godverquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hmm, Veer in een schoonmaaksterspakje die de vloer mopt, en de link is al snel gelegd idd.
tragischquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dat ineens het hoofd van Veer in me opkomt als ik op jou zit te fappen.
Gouda, wat verrassendquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:51 schreef Salatrel het volgende:
Capelle lijkt me trouwens waarschijnlijker dan Kapelle aangezien de beste jongeman te Gouda goverwelle woont.
wow rustigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:55 schreef Ambicioso het volgende:
WAT NORMAAL DOEN DAT DOE IK ALTIJD AL WAAROM MOET HET DAN IN DE TT STAAN ????????
Stel je niet aan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:55 schreef Ambicioso het volgende:
WAT NORMAAL DOEN DAT DOE IK ALTIJD AL WAAROM MOET HET DAN IN DE TT STAAN ????????
Homo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:55 schreef Ambicioso het volgende:
1600 euro.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vanaf waar ging het ineens over wasmachines?
quote:
Oh haha.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
whuuuuutwelke site kijk jij?
https://www.kemcovoordeelshop.nl/blomberg-wnf-6241-we-20
teringquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh haha.
http://www.vergelijk.nl/wasmachine/blomberg/wnf_6241_we20/
Zat even snel hier te kijken.!
Maar thanks!![]()
Jij hebt deze zeker?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
tering1600.
dan moet hij ook stofzuigen en strijken gvd.
Graag gedaan![]()
bazending. kort programma van 15 min wat voldoende is voor dingen die je 1 keer hebt gedragen, losse droogfunctie, nouja nog steeds uithangen want is geen echte droger, maar toch. chill ding
boys boys boys. incl nipslip.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe heet die klassieke videoclip ook alweer van die dame in dat zwembad?
Hahaha cute.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
net de bon opgezocht om te kijken hoe hij heette voor je
wow jezusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha cute.M'n moeder wilde geld geven voor een wasmachine. Vroeg ze: "Hoeveel heb je nodig daarvoor? Duizend euro?" Zij zou dus niet opkijken van die 1600 euro denk ik.
Ja, soms snapt ze het niet helemaal. Cute wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow jezus![]()
![]()
neem die van 1600. overal waar je komt opscheppen over je wasmachine. life of the party.
wat vind je de allervetste clip die je kent eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Bij dat soort clips heb ik altijd het idee dat vroeger alles beter was, ook bijv. bij 15 Miljoen Mensen.
gvdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, soms snapt ze het niet helemaal. Cute wel.Haha ja. En dat ding middenin de woonkamer zetten. Is toch het pronkstuk van je huis dan.
!
Beetje in m'n mond gekotst door Bloem en Fee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat vind je de allervetste clip die je kent eigenlijk?
[..]
gvdzie het helemaal voor me
en er de hele tijd op leunen enzo, wachten tot ze wel moeten vragen "euhhh wats met die wasmachine" en dan helemaal los gaan over aaaaallle fantastische programmas en je was is nog nooooit zoooo schoon geweest, en het maakt niet uit hoe vies Bloem en Fee hun jurkjes maken want deze wasmachine wast alles altijd perfect schoon
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hielp wel om het voor je te zien he?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje in m'n mond gekotst door Bloem en Fee.
Van die ouders die alleen rauw voedsel eten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
hielp wel om het voor je te zien he?
vind die shit fuckin freaky vrouw. heb al een hekel aan vega hippiesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van die ouders die alleen rauw voedsel eten.![]()
Veganisten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
vind die shit fuckin freaky man. heb al een hekel aan vega hippiesraw food gaat nog zo veel verder
Pfoe, werkelijk geen ideequote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat vind je de allervetste clip die je kent eigenlijk?
Stommeling, uilskuiken, bal gehakt, frikandel, zak patatquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
Fuuuuuck. Ben die frikandellen vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:20 schreef Modus het volgende:
Ze had goddomme ook gewoon net zo goed alleen een stropdas aan kunnen doen..
Gvd manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Geeft niet. Gun jou en F1978 het beste.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:18 schreef ntm het volgende:
[..]Je bent nu 20 plaatsen gezakt in mijn FOK! lijst.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:20 schreef Modus het volgende:
Ze had goddomme ook gewoon net zo goed alleen een stropdas aan kunnen doen..
Vind alizee beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smakelijk. En dat lijkt me enig. Als je me maar wel laat slapen. Heb er echt een hekel aan als ik wakker word gemaakt midden in de nacht.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geeft niet. Gun jou en F1978 het beste.
Chlochlo ik ga zo champignons van 4 dagen over tht eten. Als ik sterf kom ik bij je spoken
haha jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Heb je nou 'man' veranderd naar 'vrouw'?!
mn bezoek gelijk "nee niet MIA hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Pfoe, werkelijk geen idee. Deze vond ik wel echt vet toen ik 'm voor het eerst zag:
quote:
Maar dan was het niet het traject Rotterdam - Vlissingen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:51 schreef Salatrel het volgende:
Capelle lijkt me trouwens waarschijnlijker dan Kapelle aangezien de beste jongeman te Gouda goverwelle woont.
oja jij bent zeelander hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar dan was het niet het traject Rotterdam - Vlissingen.
Wot?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:30 schreef Chloroform het volgende:
Net even beetje teruggelezen.
#TeamNormaal.
Maar het lijkt me wel leuk wanneer je er ff voor zorgt dat dat hele station Kapelle verdwijnt.quote:
Ik zit in #TeamNormaal.quote:
Niveautje Jensen dit.quote:
Daar kijk ik niet van op.quote:
MasterChef, Cake Boss, Top Chef, The Next Best Baker.quote:
Wouldwife/10quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
MasterChef, Cake Boss, Top Chef, The Next Best Baker.
Jij bent een klein, schattig vosje man, wat praat je.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef tetouaribo het volgende:
Fok teams ik klaar die klus in me eentje. Jullie zijn schapen ik wolf.
Echt he.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:55 schreef Chloroform het volgende:
R&P / [Vraag voor de vrouwen] Geen overdreven gehossel meer
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:00 schreef Lon3 het volgende:
[..]
In real life zou jij visite kaartjes met je piemel rond strooien, zoals jij hier reageerd. Ik vraag mij af wie er in godsnaam geïnteresseerd is in dit soort info zonder dat ze er om vragen...
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:36 schreef Lon3 het volgende:
...
Ik heb ook niet gezegd dat je weg moet gaan. Probeer je alleen te laten realiseren dat je ongevraagd met je rits open je piemel aan het rond zwaaien bent. Dat je in een gesprek wat totaal niet daarover gaat ineens je rits open maakt en je lul op tafel legt.
En dat dit over komt als een hormoon bal die op springen staat en elke vrouw probeert te versieren die hij in zijn blikveld krijgt.
Maar dat is alleen maar mijn visie, je hoeft er niets mee te doen![]()
....
quote:
Zo dus.quote:
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent een klein, schattig vosje man, wat praat je.
Treffend.quote:
Ik heb jou door.quote:
Welnee. Grote mond, klein hartje toch.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je vergist je. Ik doe me soms lief voor.
Ik denk dat in bijna elke kroeg wel 2 homo's zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:26 schreef Aiciu het volgende:
Als 2 hommos in een hommobar zitten, is dat dan meteen een date of niet?
Ik vind van niet.
Hoe smaakten je champignons?quote:
Ben ik blij om.quote:
Neem frikandellen mee.quote:
Nou ja, nee, want dan wil jij zeker ook een hapje en is zo die halve frikandel weg.quote:
Gewaagd wel. Curly fries van BK.quote:
Nu heb ik honger.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewaagd wel. Curly fries van BK.
Join the club.quote:
Heb je een lintworm?quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:30 schreef FL_Freak het volgende:
Eten en eten en eten en toch afvallen. Im the one.
Ik ga liever bij een club waar ze je geen honger laten lijden.quote:
Van die kleine frikandellen, bitterballen, kipnuggets enzo in een bakje.quote:
Waarom?quote:
Wat voor werk dan?quote:
Sexy.quote:
Ga slapen joh.quote:
Ik kreeg laatst beschadigde post. Plasticje erom heen met excuusbriefje maar kon nog net ontrafelen wat er op stondquote:
Hoezo?! Ben heel braaf.quote:
Nee, hij is voor PSV en kan dat niet handelen.quote:
Dat is nog best netjes. postNL geeft geen fuck.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst beschadigde post. Plasticje erom heen met excuusbriefje maar kon nog net ontrafelen wat er op stond
tragisch maar begrijpelijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 02:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, hij is voor PSV en kan dat niet handelen.
Je geeft niet eens wat om voetbal.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, hij is voor PSV en kan dat niet handelen.
Wow je kent haar niet. Kijken altijd samen VIquote:Op woensdag 5 februari 2014 02:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je geeft niet eens wat om voetbal.
Genoeg om PSV uit te kotsen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je geeft niet eens wat om voetbal.
En dit ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wow je kent haar niet. Kijken altijd samen VI
Moet je niet werken nu?quote:
Haha.quote:
Zoek een echte baan dan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is al de zesde keer ofzo in 3 weken. Het is echt kut tijd nu.
Wat dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ben al bezig met iets. hopelijk kom ik er doorheen
Ah, oké. Succes!quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Logistiek bedrijf waar ik stage ga lopen (later dit jaar).
Lig in bed nu.quote:
Nee moment of fame is voorbijquote:Op woensdag 5 februari 2014 02:31 schreef FL_Freak het volgende:
mortaxx posten mensen je plaatje eigenlijk nog?
:$quote:
Engelsquote:Op woensdag 5 februari 2014 02:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:$
Docentenopleiding Engels. En werk in restaurant als sleepteef.
Lekkere docente zeker?quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Engels![]()
Het enige vak waar ik in uitblinkte
Nice. (Haha snap je)quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ehmmm nee![]()
maar Engels gaat mij vrij makkelijk af.
En dat komt vooral doordat ik echt veel series en films heb gekeken. Als kind keek ik ook veel Engelse dingen.quote:
Zo ging dat bij mij ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dat komt vooral doordat ik echt veel series en films heb gekeken. Als kind keek ik ook veel Engelse dingen.
#fokstrugglesquote:Op woensdag 5 februari 2014 02:38 schreef Chloroform het volgende:
Vind het zo kut als een topic meer dan 50 reacties heeft.Heb toch geen zin om al die shit te lezen.
Ja.quote:
Zodra ze zien dat je een vrouwelijke user bent dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:41 schreef Chloroform het volgende:
Zal ik daar een topic over openen? Ben wel bang voor backfire.
Oké, ik vertrouw op jou.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zodra ze zien dat je een vrouwelijke user bent dan komt het wel goed.
Zit altijd hele SC's te lezen (en terug te lezenquote:Op woensdag 5 februari 2014 02:41 schreef Chloroform het volgende:
Zal ik daar een topic over openen? Ben wel bang voor backfire.
Ik lees altijd vluchtig zo'n SC door, er wordt hier toch nooit wat spannends gezegd. Bij een topic staat het zo dom als je gaat reageren met iets wat al gezegd is ofzo.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zit altijd hele SC's te lezen (en terug te lezen!) en dan klagen over teveel reacties
I can't 1800% done.gif
Alsof mensen dat doorhebbenquote:Op woensdag 5 februari 2014 02:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik lees altijd vluchtig zo'n SC door, er wordt hier toch nooit wat spannends gezegd. Bij een topic staat het zo dom als je gaat reageren met iets wat al gezegd is ofzo.
Zie, krijg al backfire zonder topic geopend te hebben. Dacht dat jij wel m'n rug zou hebben.quote:
open dan heb ik je rug bbyquote:Op woensdag 5 februari 2014 02:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie, krijg al backfire zonder topic geopend te hebben. Dacht dat jij wel m'n rug zou hebben.
Oké, ga nu openen.quote:
Geen ideequote:Op woensdag 5 februari 2014 02:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wie denk je dat die heeft opgericht?
Ja, harde struggles hier hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:51 schreef Gridlok het volgende:
Chloeroe zit al jaren verscholen achter haar muur van #feels.
magquote:Op woensdag 5 februari 2014 02:59 schreef Chloroform het volgende:
Zal ik nog een plaatje van een sexy vrouw met mooie billen in m'n OP zetten?
Deze kat.quote:
Wil echt weer een rode kater.quote:
Jammer dit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 03:21 schreef Mortaxx het volgende:
Shit te laat. Wilde hem meteen naar ONZ kicken, maar was sollicitatie aan het schrijven
rip jullie speciale band.quote:Op woensdag 5 februari 2014 03:24 schreef Chloroform het volgende:
Dacht echt dat wij iets speciaals going on hadden, Mortie.
Ja nu weer goed gaan maken zeker :Squote:Op woensdag 5 februari 2014 03:28 schreef Chloroform het volgende:
Moest wel beetje lachen eigenlijk.
Nee, heb geen plek in mijn leven voor backstabbers.quote:Op woensdag 5 februari 2014 03:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja nu weer goed gaan maken zeker :S
Sooooquote:Op woensdag 5 februari 2014 03:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb geen plek in mijn leven voor backstabbers.
Gvd voet gesneden aan de scherven van mijn hartquote:Op woensdag 5 februari 2014 04:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou niet meer proberen, laat gaan dit ;s
Je bent mooi als je slaaptquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:23 schreef VeerEli het volgende:
Omg. Er zou gisteravond rond 5 uur nog even een vriend bij me langskomen, maar dat ging uiteindelijk niet door. Maar daarom had ik de achterdeur niet op de haak gedaan.
Nou ging ik zostraks uit bed en zag ik verdomme de deur naar de schuur (zit vast aan huis) open staan. Dus ik liep even de schuur in om te checken of de deur wel op slot was en toen kwam ik er dus achter dat hij niet op de haak zat.
Nu ben ik bang
Srs mortie ik zag dat en ik kreeg zowat een hartverzakking. Ik weet namelijk zeker dat ik die deur dicht gedaan heb.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Srs mortie ik zag dat en ik kreeg zowat een hartverzakking. Ik weet namelijk zeker dat ik die deur dicht gedaan heb.
het waait best hard hequote:Op woensdag 5 februari 2014 07:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Srs mortie ik zag dat en ik kreeg zowat een hartverzakking. Ik weet namelijk zeker dat ik die deur dicht gedaan heb.
Nee geen spoor van jatters, wat het voor mij nog creepier maakt. Was de tv maar gejat ofzoquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
het waait best hard he
En niets weg? Ook geen reservesleutels daar gelegd ofz?
Mja wss als er echt iemand binnen was ben je in je slaap omgedraaid ofzo, hoorde die kneus geluid en is hij jankend weggerentquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee geen spoor van gejat, wat het voor mij nog creepier maakt. Was de tv maar gejat ofzo
Maar aan de andere kant, niemand wil onze bullahit inboedel hebben joh.
Ja of hij heeft zich op een andere kamer verstopt. Ik wou vanmorgen checken maar ik durfde niet omdat het nog donker was en zo vroeg. Dus vanmiddag maar even m'n hele huis door met een hakbijl.quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mja wss als er echt iemand binnen was ben je in je slaap omgedraaid ofzo, hoorde die kneus geluid en is hij jankend weggerent
ik denk dat die in de tussentijd wel zorgt dat die weg komtquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja of hij heeft zich op een andere kamer verstopt. Ik wou vanmorgen checken maar ik durfde niet omdat het nog donker was en zo vroeg. Dus vanmiddag maar even m'n hele huis door met een hakbijl.
Ik vertrouwde mezelf altijd wel dat ik wel wakker wordt van dat soort geluiden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat die in de tussentijd wel zorgt dat die weg komt
kkquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja of hij heeft zich op een andere kamer verstopt. Ik wou vanmorgen checken maar ik durfde niet omdat het nog donker was en zo vroeg. Dus vanmiddag maar even m'n hele huis door met een hakbijl.
pics van een slapende veer?quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vertrouwde mezelf altijd wel dat ik wel wakker wordt van dat soort geluiden.
Maar sinds een dude die op het oud en nieuw feestje van m'n vriend was die ochtend onze kamer is ingelopen en een foto van mij en m'n vriend maakte toen we lagen te slapen en ik daar helemaal niks van meegekregen heb, vertrouw ik mijzelf niet meer zo.
Daarom nu ook bang
haha zie m al binnenkomenquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:58 schreef VeerEli het volgende:
Beroeps heeft weinig te vinden bij ons. Geen waardevolle shit man.
En Mortie shut up
Dan zou ik toch liever gewoon een inbreker hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:59 schreef VeerEli het volgende:
Ben in die zin nu ook niet zozeer angstig voor een evt inbreker maar voor een psycho mofo die me opwacht tot ik weer in bed lig en dan creepy over me heen gebogen gaat staan en niks anders doet dan staren. Tot ik hem doorheb en m'n ogen open doe en hij me aankijkt en me 100 messteken bezorgd ofzo.
Zal ik anders even langskomen voor de zekerheid?quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:59 schreef VeerEli het volgende:
Ben in die zin nu ook niet zozeer angstig voor een evt inbreker maar voor een psycho mofo die me opwacht tot ik weer in bed lig en dan creepy over me heen gebogen gaat staan en niks anders doet dan staren. Tot ik hem doorheb en m'n ogen open doe en hij me aankijkt en me 100 messteken bezorgd ofzo.
Dus dat. Pak je shit maar en donder op m'n huis uitquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dan zou ik toch liever gewoon een inbreker hebben
Aah wat lief dat je zo bezorgd bentquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ik anders even langskomen voor de zekerheid?
hier ook. Keer wakker geworden dat mn pa was binnengekomen om wat langs te brengen. Stond naast mn bed "moet je niet naaar werk?" fucking hartaanvalquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics van een slapende veer?
ik vermoed eigen dat als iemand bij mij inbreekt dat ik er helemaal niets van merk. die kan de spullen nog van mn nachtkastje afpakken zonder dat ik wakker word. Al hoop ik natuurlijk wel dat ik wakker word
Misschien zit hij verstopt in de kelderquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus dat. Pak je shit maar en donder op m'n huis uit
Vanavond maar goed op de haak doen en shit voor de deur schuiven ofzo
Neem m'n broertje meequote:Op woensdag 5 februari 2014 08:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aah wat lief dat je zo bezorgd bentis goed, loop jij dan even het hele huis door met m'n bijl?
toen ik nog bij mn ouders woonde, stond ik op toen mn wekker ging en zaten mn ouders als 2 zombies aan de keukentafel. hadden de halve nacht niet geslapen om dat brandweer met zwaailichten en sirenes was aan komen rijden midden in de nacht en er brand was bij de overburen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
hier ook. Keer wakker geworden dat mn pa was binnengekomen om wat langs te brengen. Stond naast mn bed "moet je niet naaar werk?" fucking hartaanval
Rot eens op, ik ben vas alquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:06 schreef VAS het volgende:
Goed beveiligen he.
ik heb zelf 5 camera's, waakhond , knuppel , handig mes , kogelwerend glas en nog wat kleinschalig anti inbraak troep.
Niet dat ik gehaat ben hoor xd :p
jezusquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik nog bij mn ouders woonde, stond ik op toen mn wekker ging en zaten mn ouders als 2 zombies aan de keukentafel. hadden de halve nacht niet geslapen om dat brandweer met zwaailichten en sirenes was aan komen rijden midden in de nacht en er brand was bij de overburen.
helemaal niks van gemerkt
als ik gedronken heb is het nog ergerquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
jezusdat gaat helemaal ver
Wat heb je dan voor wekker
Omg. Dit is kk creepyquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem m'n broertje mee
[ afbeelding ]
Oh en kleding op verwarming leggen voor je het aandoetzo lekker
Nee joh dat ben ik maar, ik neem je vogeltje mee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:18 schreef VeerEli het volgende:
Ben net op werk. Als ik vanavond niet hier kom dan weten jullie dat ik waarschijnlijk ben afgeslacht door de seriemoordenaar die op dit moment onder m'n bed afwacht tot ik weer terug ben. Mortie als prime suspect
quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:37 schreef gianni61 het volgende:
Wat is dit weer voor iets kuts "Dit is mijn facebookfilm. Bekijk die van jou op..."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vermijd zoveel mogelijk FB, dat scheelt aanzienlijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn facebook tijdlijn staat er opeens vol mee
Zet dat dan uit in je instellingen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
Ook elke keer mail van FB, dat ik nieuwe berichten heb. En dan ga ik naar FB en dan staat er 0 berichten
Flikker dan gewoon op joh.
Al die instellingen word ik duizelig vanquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zet dat dan uit in je instellingen.
dit inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:37 schreef gianni61 het volgende:
Wat is dit weer voor iets kuts "Dit is mijn facebookfilm. Bekijk die van jou op..."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:06 schreef VAS het volgende:
Goed beveiligen he.
ik heb zelf 5 camera's, waakhond , knuppel , handig mes , kogelwerend glas en nog wat kleinschalig anti inbraak troep.
Niet dat ik gehaat ben hoor xd :p
facebook label maken dat het gelijk bij spam komt. kan je afentoe kijken als je wil maar krijg je niet zon grote melding en ruimt het zichzelf na 30 dagen opquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
Ook elke keer mail van FB, dat ik nieuwe berichten heb. En dan ga ik naar FB en dan staat er 0 berichten
Flikker dan gewoon op joh.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:18 schreef Salatrel het volgende:
tevens: waarom ben ik al wakker het is nog midden in de nacht
met uitkering en toeslagen net zoveel doekoe swaquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]![]()
Waarom draai je niet gewoon mee met de maatschappij.
NS draait altijd een stukje later toch.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]![]()
Waarom draai je niet gewoon mee met de maatschappij.
Ja dat is ook zo.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
NS draait altijd een stukje later toch.
ik mijd de spitsquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
NS draait altijd een stukje later toch.
quote:
die shitquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:37 schreef gianni61 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, als je die crap wilt kijken moet je zeker ook nog een link volgen waardoor je die bagger zelf ook krijgt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
die shitalsof iemand die troep van een ander ook echt bekijkt.
![]()
Ik niet eens naar mijn eigen troep.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
die shitalsof iemand die troep van een ander ook echt bekijkt.
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:18 schreef VeerEli het volgende:
Pfoe lange werkdag zeg. Ben nu pas vrij.
ga je nu je inbreker zoeken?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:18 schreef VeerEli het volgende:
Pfoe lange werkdag zeg. Ben nu pas vrij.
hoe beviel de eerste?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen. Tweede stagedag
Was wel leuk, vooral op kantoor gezeten wat dingen voor vandaag voorbereid. Fijne collega's en paar fatsoenlijke projecten gekregen om aan te werken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe beviel de eerste?
en tot hoe laat moet je? ik ben vanavond in de buurt?
tot hoe laat zou je normaal moeten? wat zijn de openingstijden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was wel leuk, vooral op kantoor gezeten wat dingen voor vandaag voorbereid. Fijne collega's en paar fatsoenlijke projecten gekregen om aan te werken.
Geen idee we hebben vanavond intakegesprekken voor een project dus zal wel laat worden.
Eerst tandarts en als ik thuis ben ga ik het huis doorzoeken terwijl ik FaceTime met een vriendin.quote:
loop je stage bij bobby?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was wel leuk, vooral op kantoor gezeten wat dingen voor vandaag voorbereid.
nee dusquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Fijne collega's en paar fatsoenlijke projecten gekregen om aan te werken.
als je je echt zorgen maakt lijkt het me verstandiger iemand mee te nemen ipv facetimequote:Op woensdag 5 februari 2014 10:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Eerst tandarts en als ik thuis ben ga ik het huis doorzoeken terwijl ik FaceTime met een vriendin.
Erg he
hahahaquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Eerst tandarts en als ik thuis ben ga ik het huis doorzoeken terwijl ik FaceTime met een vriendin.
Erg he
Ja. Heb het al geregeld. M'n moeder komt voor ik het huis in gaquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je je echt zorgen maakt lijkt het me verstandiger iemand mee te nemen ipv facetime
Watquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:41 schreef Salatrel het volgende:
zoals die transsexueel die zaterdag in je woonplaats uitstapte.... daar zaten zulke poten onder dat chai hem aan de melkmachine zou hangen
ik lig thuis op de bankquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat
Moet nu zo eerst eruit bij Meppel. Zit je toevallig in die trein?
moeder zou niet direct mijn eerste keuze zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja. Heb het al geregeld. M'n moeder komt voor ik het huis in ga
Stadquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik lig thuis op de bank
Zaterdag ging ik van Leeuwarden richting steeg en toen kwam ik tussen Leeuwarden en Heerenveen een transseksuele neger tegen die bij jou in het dorp uitstapte
Nee naja geen mannen in de buurt die nu mee kunnenquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moeder zou niet direct mijn eerste keuze zijn
Ik kom altijd alleen maar doorsnee grut tegen in het OVquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik lig thuis op de bank
Zaterdag ging ik van Leeuwarden richting steeg en toen kwam ik tussen Leeuwarden en Heerenveen een transseksuele neger tegen die bij jou in het dorp uitstapte
tis dat ik niet in de buurt ben, anders leek het me wel lachen om mee te gaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee naja geen mannen in de buurt die nu mee kunnen
Shiitttquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis dat ik niet in de buurt ben, anders leek het me wel lachen om mee te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |