Ik denk dat Citadel DLC een goede aanwijzing is, ik hoop alleen dat ze dan wel weer de keuzevrijheid in ere herstellen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Mass Effect 4 moet komen
Ben echt zo benieuwd wat die game gaat worden.
Dat is dus destroy in principe. De puls heeft echter effect op ALLE electronisch "leven" met als gevolg vernietiging.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een einde waarbij je de Reapers via 1 elektromagnetische straal uitzet op de een of andere manier: geloofwaardiger en bevredigender.
Ja, dat wil je niet tegen je hebben als je tegen de clone vecht. Je kan hem/haar niet op een afstand houden, hij kan jou direct veel schade geven door dat snel achter elkaar te doen en als jij het tegen de clone doet dan rekenen zijn snipende huurlingen met je af terwijl jouw teamgenoten nauwelijks schade berokkenen bij de clone wanneer hij dat doet. Niet echt eerlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Charge (+ Nova) bedoel je bij "snel tegen iemand oplopen"
Als je te weinig war assets hebt dan vernietig je ook de aarde. De schepen blijven echter doodleuk vliegen of zijn gemakkelijk te repareren als ze crashen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:53 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat is dus destroy in principe. De puls heeft echter effect op ALLE electronisch "leven" met als gevolg vernietiging.
Het moet een optie zijn. Wil je hem dood hebben, prima, maar laat het een optie zijn. Ik wil dat mijn held na al die ellende nog even een leuk leven krijgt. Van de laatste 2,5 jaar was hij 2 jaar zo goed als dood en zat hij een half jaar in een gevangenis. Tussendoor enkel strijd. Give him a break.quote:Persoonlijk kan ik me prima vinden in de eindes, Shepard laten leven zou echt een anticlimax zijn na alle ellende..
Maar even hier naartoequote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie was je romance in 1 (vast Liara)? Ging je met haar door of ben je uiteindelijk de lover van eindbaas Garrus geworden?
Je hebt de SletShep uithangen dus, zoals ik al vermoeddequote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb heel wat playthroughs gehad (vooral ME2) en heb iedereen behalve Thane en Jacob wel een keer geromanced In één play met maleshep deed ik in 1 en 2 niks zodat ik in 3 een bromance met Kaidan kon hebben
Tja, je wil wat variatie met een goeie 20 playthroughsquote:Op zondag 11 januari 2015 16:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je hebt de SletShep uithangen dus, zoals ik al vermoedde
Ik was ook weer eens begonnen met deel 1 een poosje terug met in mijn achterhoofd een complete playtrough. Maar toen besefte ik me dat je daar uiteindelijk wel tijd voor moet hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, je wil wat variatie met een goeie 20 playthroughs
Shepard leeft toch ook nog in 1 einde? Tenminste, soort vanquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als je te weinig war assets hebt dan vernietig je ook de aarde. De schepen blijven echter doodleuk vliegen of zijn gemakkelijk te repareren als ze crashen.
Nee, dat is het niet. Het ging natuurlijk al fout door die rare multiplier voor online spelen te gebruiken.
[..]
Het moet een optie zijn. Wil je hem dood hebben, prima, maar laat het een optie zijn. Ik wil dat mijn held na al die ellende nog even een leuk leven krijgt. Van de laatste 2,5 jaar was hij 2 jaar zo goed als dood en zat hij een half jaar in een gevangenis. Tussendoor enkel strijd. Give him a break.
Ik wil dat hij nog even gelukkig leeft met Miranda of zij met Garrus aan het strand.
Bij Assassin's Creed vond ik het wel prima dat Desmond overleed.
Ik heb het inmiddels een paar keer uitgespeeld aangezien ik nog verschillende consequenties van 1 en 2 mee wou nemen om te zien wat voor dialogen en karakters je krijgt en aangezien ik ook nog met femshep wou spelen, die - eerlijk is eerlijk - veel beter is ingesproken (meer immersief) en de volledige vloot wou hebben (eerder per ongeluk de bom op Tuchanka laten ontploffen ). Ik heb voor synthese en vernietiging gekozen. Echt goed zou ik het einde niet noemen, hij leeft nog maar ze laten niet zien dat hij op tijd wordt gevonden en weer wordt genezen. Ik neem maar aan dat dat gebeurt. Zonde dat ze het einde niet wat beter hebben afgewerkt, zowel qua logica als qua diversiteit. Zo'n geweldige opbouw en dan zo'n slap einde. Met DLC is het wel leuker maar nog steeds is het laatste stuk de reeks onwaardig. Ik ben benieuwd naar het volgende Mass Effect spel, nu de consoles weer eventjes iets minder primitief zijn kunnen ze het grafisch en qua AI weer wat volwassener maken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Shepard leeft toch ook nog in 1 einde? Tenminste, soort van
Javik? Is that you?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels een paar keer uitgespeeld aangezien ik nog verschillende consequenties van 1 en 2 mee wou nemen om te zien wat voor dialogen en karakters je krijgt en aangezien ik ook nog met femshep wou spelen, die - eerlijk is eerlijk - veel beter is ingesproken (meer immersief). Ik heb voor synthese en vernietiging gekozen. Echt goed zou ik het einde niet noemen, hij leeft nog maar ze laten niet zien dat hij op tijd wordt gevonden en weer wordt genezen. Ik neem maar aan dat dat gebeurt. Zonde dat ze het einde niet wat beter hebben afgewerkt, zowel qua logica als qua diversiteit. Zo'n geweldige opbouw en dan zo'n slap einde. Met DLC is het wel leuker maar nog steeds is het laatste stuk de reeks onwaardig. Ik ben benieuwd naar het volgende Mass Effect spel, nu de consoles weer eventjes iets minder primitief zijn kunnen ze het grafisch en qua AI weer wat volwassener maken.
Javik zou heel die technologie overbodig vinden, waarom harde schijven en RAM-geheugen gebruiken als je direct naar het brein kan uploaden?quote:
Ik zou het zelf niet zo goed weten, ik maak zelf gebruik van die primitieve apparaten. Maar zowel Assassin's Creed IV en Bioshock Infinite zijn ook uitgekomen op de vorige generatie consoles, dus zelfs met grote verschillen tussen pc en console moet het wel lukken om degelijke graphics te leveren. Het verbaast me overigens wel wat je zegt, omdat Ubisoft zich vooral lijkt te richten op de console-markt (zoals Unity ook wel liet zien) en BioWare juist veel pc-games maakt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Javik zou heel die technologie overbodig vinden, waarom harde schijven en RAM-geheugen gebruiken als je direct naar het brein kan uploaden?
Let's face it, de graphics van Mass Effect waren fors ondermaats voor de PC. Zeker bij ME2, daar ergerde ik me er zelfs een beetje aan. Begrijp me niet verkeerd: de karakters en werelden zijn goed ontworpen maar de hardware van de PC liep 5-8 jaar voor op Mass Effect 2. Vergelijk de beelden van Assassin's Creed IV en Bioshock Infinite op de PC (maxed out) met Mass Effect 3 en je ziet hoezeer ze zich hebben ingehouden voor die antieke apparaten. Over een paar jaar hebben we natuurlijk weer hetzelfde probleem. Nu nog kan de PC-gamer profiteren van het soepeler draaien met dezelfde kwaliteit, over 1 of 2 jaar moet je maar weer open dat ze voor de PC betere textures, belichtingstechnieken, watergolven, bewegende voorwerpen (haar, gras) etc. maken.
No offense maar dat is een verkeerde conclusie. De graphics zijn veel slechter op de PS3 (lage resolutie, lage kwaliteit textures, lagere kwaliteit golven, lager kwaliteit belichting, ...) en de FPS is veel lager. Verder zijn er nog allerlei negatieve aanpassingen gedaan die je pas merkt wanneer je het op beide apparaten (console en PC) speelt. Om nog maar te zwijgen over het feit dat het spel daar relatief veel op crasht (nooit last van gehad op mijn PC). Speel ACIV maar eens op een PC met maximale settings, dus op '1080p'. Het verschil is heel erg groot.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:03 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet zo goed weten, ik maak zelf gebruik van die primitieve apparaten. Maar zowel Assassin's Creed IV en Bioshock Infinite zijn ook uitgekomen op de vorige generatie consoles, dus zelfs met grote verschillen tussen pc en console moet het wel lukken om degelijke graphics te leveren.
Dat geldt zeer duidelijk niet voor de ME- en AC-reeks. Bij AC zie je zeer duidelijk dat vanaf het begin van het ontwerp rekening is gehouden met zeer uiteenlopende apparaten, bij ME zie je daarentegen zeer duidelijk dat vanaf het begin het ontwerp volledig was afgestemd op de console en dat pas aan het einde eens werd bekeken hoe het naar de PC over te zetten. Je ziet het bij Mass Effect trouwens ook aan de dialooginterfase die voor de PC erg onhandig is en aan het ontbreken van support voor gamepads.quote:Het verbaast me overigens wel wat je zegt, omdat Ubisoft zich vooral lijkt te richten op de console-markt (zoals Unity ook wel liet zien) en BioWare juist veel pc-games maakt.
Jawel maar het verschil gaat aanvaardbaar zijn. Dat is fijn voor de PC-gamers.quote:En een nieuwe Mass Effect moeten we sowieso nog minimaal een jaar op wachten, dus misschien is dat 'voordeel' tegen die tijd wel verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |