Ja nu weer goed gaan maken zeker :Squote:Op woensdag 5 februari 2014 03:28 schreef Chloroform het volgende:
Moest wel beetje lachen eigenlijk.
Nee, heb geen plek in mijn leven voor backstabbers.quote:Op woensdag 5 februari 2014 03:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja nu weer goed gaan maken zeker :S
Sooooquote:Op woensdag 5 februari 2014 03:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb geen plek in mijn leven voor backstabbers.
Gvd voet gesneden aan de scherven van mijn hartquote:Op woensdag 5 februari 2014 04:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou niet meer proberen, laat gaan dit ;s
Je bent mooi als je slaaptquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:23 schreef VeerEli het volgende:
Omg. Er zou gisteravond rond 5 uur nog even een vriend bij me langskomen, maar dat ging uiteindelijk niet door. Maar daarom had ik de achterdeur niet op de haak gedaan.
Nou ging ik zostraks uit bed en zag ik verdomme de deur naar de schuur (zit vast aan huis) open staan. Dus ik liep even de schuur in om te checken of de deur wel op slot was en toen kwam ik er dus achter dat hij niet op de haak zat.
Nu ben ik bang
Srs mortie ik zag dat en ik kreeg zowat een hartverzakking. Ik weet namelijk zeker dat ik die deur dicht gedaan heb.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Srs mortie ik zag dat en ik kreeg zowat een hartverzakking. Ik weet namelijk zeker dat ik die deur dicht gedaan heb.
het waait best hard hequote:Op woensdag 5 februari 2014 07:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Srs mortie ik zag dat en ik kreeg zowat een hartverzakking. Ik weet namelijk zeker dat ik die deur dicht gedaan heb.
Nee geen spoor van jatters, wat het voor mij nog creepier maakt. Was de tv maar gejat ofzoquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
het waait best hard he
En niets weg? Ook geen reservesleutels daar gelegd ofz?
Mja wss als er echt iemand binnen was ben je in je slaap omgedraaid ofzo, hoorde die kneus geluid en is hij jankend weggerentquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee geen spoor van gejat, wat het voor mij nog creepier maakt. Was de tv maar gejat ofzo
Maar aan de andere kant, niemand wil onze bullahit inboedel hebben joh.
Ja of hij heeft zich op een andere kamer verstopt. Ik wou vanmorgen checken maar ik durfde niet omdat het nog donker was en zo vroeg. Dus vanmiddag maar even m'n hele huis door met een hakbijl.quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mja wss als er echt iemand binnen was ben je in je slaap omgedraaid ofzo, hoorde die kneus geluid en is hij jankend weggerent
ik denk dat die in de tussentijd wel zorgt dat die weg komtquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja of hij heeft zich op een andere kamer verstopt. Ik wou vanmorgen checken maar ik durfde niet omdat het nog donker was en zo vroeg. Dus vanmiddag maar even m'n hele huis door met een hakbijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |