quote:
die shitquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:37 schreef gianni61 het volgende:
Wat is dit weer voor iets kuts "Dit is mijn facebookfilm. Bekijk die van jou op..."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, als je die crap wilt kijken moet je zeker ook nog een link volgen waardoor je die bagger zelf ook krijgt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
die shitalsof iemand die troep van een ander ook echt bekijkt.
![]()
Ik niet eens naar mijn eigen troep.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
die shitalsof iemand die troep van een ander ook echt bekijkt.
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:18 schreef VeerEli het volgende:
Pfoe lange werkdag zeg. Ben nu pas vrij.
ga je nu je inbreker zoeken?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:18 schreef VeerEli het volgende:
Pfoe lange werkdag zeg. Ben nu pas vrij.
hoe beviel de eerste?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen. Tweede stagedag
Was wel leuk, vooral op kantoor gezeten wat dingen voor vandaag voorbereid. Fijne collega's en paar fatsoenlijke projecten gekregen om aan te werken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe beviel de eerste?
en tot hoe laat moet je? ik ben vanavond in de buurt?
tot hoe laat zou je normaal moeten? wat zijn de openingstijden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was wel leuk, vooral op kantoor gezeten wat dingen voor vandaag voorbereid. Fijne collega's en paar fatsoenlijke projecten gekregen om aan te werken.
Geen idee we hebben vanavond intakegesprekken voor een project dus zal wel laat worden.
Eerst tandarts en als ik thuis ben ga ik het huis doorzoeken terwijl ik FaceTime met een vriendin.quote:
loop je stage bij bobby?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was wel leuk, vooral op kantoor gezeten wat dingen voor vandaag voorbereid.
nee dusquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Fijne collega's en paar fatsoenlijke projecten gekregen om aan te werken.
als je je echt zorgen maakt lijkt het me verstandiger iemand mee te nemen ipv facetimequote:Op woensdag 5 februari 2014 10:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Eerst tandarts en als ik thuis ben ga ik het huis doorzoeken terwijl ik FaceTime met een vriendin.
Erg he
hahahaquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Eerst tandarts en als ik thuis ben ga ik het huis doorzoeken terwijl ik FaceTime met een vriendin.
Erg he
Ja. Heb het al geregeld. M'n moeder komt voor ik het huis in gaquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je je echt zorgen maakt lijkt het me verstandiger iemand mee te nemen ipv facetime
Watquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:41 schreef Salatrel het volgende:
zoals die transsexueel die zaterdag in je woonplaats uitstapte.... daar zaten zulke poten onder dat chai hem aan de melkmachine zou hangen
ik lig thuis op de bankquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat
Moet nu zo eerst eruit bij Meppel. Zit je toevallig in die trein?
moeder zou niet direct mijn eerste keuze zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja. Heb het al geregeld. M'n moeder komt voor ik het huis in ga
Stadquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik lig thuis op de bank
Zaterdag ging ik van Leeuwarden richting steeg en toen kwam ik tussen Leeuwarden en Heerenveen een transseksuele neger tegen die bij jou in het dorp uitstapte
Nee naja geen mannen in de buurt die nu mee kunnenquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moeder zou niet direct mijn eerste keuze zijn
Ik kom altijd alleen maar doorsnee grut tegen in het OVquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik lig thuis op de bank
Zaterdag ging ik van Leeuwarden richting steeg en toen kwam ik tussen Leeuwarden en Heerenveen een transseksuele neger tegen die bij jou in het dorp uitstapte
tis dat ik niet in de buurt ben, anders leek het me wel lachen om mee te gaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee naja geen mannen in de buurt die nu mee kunnen
Shiitttquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis dat ik niet in de buurt ben, anders leek het me wel lachen om mee te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |