Ah, oké. Succes!quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Logistiek bedrijf waar ik stage ga lopen (later dit jaar).
Lig in bed nu.quote:
Nee moment of fame is voorbijquote:Op woensdag 5 februari 2014 02:31 schreef FL_Freak het volgende:
mortaxx posten mensen je plaatje eigenlijk nog?
:$quote:
Engelsquote:Op woensdag 5 februari 2014 02:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:$
Docentenopleiding Engels. En werk in restaurant als sleepteef.
Lekkere docente zeker?quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Engels![]()
Het enige vak waar ik in uitblinkte
Nice. (Haha snap je)quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ehmmm nee![]()
maar Engels gaat mij vrij makkelijk af.
En dat komt vooral doordat ik echt veel series en films heb gekeken. Als kind keek ik ook veel Engelse dingen.quote:
Zo ging dat bij mij ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dat komt vooral doordat ik echt veel series en films heb gekeken. Als kind keek ik ook veel Engelse dingen.
#fokstrugglesquote:Op woensdag 5 februari 2014 02:38 schreef Chloroform het volgende:
Vind het zo kut als een topic meer dan 50 reacties heeft.Heb toch geen zin om al die shit te lezen.
Ja.quote:
Zodra ze zien dat je een vrouwelijke user bent dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:41 schreef Chloroform het volgende:
Zal ik daar een topic over openen? Ben wel bang voor backfire.
Oké, ik vertrouw op jou.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zodra ze zien dat je een vrouwelijke user bent dan komt het wel goed.
Zit altijd hele SC's te lezen (en terug te lezenquote:Op woensdag 5 februari 2014 02:41 schreef Chloroform het volgende:
Zal ik daar een topic over openen? Ben wel bang voor backfire.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |