Wot?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:30 schreef Chloroform het volgende:
Net even beetje teruggelezen.
#TeamNormaal.
Maar het lijkt me wel leuk wanneer je er ff voor zorgt dat dat hele station Kapelle verdwijnt.quote:
Ik zit in #TeamNormaal.quote:
Niveautje Jensen dit.quote:
Daar kijk ik niet van op.quote:
MasterChef, Cake Boss, Top Chef, The Next Best Baker.quote:
Wouldwife/10quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
MasterChef, Cake Boss, Top Chef, The Next Best Baker.
Jij bent een klein, schattig vosje man, wat praat je.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef tetouaribo het volgende:
Fok teams ik klaar die klus in me eentje. Jullie zijn schapen ik wolf.
Echt he.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:55 schreef Chloroform het volgende:
R&P / [Vraag voor de vrouwen] Geen overdreven gehossel meer
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:00 schreef Lon3 het volgende:
[..]
In real life zou jij visite kaartjes met je piemel rond strooien, zoals jij hier reageerd. Ik vraag mij af wie er in godsnaam geïnteresseerd is in dit soort info zonder dat ze er om vragen...
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:36 schreef Lon3 het volgende:
...
Ik heb ook niet gezegd dat je weg moet gaan. Probeer je alleen te laten realiseren dat je ongevraagd met je rits open je piemel aan het rond zwaaien bent. Dat je in een gesprek wat totaal niet daarover gaat ineens je rits open maakt en je lul op tafel legt.
En dat dit over komt als een hormoon bal die op springen staat en elke vrouw probeert te versieren die hij in zijn blikveld krijgt.
Maar dat is alleen maar mijn visie, je hoeft er niets mee te doen![]()
....
quote:
Zo dus.quote:
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent een klein, schattig vosje man, wat praat je.
Treffend.quote:
Ik heb jou door.quote:
Welnee. Grote mond, klein hartje toch.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je vergist je. Ik doe me soms lief voor.
Ik denk dat in bijna elke kroeg wel 2 homo's zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:26 schreef Aiciu het volgende:
Als 2 hommos in een hommobar zitten, is dat dan meteen een date of niet?
Ik vind van niet.
Hoe smaakten je champignons?quote:
Ben ik blij om.quote:
Neem frikandellen mee.quote:
Nou ja, nee, want dan wil jij zeker ook een hapje en is zo die halve frikandel weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |