Ik vertrouwde mezelf altijd wel dat ik wel wakker wordt van dat soort geluiden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat die in de tussentijd wel zorgt dat die weg komt
kkquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja of hij heeft zich op een andere kamer verstopt. Ik wou vanmorgen checken maar ik durfde niet omdat het nog donker was en zo vroeg. Dus vanmiddag maar even m'n hele huis door met een hakbijl.
pics van een slapende veer?quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vertrouwde mezelf altijd wel dat ik wel wakker wordt van dat soort geluiden.
Maar sinds een dude die op het oud en nieuw feestje van m'n vriend was die ochtend onze kamer is ingelopen en een foto van mij en m'n vriend maakte toen we lagen te slapen en ik daar helemaal niks van meegekregen heb, vertrouw ik mijzelf niet meer zo.
Daarom nu ook bang
haha zie m al binnenkomenquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:58 schreef VeerEli het volgende:
Beroeps heeft weinig te vinden bij ons. Geen waardevolle shit man.
En Mortie shut up
Dan zou ik toch liever gewoon een inbreker hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:59 schreef VeerEli het volgende:
Ben in die zin nu ook niet zozeer angstig voor een evt inbreker maar voor een psycho mofo die me opwacht tot ik weer in bed lig en dan creepy over me heen gebogen gaat staan en niks anders doet dan staren. Tot ik hem doorheb en m'n ogen open doe en hij me aankijkt en me 100 messteken bezorgd ofzo.
Zal ik anders even langskomen voor de zekerheid?quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:59 schreef VeerEli het volgende:
Ben in die zin nu ook niet zozeer angstig voor een evt inbreker maar voor een psycho mofo die me opwacht tot ik weer in bed lig en dan creepy over me heen gebogen gaat staan en niks anders doet dan staren. Tot ik hem doorheb en m'n ogen open doe en hij me aankijkt en me 100 messteken bezorgd ofzo.
Dus dat. Pak je shit maar en donder op m'n huis uitquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dan zou ik toch liever gewoon een inbreker hebben
Aah wat lief dat je zo bezorgd bentquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ik anders even langskomen voor de zekerheid?
hier ook. Keer wakker geworden dat mn pa was binnengekomen om wat langs te brengen. Stond naast mn bed "moet je niet naaar werk?" fucking hartaanvalquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics van een slapende veer?
ik vermoed eigen dat als iemand bij mij inbreekt dat ik er helemaal niets van merk. die kan de spullen nog van mn nachtkastje afpakken zonder dat ik wakker word. Al hoop ik natuurlijk wel dat ik wakker word
Misschien zit hij verstopt in de kelderquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus dat. Pak je shit maar en donder op m'n huis uit
Vanavond maar goed op de haak doen en shit voor de deur schuiven ofzo
Neem m'n broertje meequote:Op woensdag 5 februari 2014 08:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aah wat lief dat je zo bezorgd bentis goed, loop jij dan even het hele huis door met m'n bijl?
toen ik nog bij mn ouders woonde, stond ik op toen mn wekker ging en zaten mn ouders als 2 zombies aan de keukentafel. hadden de halve nacht niet geslapen om dat brandweer met zwaailichten en sirenes was aan komen rijden midden in de nacht en er brand was bij de overburen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
hier ook. Keer wakker geworden dat mn pa was binnengekomen om wat langs te brengen. Stond naast mn bed "moet je niet naaar werk?" fucking hartaanval
Rot eens op, ik ben vas alquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:06 schreef VAS het volgende:
Goed beveiligen he.
ik heb zelf 5 camera's, waakhond , knuppel , handig mes , kogelwerend glas en nog wat kleinschalig anti inbraak troep.
Niet dat ik gehaat ben hoor xd :p
jezusquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik nog bij mn ouders woonde, stond ik op toen mn wekker ging en zaten mn ouders als 2 zombies aan de keukentafel. hadden de halve nacht niet geslapen om dat brandweer met zwaailichten en sirenes was aan komen rijden midden in de nacht en er brand was bij de overburen.
helemaal niks van gemerkt
als ik gedronken heb is het nog ergerquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
jezusdat gaat helemaal ver
Wat heb je dan voor wekker
Omg. Dit is kk creepyquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem m'n broertje mee
[ afbeelding ]
Oh en kleding op verwarming leggen voor je het aandoetzo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |