Nee joh dat ben ik maar, ik neem je vogeltje mee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:18 schreef VeerEli het volgende:
Ben net op werk. Als ik vanavond niet hier kom dan weten jullie dat ik waarschijnlijk ben afgeslacht door de seriemoordenaar die op dit moment onder m'n bed afwacht tot ik weer terug ben. Mortie als prime suspect
quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:37 schreef gianni61 het volgende:
Wat is dit weer voor iets kuts "Dit is mijn facebookfilm. Bekijk die van jou op..."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vermijd zoveel mogelijk FB, dat scheelt aanzienlijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn facebook tijdlijn staat er opeens vol mee
Zet dat dan uit in je instellingen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
Ook elke keer mail van FB, dat ik nieuwe berichten heb. En dan ga ik naar FB en dan staat er 0 berichten
Flikker dan gewoon op joh.
Al die instellingen word ik duizelig vanquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zet dat dan uit in je instellingen.
dit inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:37 schreef gianni61 het volgende:
Wat is dit weer voor iets kuts "Dit is mijn facebookfilm. Bekijk die van jou op..."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:06 schreef VAS het volgende:
Goed beveiligen he.
ik heb zelf 5 camera's, waakhond , knuppel , handig mes , kogelwerend glas en nog wat kleinschalig anti inbraak troep.
Niet dat ik gehaat ben hoor xd :p
facebook label maken dat het gelijk bij spam komt. kan je afentoe kijken als je wil maar krijg je niet zon grote melding en ruimt het zichzelf na 30 dagen opquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
Ook elke keer mail van FB, dat ik nieuwe berichten heb. En dan ga ik naar FB en dan staat er 0 berichten
Flikker dan gewoon op joh.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:18 schreef Salatrel het volgende:
tevens: waarom ben ik al wakker het is nog midden in de nacht
met uitkering en toeslagen net zoveel doekoe swaquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]![]()
Waarom draai je niet gewoon mee met de maatschappij.
NS draait altijd een stukje later toch.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]![]()
Waarom draai je niet gewoon mee met de maatschappij.
Ja dat is ook zo.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
NS draait altijd een stukje later toch.
ik mijd de spitsquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
NS draait altijd een stukje later toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |