ai, dat is een van de minder gunstige doden. Bij mij gingen de eerste keer Garrus en Jack dood.
Ik had wel door bij welke karakters je 100% safe bent (specialisme) maar ik dacht dat Garrus wel slim genoeg is dat hij het klusje op tijd zou klaren. Niet dus.
Jammer dit Drizzt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoerekak, zonder Tali kun je dus geen vrede krijgen tussen de quarians en de geth
Reload.
Boeit me geen fuck.quote:
Losert!quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb een reload gedaan, ik kan en wil echt niet zonder Tali spelen (en wil natuurlijk dat de quarians en de geth vriendjes worden)
ME is mijn meest favoriete game(serie). Hoewel ik de reeks maar 1x heb gespeeld, heb ik zeker wel álles gespeeld ja. Maar ik kan mij niet zoveel van de DLC van 3 herinneren, voor mijn gevoel bestond dat nog vooral uit een -in mijn ogen onnodige- tegemoetkoming aan boze fans.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Heb jij de DLC's van 3 gespeeld? Daar zaten veel van de mooiste momenten in, zowel qua gevecht als verhaal.
me3 tali valt wel mee...quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die het over hun hart kunnen verkrijgen om ME3 zonder Tali, Garrus en/of Mordin te starten
Zonder Tali krijg je de quarians en de geth niet aan dezelfde kant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |