Wie was je romance in 1 (vast Liara)? Ging je met haar door of ben je uiteindelijk de lover van eindbaas Garrus geworden?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
(Zoals je inmiddels weet) grote fan van ME hier, maar in zijn algemeenheid speel ik (grote) games eigenlijk maar 1 keer. Ook al hebben ze veel replay waarde. De enige uitzondering tot nu toe is ME 1 of 2 (weet niet meer welke het was), maar dan nog heb ik alle delen van ME alleen nog maar als Paragon FemShep gespeeld (en met dezelfde romance). Wel wat filmpjes gezien van allerlei "alternatieven" en ik vind MaleShep verschrikkelijk, in ieder geval als Paragon.
En dit, PC Masterracequote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Hey TS, koop gewoon een PC in plaats van een Playstation "no games" 4.
Garrus best bro everquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie was je romance in 1 (vast Liara)? Ging je met haar door of ben je uiteindelijk de lover van eindbaas Garrus geworden?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Hey TS, koop gewoon een PC in plaats van een Playstation "no games" 4.
PC Gaming elites.quote:
quote:
omg je wordt met elke post aantrekkelijker.quote:
Vinden ze het wel ok dat vrouwen in Nederland doorstuderen om goede banen te krijgen? Of denken ze dat je naar de universiteit gaat om daarna weer terug te gaan naar de keuken....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:25 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
schoonmaken, koken, leren etc.the usual voor een Armeense vrouw. Vrouwen staan ook echt heel laag op de sociale ladder in Armeniė.
Mijn vader heeft bijvoorbeeld nooit vrijwillig een bord van de tafel opgeruimd of ooit iets opgeruimt. Dat doen mannen niet
![]()
![]()
Feit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mods en zo zijn altijd cool.
Nee ze willen juist dat ik naar de universiteit ga. Wel is het ironisch dat als ik met een Armeense man ga trouwen ik geen diploma meer nodig hebquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Vinden ze het wel ok dat vrouwen in Nederland doorstuderen om goede banen te krijgen? Of denken ze dat je naar de universiteit gaat om daarna weer terug te gaan naar de keuken....
Voor het geval quote-alert bij jou niet ingeschakeld staat: zie ME-topic (link: GAM / [Mass Effect 3] #32: Zaeed baas boven baas)quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie was je romance in 1 (vast Liara)? Ging je met haar door of ben je uiteindelijk de lover van eindbaas Garrus geworden?
Je weetz toch.quote:
Teveel eer?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:52 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Nee ze willen juist dat ik naar de universiteit ga. Wel is het ironisch dat als ik met een Armeense man ga trouwen ik geen diploma meer nodig hebif you know what i mean.
so not going to do that
Nee, want dan moet ik toch thuis blijvenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je weetz toch.
[..]
Teveel eer?
Je bent wel 20 jaar,hoop ik?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:03 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik toch thuis blijven
19 in 2 weken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je bent wel 20 jaar,hoop ik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |