Ik lees altijd vluchtig zo'n SC door, er wordt hier toch nooit wat spannends gezegd. Bij een topic staat het zo dom als je gaat reageren met iets wat al gezegd is ofzo.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zit altijd hele SC's te lezen (en terug te lezen!) en dan klagen over teveel reacties
I can't 1800% done.gif
Alsof mensen dat doorhebbenquote:Op woensdag 5 februari 2014 02:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik lees altijd vluchtig zo'n SC door, er wordt hier toch nooit wat spannends gezegd. Bij een topic staat het zo dom als je gaat reageren met iets wat al gezegd is ofzo.
Zie, krijg al backfire zonder topic geopend te hebben. Dacht dat jij wel m'n rug zou hebben.quote:
open dan heb ik je rug bbyquote:Op woensdag 5 februari 2014 02:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie, krijg al backfire zonder topic geopend te hebben. Dacht dat jij wel m'n rug zou hebben.
Oké, ga nu openen.quote:
Geen ideequote:Op woensdag 5 februari 2014 02:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wie denk je dat die heeft opgericht?
Ja, harde struggles hier hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:51 schreef Gridlok het volgende:
Chloeroe zit al jaren verscholen achter haar muur van #feels.
magquote:Op woensdag 5 februari 2014 02:59 schreef Chloroform het volgende:
Zal ik nog een plaatje van een sexy vrouw met mooie billen in m'n OP zetten?
Deze kat.quote:
Wil echt weer een rode kater.quote:
Jammer dit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 03:21 schreef Mortaxx het volgende:
Shit te laat. Wilde hem meteen naar ONZ kicken, maar was sollicitatie aan het schrijven
rip jullie speciale band.quote:Op woensdag 5 februari 2014 03:24 schreef Chloroform het volgende:
Dacht echt dat wij iets speciaals going on hadden, Mortie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |