abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:43:19 #1
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_136331144

SLOWCHAT TOPIC

Veelgestelde vragen
Wat ís Bitcoin nou eigenlijk?
Op de (officiële?) website van Bitcoin (bitcoin.org) vind je veel informatie over de Bitcoin. Ook vind je daar hoe je een wallet maakt, wat de valkuilen zijn, en nog veel meer informatie die voor beginners erg handig is om te weten.

Welke crypto-coins zijn er behalve Bitcoin nog meer?
Een overzichtje van (alle?) crypto-coins vind je hier.
Let op voor zogenaamde scamcoins; coins waar je niets aan hebt, en enkel de portemonnee van de oprichter/bedenker spekt.

Waarom is de koers op Mt.Gox zo hoog en elders zo laag?
Mt.Gox heeft te maken met (lage?) limieten van de bank waardoor ze uitbetalingen (withdrawals) pas na enkele weken kunnen doen. Daarom ligt de prijs daar dus hoger.
Er zijn diverse exchanges met elk hun nadelen en voordelen.

Kent iemand bter.com en cryptsy.com? Waarom komen mijn coins niet aan?
De genoemde websites zijn niet geheel stabiel waardoor coins soms laat worden bijgeschreven. Ook kan het wegens deze problemen voorkomen dat je een tijdje geen bitcoins naar je eigen wallet kan oversturen.

Waar kan ik Bitcoins (ver)kopen?
1. Via een exchange (bijvoorbeeld bitstamp.net of btc-e.com). Voordelen: altijd kopen en verkopen tegen de marktprijs. Nadelen: duurt lang voor je geld op een exchange hebt staan, en je hebt te maken met soms hoge fees.
2. Via een site als bitonic.nl. Voordelen: je hebt direct je bitcoins en kunt afrekenen met iDEAL. nadelen: je betaalt doorgaans meer dan je op een exchange zou betalen.

Ik kan geen betaling versturen terwijl ik wel genoeg BTC in mijn wallet heb?
Bovenop je betaling komt (niet altijd automatisch!!!) nog een fee (van meestal 0,0001 BTC), houd er dus rekening mee dat je maximaal je saldo min de fee kunt overboeken. Je kan ook zonder fee overboeken, maar dan kan een overboeking dagen duren.

Wat zijn die groene en rode rechthoekjes met zwarte stokjes eraan die je op sommige beurssites ziet?
Die rechthoekjes (candles) geven de prijzen van de trades weer die plaats vonden in een bepaald tijdsframe. De ene kant van het gekleurde rechthoekje is de openingspijs, de andere kant de laatste prijs in dat tijdsvak. Als de prijs stijgt is de candle groen, anders rood. De streepjes geven weer voor welke prijzen er nog meer gehandeld is in die tijdsperiode.

Welke exchanges zijn er?
Er zijn enkele grote exchanges:
btc-e.com: handelen in de meest bekende coins; je moet minimaal ¤ 2000,- storten als je geld wil storten.
mtgox.com: handelen in Bitcoin; kan weken/maanden duren voor je je geld op je rekening hebt staan
bitstamp.net: handelen in Bitcoin

Hoe koop ik snel Litecoins (of andere coins)?
Koop Bitcoins bij een site als bitonic.nl, stuur je Bitcoins naar een exchange (bijvoorbeeld btc-e.com), en 'ruil' ze daar in voor de coins die je wil.

Waar houden jullie de koersen in de gaten?
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
http://bitcoinity.org/markets/mtgox/USD
http://bitcoin.clarkmoody.com
Soms kun je switchen naar een andere exchange/coin om daar de koers op te volgen.

Ik heb Bitcoins verzonden, maar ze komen niet aan!
Zoek het nummer van je transactie op, of je persoonlijke Bitcoinadres als je je transactienummer niet kunt vinden. Vul die hier in de zoekbalk in, klik op Search, en kijk hoeveel keer je transactie is bevestigd. Als dat minder dan 7 keer is dan is je transactie nog onderweg (sommige exchanges eisen minimaal 7 bevestigingen, andere weer 3, en zo kan dat overal verschillen), anders kun je het beste contact opnemen met de helpdesk van de exchange waar je je coins heen hebt gestuurd.

Is het veilig al mijn coins op een exchange te laten staan?
Je geeft daarmee je coins in handen van iemand die je niet kent. Over het algemeen wordt in deze topicreeks iedereen op het hart gedrukt de coins in eigen beheer te houden. Er zijn voorbeelden te noemen van exchanges of online wallets die er plots met alle coins vandoor gingen, zonder ook maar een spoor achter te laten. Probeer daarom zoveel mogelijk coins in eigen beheer te houden (maar wees er uiteraard wel zuinig op; weg = weg!).

Meer exchanges plus de marktposities vind je hier.

Wil je eigenlijk alleen proberen?

quote:
If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
https://www.bitsim.net/

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Spatieboos
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:43:37 #2
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136331157
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:42 schreef Cactusvijg het volgende:
Jullie zitten hier al vanaf het begin, of niet?
Het begin van wat? Bitcoin of dit subforum?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_136331166
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:43 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Het begin van wat? Bitcoin of dit subforum?
Ja.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy"
- Abraham Lincoln, 1864
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:44:10 #4
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136331178
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:43 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Ja.
Ja :Y
#teammaxbet
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:44:59 #5
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_136331215
Vanaf het begin zou ik niet zeggen, ik denk eind november. Tijd gaat snel zeg :o
Dit verdiend nog slechter dan een baan bij een supermarkt :'(
Spatieboos
pi_136331225
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:44 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ja :Y
pi_136331227
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
Vanaf het begin zou ik niet zeggen, ik denk eind november. Tijd gaat snel zeg :o
verdient
pi_136331243
quote:
Dat valt ook wel mee :P
pi_136331249
Gvd, moet straks weg..
Mis ik het hele cryptsy debakel.
Of hoelaat denken jullie dat t op cryptsy komt?
Heb weinig zin in een giga dump als ik terugkom rond 10uur.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_136331252
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

verdient
Jij bent echt zo'n grammar-nazi :P.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy"
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136331265
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:45 schreef smiths het volgende:
Gvd, moet straks weg..
Mis ik het hele cryptsy debakel.
Of hoelaat denken jullie dat t op cryptsy komt?
Heb weinig zin in een giga dump als ik terugkom rond 10uur.
tussen 00:00 en 06:00
pi_136331269
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:46 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Jij bent echt zo'n grammar-nazi :P.
Dit klopt.
Verder ben ik vooral heel erg lief hoor.
pi_136331289
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dit klopt.
Verder ben ik vooral heel erg lief hoor.
Goedzo ^O^
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136331303
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:46 schreef Sands het volgende:

[..]

Bron?
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 februari 2014 @ 18:47:55 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_136331336
quote:
Ik kom niet verder dan een krantenwijk :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_136331345
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:47 schreef smiths het volgende:

[..]

Bron?
Resultaten uit het verleden dit dat.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:48:34 #17
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_136331362
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:45 schreef Sands het volgende:

[..]

Dat valt ook wel mee :P
Ligt er natuurlijk aan hoeveel je er in stopt en hoe goed je er in bent en geluk hebben.
Spatieboos
pi_136331390
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:46 schreef Sands het volgende:

[..]

Hatelijke dat het 's nachts is.
pi_136331398
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:48 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk aan hoeveel je er in stopt en hoe goed je er in bent en geluk hebben.
Als jij dan op supermarktbaan niveau zit dan doe jij iets niet goed met je bergen geld :P
pi_136331415
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:49 schreef Sands het volgende:

[..]

Als jij dan op supermarktbaan niveau zit dan doe jij iets niet goed met je bergen geld :P
dit
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:50:19 #21
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136331427
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:40 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ga beginnen met 50 euro :), dat kan ik wel missen. Zijn er hier mensen die al echt veel geld hebben verloren? Of juist gewonnen :P?
Ja zo begon ik ook. Je moet echt niet meer geld er in steken dan wat je zou kunnen missen. Ik ben geen gamer maar ik zag het zo: " Wat zou ik over hebben voor een leuk spel met een online sociaal aspect, zonder dat ik zou janken als ik het kwijt raak? " dat was 50 euro.

Verder ben ik er vanaf het begin van dit subforum, daarvoor al want we zaten eerst in AEX in een bitcointopic maar toen gingen ze daar huilen dat het teveel over altcoins ging :) , achteraf een goeie zaak want het leverde dit subforum op.

Er valt wat te verdienen, maar het blijft voor iedereen een gok. Je krijgt er steeds meer feeling in maar het is een hele onvoorspelbare markt. De mensen die er echt groot geld mee pakken zijn a. heel vroeg ingestapt toen bitcoin nog geen drol waard was of b. altcoins aan het minen en die zodra ze op een exchange komen in ruil voor bitcoin aan het dumpen ( en trouwens ook niet te beroerd om die info hier te delen O+ ) . Dan heb je nog optie 3. Mensen die gewoon een stukje bitcoin hebben gekocht en schijt hebben aan wat de koers doet, gewoon altijd holden omdat ze naar de lange termijn kijken ( dus niet verkopen en weer lager inkopen enzo ).

Uiteindelijk heb je de grootste groep van dit topic en die doen aan daytraden. Dat is met relatief kleine bedragen in altcoins op verschillende exchanges stappen, hopen dat je op een laag moment bent ingestapt en op tijd verkopen. Met enige regelmaat wordt er gejuigd, of gehuild dat men "vast" zit omdat er te hoog is ingekocht en iemand niet met verlies wil verkopen :)

dat was mijn Jip en Janneke uitleg, voor overige vragen verwijs ik je naar de blauwtjes.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
pi_136331479
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Ja zo begon ik ook. Je moet echt niet meer geld er in steken dan wat je zou kunnen missen. Ik ben geen gamer maar ik zag het zo: " Wat zou ik over hebben voor een leuk spel met een online sociaal aspect, zonder dat ik zou janken als ik het kwijt raak? " dat was 50 euro.

Verder ben ik er vanaf het begin van dit subforum, daarvoor al want we zaten eerst in AEX in een bitcointopic maar toen gingen ze daar huilen dat het teveel over altcoins ging :) , achteraf een goeie zaak want het leverde dit subforum op.

Er valt wat te verdienen, maar het blijft voor iedereen een gok. Je krijgt er steeds meer feeling in maar het is een hele onvoorspelbare markt. De mensen die er echt groot geld mee pakken zijn a. heel vroeg ingestapt toen bitcoin nog geen drol waard was of b. altcoins aan het minen en die zodra ze op een exchange komen in ruil voor bitcoin aan het dumpen ( en trouwens ook niet te beroerd om die info hier te delen O+ ) . Dan heb je nog optie 3. Mensen die gewoon een stukje bitcoin hebben gekocht en schijt hebben aan wat de koers doet, gewoon altijd holden omdat ze naar de lange termijn kijken ( dus niet verkopen en weer lager inkopen enzo ).

Uiteindelijk heb je de grootste groep van dit topic en die doen aan daytraden. Dat is met relatief kleine bedragen in altcoins op verschillende exchanges stappen, hopen dat je op een laag moment bent ingestapt en op tijd verkopen. Met enige regelmaat wordt er gejuigd, of gehuild dat men "vast" zit omdat er te hoog is ingekocht en iemand niet met verlies wil verkopen :)

dat was mijn Jip en Janneke uitleg, voor overige vragen verwijs ik je naar de blauwtjes.
_O_ Top ^O^!
- Abraham Lincoln, 1864
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 februari 2014 @ 18:51:56 #23
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_136331481
De blauwtjes zijn het kwaad :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_136331486
quote:

[..]

_O_
pi_136331494
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:51 schreef Nattekat het volgende:
pi_136331503
Meteen willen dumpen als het op cryptsy komt. :')

Wacht nou eerst een week of 3.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_136331505
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:49 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hatelijke dat het 's nachts is.
Volgens mij is het 80-90% dat ze rond die tijd nieuwe coins toevoegen.
pi_136331507
Ain't nothing but potheads those blue ones.
pi_136331528
Door mensen die meteen dumpen gaat alles juist naar de tyfus.
pi_136331530
quote:
De modjes bedoel je? Zijn die zo vervelend dan?
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136331545
zooow halloooow wat een mail :o
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:53:10 #32
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136331550
quote:

[..]

Held _O_

Deze bewaar ik even :Y
#teammaxbet
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:53:27 #33
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136331568
quote:
-O-
#teammaxbet
pi_136331572
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:52 schreef dimmak het volgende:
Door mensen die meteen dumpen gaat alles juist naar de tyfus.
Dat klopt wel. Maar helaas is het vaak genoeg gebleken dat het op de lange termijn niet goed hoeft te gaan. Denk maar aan EAC.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:54:16 #35
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136331623
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat klopt wel. Maar helaas is het vaak genoeg gebleken dat het op de lange termijn niet goed hoeft te gaan. Denk maar aan EAC.
sssst. Doet nog zeer.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136331645
quote:

[..]

Je wil wel erg graag mod worden :P

quote:

[..]

Lange termijn is eerder vanaf 6-12 maanden, dus dat is ook een beetje onzin.
pi_136331650
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:54 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

sssst. Doet nog zeer.
Same here. :'(
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:55:21 #38
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136331677
10 dagen tot wdc het hopelijk goed kan maken.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 februari 2014 @ 18:55:33 #39
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_136331686
quote:

[..]

:'( :'(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_136331704
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:55 schreef SosuaCafe het volgende:
10 dagen tot wdc het hopelijk goed kan maken.
Nee, dat gaat wel wat langer duren.
pi_136331708
Zo, bitcoins gekocht en naar btc-e gestuurd. Nu even afwachten :P.
- Abraham Lincoln, 1864
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:56:19 #42
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136331727
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:55 schreef Cactusvijg het volgende:
2 FA ingesteld?
#teammaxbet
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:56:46 #43
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_136331750
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:49 schreef Sands het volgende:

[..]

Dat klopt :'(

Maar gelukkig heb ik daar van geleerd, nu ga ik het wel goed doen. Sowieso vind ik het leuk.
Spatieboos
pi_136331764
Wat gebeurt er over het algemeen eigenlijk met de waarde van coins als ze op cryptsy komen?
pi_136331773
quote:
_O_
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:57:27 #46
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136331801
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:56 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Dat klopt :'(

Maar gelukkig heb ik daar van geleerd, nu ga ik het wel goed doen. Sowieso vind ik het leuk.
Heb je nu al een keer uitgerekend of/wat je winst hebt?
#teammaxbet
pi_136331813
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:56 schreef Maxbet het volgende:

[..]

2 FA ingesteld?
Is dat een dubbele beveiliging? Dat hoeft van mij niet hoor, heb een heel sterk wachtwoord ;).
- Abraham Lincoln, 1864
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:57:57 #48
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136331830
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:52 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

De modjes bedoel je? Zijn die zo vervelend dan?
Oja en niet naar nattekat luisteren :')
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:58:25 #49
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136331862
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:57 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Is dat een dubbele beveiliging? Dat hoeft van mij niet hoor, heb een heel sterk wachtwoord ;).
Jup, is inderdaad dubbel. Er zijn er meer die een sterk wachtwoord hadden en toch problemen hebben gehad :Y

#teammaxbet
pi_136331869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Oja en niet naar nattekat luisteren :')
pi_136331885
Vooral veel naar toto69 luisteren, goeie gast dat het is!
pi_136331907
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:56 schreef ratatat het volgende:
Wat gebeurt er over het algemeen eigenlijk met de waarde van coins als ze op cryptsy komen?
Dan stijgen ze, en daarna dalen ze.
pi_136331915
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:
Jij praat wel erg veel over jezelf :P.
- Abraham Lincoln, 1864
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:59:15 #54
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_136331916
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:57 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Heb je nu al een keer uitgerekend of/wat je winst hebt?
Beetje, ik heb opgeteld hoeveel BTC ik totaal ongeveer had. En dat was 6. Maar zoveel heb ik er ook ongeveer ingestopt.

Maar ik had natuurlijk veel verlies door EAC, dus eigenlijk heb ik best veel verdiend daarna.
Spatieboos
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:59:29 #55
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136331937
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:
Toto, de enige SC bewoner die geen cryptocurrency heeft :')
#teammaxbet
pi_136331944
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:59 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Jij praat wel erg veel over jezelf :P.
Vooral niet serieus nemen :@
pi_136331960
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:59 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Toto, de enige SC bewoner die geen cryptocurreny heeft :')
Tsss :{w
pi_136331994
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:59 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Tsss :{w
Heb je geen coins meer? Alles kwijtgeraakt :D?
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136331997
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:58 schreef Sands het volgende:

[..]

Dan stijgen ze, en daarna dalen ze.
Ok thanks, dan blijf ik wss nog even op m'n vertcoins zitten :)
pi_136332006
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:00 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Uit laten betalen, met winst. Zo.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:00:52 #61
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136332020
quote:
Goedzo :) niet zomaar gekke dingen doen, bijna iedereen maakt hier 2 standaard fouten _O-

1. Stap niet in een coin omdat je een keiharde stijgende lijn ziet, dat is meestal een pump en daarna zit je muurvast

2. Leer dat al die chatboxen op de exchanges trollboxen zijn en niet voor niks trollboxen zijn. Leer dat ook hier herkennen, maar hier geldt vooral: een gemoedelijke en fijne sfeer maar ook : sarcasme herken het

:)
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:01:00 #62
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136332028
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik blijf het geen winst vinden :N
#teammaxbet
pi_136332033
En nu ga ik even een formulier invullen want ik heb het weer geflikt, ik ga in een film spelen. *O*
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:01:14 #64
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_136332049
quote:

[..]

Hoeveel winst ook al weer? 15 euro?
Maar vast een enorme opluchting nadat je dacht dat je alles kwijt was door TIPS,
Spatieboos
pi_136332053
quote:

[..]

Goed bezig ^O^ Ga je later weer inkopen?
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136332056
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Hoeveel winst ook al weer? 15 euro?
Maar vast een enorme opluchting nadat je dacht dat je alles kwijt was door TIPS,
Daarom!
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:01:27 #67
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136332064
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
En nu ga ik even een formulier invullen want ik heb het weer geflikt, ik ga in een film spelen. *O*
Gooise vrouwen? :D
#teammaxbet
pi_136332066
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Goed bezig ^O^ Ga je later weer inkopen?
Nee, denk het niet. :P
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:01:30 #69
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_136332068
quote:
Welke? Gooische Vrouwen?
Spatieboos
pi_136332074
-

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2014 19:06:52 ]
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:01:39 #71
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136332077
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:59 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Toto, de enige SC bewoner die geen cryptocurrency heeft :')
Ik zie een hele subtiele verwijzing naar Utopia al snap ik niet helemaal waar het vandaan komt maar toch is het wel goed :')
pi_136332087
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Ik zie een hele subtiele verwijzing naar Utopia als snap ik niet helemaal waar het vandaan komt maar toch is het wel goed :')
Bitopia :')
pi_136332091
-

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2014 19:06:46 ]
pi_136332103
quote:

[..]

Nee, denk het niet. :P
Nee? :o
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:02:13 #75
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_136332104
quote:

[..]

Jep, maar meer mag ik er niet over zeggen, helaas.
Laat me raden, je speelt een 15 jarige jongen die seks heeft met een 40 jarige vrouw?
Spatieboos
pi_136332108
quote:
Zeker een film voor 'volwassenen' :D?
- Abraham Lincoln, 1864
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:02:23 #77
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136332113
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:00 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Wie geeft haar even de link naar het topic waar de ellende met TIPS/FEDORA begon :D dan heeft ze nog wel ff een week wat te lezen :D
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:02:24 #78
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136332114
quote:

[..]

Ben benieuwd *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Ik zie een hele subtiele verwijzing naar Utopia als snap ik niet helemaal waar het vandaan komt maar toch is het wel goed :')
Oh shit, dat ben ik alweer vergeten te kijken :')
#teammaxbet
pi_136332119
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:02 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Laat me raden, je speelt een 15 jarige jongen die seks heeft met een 40 jarige vrouw?
_O-
pi_136332125
=

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2014 19:07:40 ]
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:02:36 #81
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136332126
quote:

[..]

Bitopia :')
_O-
pi_136332144
quote:

[..]

Wel tof hoor. :)
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:03:07 #83
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136332158
woooot is al 7 uur sahbi, ik moet biefstuk bakken lekker lekker
pi_136332173
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wel tof hoor. :)
Zeker. :)
pi_136332178
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Wie geeft haar even de link naar het topic waar de ellende met TIPS/FEDORA begon :D dan heeft ze nog wel ff een week wat te lezen :D
Dit subforum heeft wel een geschiedenis zo te lezen, ondanks dat het nog niet zo oud is _O-.
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136332193
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:03 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Dit subforum heeft wel een geschiedenis zo te lezen, ondanks dat het nog niet zo oud is _O-.
Dit forum is geweldig ja. *O*
pi_136332211
Overigens uitgekozen uit een groot aantal aanmeldingen (ze hebben maar een beperkt aantal mensen nodig) _O-
pi_136332219
quote:

[..]

EAC komt nog wel.
pi_136332227
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:04 schreef Toto69 het volgende:
Overigens uitgekozen uit een groot aantal aanmeldingen (ze hebben maar een beperkt aantal mensen nodig) _O-
:O
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:04:36 #90
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136332230
quote:
baaaasje *O*
pi_136332238
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:04 schreef Slaapscheet het volgende:

[..]

Vind je het saai? ;(
pi_136332301
Wel bizar dat bijvoorbeeld bitcoin zo enorm op en neer is gesprongen, weet iemand hoe dat komt?
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136332317
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef Cactusvijg het volgende:
Wel bizar dat bijvoorbeeld bitcoin zo enorm op en neer is gesprongen, weet iemand hoe dat komt?
Goed/slecht nieuws.
pi_136332320
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:04 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Vind je het saai? ;(
Nee ik deed weer eens de verkeerde smilie, ik wilde natuurlijk deze doen:
:o
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:06:16 #95
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136332338
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:02 schreef Toto69 het volgende:

[..]
blablablablaalalalalalallalala
Haal dit weg, en dm me zodat ik het ook weg haal
pi_136332348
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:06 schreef Slaapscheet het volgende:

[..]

Nee ik deed weer eens de verkeerde smilie, ik wilde natuurlijk deze doen:
:o
Ik vertel het je vanavond wel op whatsaap. Mag niet openbaar :N
pi_136332358
quote:
Speculatie vooral. :P

Daarnaast wordt er veel gereageerd op nieuws. Positief nieuws is een stijgende lijn en negatief nieuws is vaak een dalende lijn.
pi_136332362
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Haal dit weg, en dm me zodat ik het ook weg haal
Heh?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:06:39 #99
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136332370
quote:
Meerdere redenen, omhoog komt mijns inziens door grotere acceptatie en speculatie, omlaag meestal door Gox :')
#teammaxbet
pi_136332413
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Speculatie vooral. :P

Daarnaast wordt er veel gereageerd op nieuws. Positief nieuws is een stijgende lijn en negatief nieuws is vaak een dalende lijn.
Wanneer krijgen we dan weer slecht nieuws :P? Dan ga ik all-in :D.
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136332432
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:07 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Wanneer krijgen we dan weer slecht nieuws :P? Dan ga ik all-in :D.
Wisten we dat maar. Helaas hebben we geen glazen bol. ;)
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:08:16 #102
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136332458
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Die van mij ligt nog steeds bij de reparateur :{
#teammaxbet
pi_136332571
- Abraham Lincoln, 1864
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:12:55 #104
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136332742
Tijd voor films en biefstuk, daaag :*
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:13:29 #105
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136332778
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
:W Ik ga zo ook eens eten regelen
#teammaxbet
pi_136332936
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
:W
pi_136332939
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:13 schreef Maxbet het volgende:

[..]

:W Ik ga zo ook eens eten regelen
Smakelijk :W
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:16:54 #108
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136333003
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Smakelijk :W
Ik ben nog niet weg ;)
#teammaxbet
pi_136333024
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:16 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik ben nog niet weg ;)
Ah. :P
pi_136333204
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nu zitten we in de rustige periode en dat is mooi.
pi_136333235
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:20 schreef Sands het volgende:

[..]

Nu zitten we in de rustige periode en dat is mooi.
In een rustige periode kun je niet zo veel winst maken, lijkt me :P.
- Abraham Lincoln, 1864
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:23:05 #112
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136333326
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:21 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

De verliezen zouden ook minder moeten zijn ;)
#teammaxbet
pi_136333466
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:21 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

De stilte voor de storm.
pi_136334209
pi_136334309
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
Ook al moe? Het is al bijna weekend hoor *O*!
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136334327
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Goede instelling wel. *O*
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:38:50 #117
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136334330
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Mijn weekend is morgen afgelopen :')
#teammaxbet
pi_136334392
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Mijn weekend is morgen afgelopen :')
Onregelmatig werk? Zit je in de zorg?
- Abraham Lincoln, 1864
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:39:55 #119
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136334418
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Onregelmatig werk? Zit je in de zorg?
Productiewerk ;)
Maar inderdaad behoorlijk onregelmatig :Y
#teammaxbet
pi_136334436
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Productiewerk ;)
Maar inderdaad behoorlijk onregelmatig :Y
Klinkt saai :P.
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136334484
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

dinsdag 4 februari 2014 @ 19:41:15 #122
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136334514
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Soms wel, soms niet. Vooral vervelend schema :')
Met een beetje geluk komend jaar weer naar school *O*
#teammaxbet
pi_136334569
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Avondstudie?
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136334572
quote:

[..]

Wat wil je gaan studeren?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:42:41 #125
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136334616
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:42 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Avondstudie?
Nee, dat gaat sowieso niet met mijn huidige werk, dus dan kan ik beter gewoon weer fulltime naar school.
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:42 schreef Sands het volgende:

[..]

Wat wil je gaan studeren?
IT *O*
#teammaxbet
pi_136334760
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:42 schreef Maxbet het volgende:

[..]

IT *O*
Goed zo! *O* *O* *O* *O*
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:44:47 #127
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_136334763
quote:

[..]

Nee, dat gaat sowieso niet met mijn huidige werk, dus dan kan ik beter gewoon weer fulltime naar school.

[..]

IT *O*
Wat voor werk heb je nu?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_136334776
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef Slaapscheet het volgende:

[..]

Goed zo! *O* *O* *O* *O*
Heel voorspelbaar. :D
pi_136334814
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef Slaapscheet het volgende:

[..]

Goed zo! *O* *O* *O* *O*
:? Jij doet ook een IT-opleiding/studie?
- Abraham Lincoln, 1864
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 februari 2014 @ 19:45:54 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_136334823
Niet de IT ingaan :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_136334851
* Toto69 doet geen IT

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2014 19:46:26 ]
pi_136334857
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Heel voorspelbaar. :D
Met je 24/7 vakantie :')
pi_136334874
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef Slaapscheet het volgende:

[..]

Met je 24/7 vakantie :')
Heuj, je weet de reden. :'(
pi_136334875
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Niet de IT ingaan :')
Daar verdien je toch helemaal niks mee :').
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136334879
Inpaktijd.
:W.
జ్ఞ‌ా
pi_136334885
quote:

[..]

[..]

IT *O*
*O*
pi_136334897
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:45 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

:? Jij doet ook een IT-opleiding/studie?
:Y
Technische Informatica
pi_136334899
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Prostitutie dan weer wel. Mja, das ook zoiets hč.
pi_136334907
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef µ het volgende:
Inpaktijd.
:W.
dag :W
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 februari 2014 @ 19:47:05 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_136334913
quote:

[..]

Dat is wat we willen dat je denkt :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_136334963
quote:

[..]

:') :') :')

Kijk eens naar het Elsevier studieonderzoek.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2014 19:49:18 ]
pi_136335049
So much voor de gezellige SC :{.
- Abraham Lincoln, 1864
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:49:30 #143
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136335059
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Wat voor werk heb je nu?
Productiewerk
#teammaxbet
pi_136335083
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:49 schreef Cactusvijg het volgende:
Valt wel mee hoor. *O*
pi_136335208
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Heuj, je weet de reden. :'(
Geniet er van nu het nog kan wou ik alleen maar zeggen :D
pi_136335264
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef Slaapscheet het volgende:

[..]

Technische Informatica
Een vrouw die TI studeert, wat moet ik me daar bij voorstellen :D?
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136335333
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Slaapscheet het volgende:

[..]

Geniet er van nu het nog kan wou ik alleen maar zeggen :D
Ik geniet er niet zo zeer van eigenlijk :X :X
pi_136335343
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Een super lekker ding :~
pi_136335350
quote:

[..]

జ్ఞ‌ా
pi_136335384
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:54 schreef µ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
- Abraham Lincoln, 1864
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 februari 2014 @ 19:54:51 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_136335407
quote:

[..]

Op de open dag in delft heb ik er wel 5 gezien :D (van de ~50 in de zaal :') )
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_136335428
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:49 schreef Cactusvijg het volgende:
Ik kan slecht tegen vooroordelen. Sorry. :P
http://www.elsevier.nl/Pa(...)E%20ARBEIDSMARKT.pdf
pi_136335429
Humor hebben jullie wel iig :D.
- Abraham Lincoln, 1864
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:55:43 #154
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136335450
quote:

[..]

Niet met een beetje geluk. Gewoon met vastberadenheid 8-) .
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:55:54 #155
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136335459
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Was jij niet inpakken :r
#teammaxbet
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:55:56 #156
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136335463
BLOF *O* *O*
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:56:11 #157
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136335475
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Niet met een beetje geluk. Gewoon met vastberadenheid 8-) .
Wat trolletje zegt :Y
#teammaxbet
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:56:26 #158
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136335485
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wat heb je gegeten modje en wie heeft het gekookt/opgewarmd
pi_136335524
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
BLOF *O* *O*
Ben jij de troll van deze SC :D?
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136335535
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:57 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

dinsdag 4 februari 2014 @ 19:58:02 #161
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136335573
Neeeeeeee ze is er niettttt en ik vraaaaaaag me af waaaaarommmmmmm

dinsdag 4 februari 2014 @ 19:58:52 #162
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_136335608
Nu op rotterdam cs, iemand meeten?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:58:53 #163
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136335610
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:57 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Ja maar eentje die niet trollt en gewoon lief is en oprechte antwoorden geeft zoals je al zag. Een beetje een faal van wat ik eigenlijk met deze account voor ogen had :') . Ik ben 1 van de meest oprechte personen hier :') . Ask the mods.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:59:05 #164
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136335620
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef MichaelScott het volgende:
Ik sta bij smullers.

nee grapjen.
pi_136335638
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Ja maar eentje die niet trollt en gewoon lief is en oprechte antwoorden geeft zoals je al zag. Een beetje een faal van wat ik eigenlijk met deze account voor ogen had :') . Ik ben 1 van de meest oprechte personen hier :') .
_O-
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:59:47 #166
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136335656
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef Toto69 het volgende:

[..]

_O-
is toch zo :D
pi_136335663
quote:

[..]

Ja maar eentje die niet trollt en gewoon lief is en oprechte antwoorden geeft zoals je al zag. Een beetje een faal van wat ik eigenlijk met deze account voor ogen had :') . Ik ben 1 van de meest oprechte personen hier :') .
Jij bent alvast een van mijn favoriete users _O_
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136335668
quote:
Sorry man.
pi_136335686
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

is toch zo :D
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:00:30 #170
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136335693
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Jij bent alvast een van mijn favoriete users _O_
*O* *O* Jeej, ik schrijf je bij op mn favolijst *O*
pi_136335697
quote:
Achter het station, ok?
- Abraham Lincoln, 1864
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:00:37 #172
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136335703
quote:
Op Rotterdam CS zijn :')
#teammaxbet
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:01:05 #173
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136335718
quote:

[..]

Ja maar eentje die niet trollt en gewoon lief is en oprechte antwoorden geeft zoals je al zag. Een beetje een faal van wat ik eigenlijk met deze account voor ogen had :') . Ik ben 1 van de meest oprechte personen hier :') . Ask the mods.
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:56 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Wat trolletje zegt :Y
#teammaxbet
pi_136335721
quote:

[..]

Hahaha, er zijn inderdaad niet veel vrouwen (4 op 100 nu ongeveer in mijn jaar). Je mag je voorstellen wat je wilt maar het stereotype TI student is niet zo suf als je misschien denkt. :)
pi_136335745
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef Slaapscheet het volgende:

[..]

Hahaha, er zijn inderdaad niet veel vrouwen (4 op 100 nu ongeveer in mijn jaar). Je mag je voorstellen wat je wilt maar het stereotype TI student is niet zo suf als je misschien denkt. :)
Ik weet wel wat ik me moet voorstellen :~
pi_136335834
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik weet wel wat ik me moet voorstellen :~
Niet overdrijven he :')
pi_136335835
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Was jij niet inpakken :r
Done :Y.

Morgen vliegen. Derde keer naar het buitenland in drie weken :+.
జ్ఞ‌ా
pi_136335852
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Wat heb je gegeten modje en wie heeft het gekookt/opgewarmd
Rijst met broccolispul :Y.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:04:24 #179
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136335884
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef µ het volgende:

[..]

Waar gaat de reis heen?
#teammaxbet
pi_136335886
Ben ik nu in de kook-SC beland?
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136335898
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Waar gaat de reis heen?
Polen :Y.
జ్ఞ‌ా
pi_136335899
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef Slaapscheet het volgende:

[..]

Niet overdrijven he :')
Doe ik niet. :')
pi_136335906
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef µ het volgende:

[..]

Enjoy :Y
pi_136335907
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef Cactusvijg het volgende:
Ben ik nu in de kook-SC beland?
Bitcoin he.

Coke-SC dus.
జ్ఞ‌ా
pi_136335925
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Enjoy :Y
Als jij het rustig houdt in BIT komt dat helemaal goed.
జ్ఞ‌ా
pi_136335953
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef µ het volgende:

[..]

Als jij het rustig houdt in BIT komt dat helemaal goed.
Ik zou niet weten wat ik anders moet doen dan het rustig houden.
pi_136335967
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef µ het volgende:

[..]

Bitcoin he.

Coke-SC dus.
Zitten hier nog rechtenstudenten dan? Die lusten daar wel pap van, heb ik vernomen :P.
- Abraham Lincoln, 1864
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:05:57 #188
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136335975
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef µ het volgende:

[..]

Gezellig, werk neem ik aan?
#teammaxbet
pi_136335978
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Zitten hier nog rechtenstudenten dan? Die lusten daar wel pap van, heb ik vernomen :P.
ja ikwiltrolletje
pi_136336026
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat ik anders moet doen dan het rustig houden.
:*
జ్ఞ‌ా
pi_136336036
quote:

[..]

Of volendammers.
జ్ఞ‌ా
pi_136336039
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Gezellig, werk neem ik aan?
Yesh!
జ్ఞ‌ా
pi_136336048
జ్ఞ‌ా
pi_136336080
Had nu 0.75 BTC winst gehad nu als ik niet m'n LEAF sellorder was vergeten te cancelen. :')
pi_136336093
quote:
Kende hem niet, maar RIP :{
pi_136336097
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef Slaapscheet het volgende:
Had nu 0.75 BTC winst gehad nu als ik niet m'n LEAF sellorder was vergeten te cancelen. :')
N00b :*
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:08:31 #197
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136336132
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef µ het volgende:

[..]

Rijst met broccolispul :Y.
Waar ga je heen en hoe lang en mag ik invallen als mod? :D
pi_136336156
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef Slaapscheet het volgende:
Goed bezig ^O^
- Abraham Lincoln, 1864
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:08:51 #199
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136336160
quote:

[..]

ik
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:08:59 #200
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136336168
quote:
Las het eerder al ja :{
#teammaxbet
pi_136336185
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Waar ga je heen en hoe lang en mag ik invallen als mod? :D

Vraag Maxbet maar om zijn password :*.

Je weet wat de regels zijn als je mod wil worden?
జ్ఞ‌ా
pi_136336208
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:09 schreef µ het volgende:

[..]

tetten laten zien
pi_136336210
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

ik
Verkoop je?
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136336246
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Goed bezig ^O^
Kan wel janken :N
pi_136336261
Zeg Cactusvijg, jij bent nieuw hier vandaag zo te zien. Of kennen we je als andere user?
జ్ఞ‌ా
pi_136336271
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:10 schreef Slaapscheet het volgende:

[..]

Kan wel janken :N
Leuke UI heb je O+
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136336315
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:10 schreef µ het volgende:
Zeg Cactusvijg, jij bent nieuw hier vandaag zo te zien. Of kennen we je als andere user?
Zie mijn ondertitel ;)
- Abraham Lincoln, 1864
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:11:37 #208
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136336337
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:09 schreef µ het volgende:

[..]

Ik wil mijn eigen mod-password :(

en neen dat week ik niet ;(

en nu serieus;

Ga je alleen? Met Polen, ken je daar Polen? Ik ben daar nooit geweest maar ken wel echt een zooie toffe Polen hier :D . Verder ook in Praag echt een leuke tijd gehad, ook al is het niet te vergelijken.
pi_136336376
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Zie mijn ondertitel ;)
Okay.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:12:37 #210
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136336390
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:09 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Verkoop je?
Ik zie voornamelijk dat iedereen vooral aan het bier en de speciaalbiertjes is, voor troep moet je bij de beta's wezen. De jankballen die constant roepen dat ze het zo zwaar hebben :')
pi_136336411
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Ik wil mijn eigen mod-password :(

en neen dat week ik niet ;(
Tetten posten :o. Ik verzin het niet!
quote:
en nu serieus;

Ga je alleen? Met Polen, ken je daar Polen? Ik ben daar nooit geweest maar ken wel echt een zooie toffe Polen hier :D . Verder ook in Praag echt een leuke tijd gehad, ook al is het niet te vergelijken.
Alleen ja. Spannooond!
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:13:18 #212
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136336438
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef µ het volgende:

[..]

Tetten posten :o. Ik verzin het niet!

[..]

Alleen ja. Spannooond!
Misleiding. Dat levert een ban op :(
pi_136336463
Speciaalbier O+. Twee weken terug wat meegenomen uit belgie _O_.
జ్ఞ‌ా
pi_136336469
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Misleiding. Dat levert een ban op :(
DMḿen*
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:14:14 #215
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136336502
Trouwens wel tof dat je alleen gaat, dat wordt heel wat avonturen beleven *O* Ik zou het niet durven
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:14:29 #216
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136336516
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:13 schreef µ het volgende:

[..]

DMḿen*
Nee :(
pi_136336536
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee :(
Hee van mij hoeft het niet. Maarja, regels zijn regels.
జ్ఞ‌ా
pi_136336554
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Trouwens wel tof dat je alleen gaat, dat wordt heel wat avonturen beleven *O* Ik zou het niet durven
Het lijkt mij ook wel leuk om tijdens de zomervakantie met wat vriendinnen door Oost-Europa te reizen.
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136336562
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:10 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Leuke UI heb je O+
Ja he, vind ik ook :D.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:15:57 #220
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136336599
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:09 schreef Toto69 het volgende:

[..]

tetten laten zien
_O- deze zag ik niet

quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:14 schreef µ het volgende:

[..]

Hee van mij hoeft het niet. Maarja, regels zijn regels.
dus jouw manboobs en die van maxbet en die van dat elfje ofzo zijn goed gekeurd? door yvonne neem ik aan? :7
pi_136336613
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

_O- deze zag ik niet

[..]

dus jouw manboobs en die van maxbet en die van dat elfje ofzo zijn goed gekeurd? door yvonne neem ik aan? :7
_O-
pi_136336634
Vrouwen-SC opeens.

:o.
జ్ఞ‌ా
pi_136336671
quote:

[..]

_O- deze zag ik niet

[..]

* µ heeft yv wel eens in het echt gezien.
జ్ఞ‌ా
pi_136336676
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef µ het volgende:
Vrouwen-SC opeens.

:o.
Hälp.
pi_136336683
* µ heeft zelfs met yv gepraat!
జ్ఞ‌ా
pi_136336692
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef µ het volgende:

[..]

tong80 ook?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:17:07 #227
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136336699
quote:

[..]

_O- deze zag ik niet

[..]

Weet niet precies door wie, maar die van mij zijn goedgekeurd :Y
#teammaxbet
pi_136336706
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

tong80 ook?
Nope.
జ్ఞ‌ా
pi_136336720
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef µ het volgende:

[..]

Nope.
Jammer.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:17:28 #230
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136336724
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef µ het volgende:
Eng! :o
#teammaxbet
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:17:37 #231
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136336737
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:15 schreef Cactusvijg het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook wel leuk om tijdens de zomervakantie met wat vriendinnen door Oost-Europa te reizen.
Ja met vriendinnen, ik heb met een gemengd groepje gereisd. is heel erg leuk ja :)
pi_136336749
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jammer.
Zie niet echt wat dat zou toevoegen aan mijn leven.
జ్ఞ‌ా
pi_136336762
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eng! :o
Viel mee!
జ్ఞ‌ా
pi_136336776
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef µ het volgende:

[..]

Zie niet echt wat dat zou toevoegen aan mijn leven.
Weinig. Gelukkig heb je ons.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:18:25 #235
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136336800
Zouu je jankeee zou je vloekeee zou je zegge dat ik een klootzak ben, zou je zegge dat je me niet meeer keeeeeeeehnt
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:18:35 #236
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136336809
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef µ het volgende:

[..]

Viel mee!
Kan niet, echt buiten enzo moet wel eng zijn :Y
#teammaxbet
pi_136336810
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weinig. Gelukkig heb je ons.
Op onze meet :o

*G*.
జ్ఞ‌ా
pi_136336819
Wie is Yvonne?
De eigenaar van dit forum?
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136336837
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zouu je jankeee zou je vloekeee zou je zegge dat ik een klootzak ben, zou je zegge dat je me niet meeer keeeeeeeehnt
Ik zou zeggen dat je een klootzak bent.
జ్ఞ‌ా
pi_136336842
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
ja
pi_136336849
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Kan niet, echt buiten enzo moet wel eng zijn :Y
Klopt :o.
జ్ఞ‌ా
pi_136336861
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Cactusvijg het volgende:
Wie is Yvonne?
yv is de baas.
జ్ఞ‌ా
pi_136336865
een baas*
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:19:23 #244
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136336870
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef µ het volgende:

[..]

+1

quote:
3s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef µ het volgende:
+!
quote:
Wie is Yvonne?
:D :D :D :D
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:19:50 #245
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136336901
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef µ het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat je een klootzak bent.
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Toto69 het volgende:

[..]

ja
Doe gewoon mee

ZOU JE LACHEEEE ZOU JE SCHEEELDE
pi_136336919
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Doe gewoon mee

ZOU JE LACHEEEE ZOU JE SCHEEELDE
Ik zing dat alleen als ik meer dan 5 bier op heb.
జ్ఞ‌ా
pi_136336938
Hoe oud is alt-m eigenlijk :?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:20:39 #248
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136336939
Echt hoe leuk baggere hier ook is, ik vind het leuk als muutje en maxje hier zijn *O* heb ik zelfs wat nootjes voor over *O*
pi_136336942
Ik gok 35 :X
pi_136336960
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef Toto69 het volgende:
Hoe oud is alt-m eigenlijk :?
Daar ga je met de meet achterkomen :Y.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:21:07 #251
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136336966
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef Toto69 het volgende:
Ik gok 35 :X
Muu is 23 ofzo haha
pi_136336985
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef µ het volgende:

[..]

Daar ga je met de meet achterkomen :Y.
Cool :Y
pi_136336994
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Muu is 23 ofzo haha
Hahahahhhhahaha nee joh, Hij postte al vele jaren onder Pirania. HIj is minstens 30.
pi_136336999
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Muu is 23 ofzo haha
SPOILER
జ్ఞ‌ా
pi_136337012
Ik ben 12.
జ్ఞ‌ా
pi_136337028
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef µ het volgende:
Ik ben 12.
ik ben 45.
pi_136337042
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Echt hoe leuk baggere hier ook is, ik vind het leuk als muutje en maxje hier zijn *O* heb ik zelfs wat nootjes voor over *O*
Je wil dat we komen? :?
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:22:31 #258
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136337053
quote:
Wie is Yvonne?
Ok ff serieus, je hebt modjes en forum admins. Modjes kunnen notes geven als je je misdraagt of een klooncheck doen ( kijken of je een trol bent met meerdere accounts ). Yvonne is een soort super forum admin :7
pi_136337057
Of mis ik weer wat subtiels?
జ్ఞ‌ా
pi_136337069
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Ok ff serieus, je hebt modjes en forum admins. Modjes kunnen notes geven als je je misdraagt of een klooncheck doen ( kijken of je een trol bent met meerdere accounts ). Yvonne is een soort super forum admin :7
Oppergod.
జ్ఞ‌ా
pi_136337076
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Modjes kunnen geen klooncheck doen. Slechts vragen.
pi_136337097
Zonder creepy te doen, ben wel benieuwd hoe ikwiltrolletje eruit ziet :+.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:23:21 #263
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136337101
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
O+
#teammaxbet
pi_136337107
Ja, dat was creepy. Denk ik.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:23:55 #265
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136337141
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:23 schreef µ het volgende:
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:23 schreef µ het volgende:
Ja, dat was creepy. Denk ik.
Beetje wel baas, beetje wel ;)
#teammaxbet
pi_136337148
quote:
Ik weet 't lekker wel.
pi_136337166
waarom is niemand benieuwd naar hoe IK eruit zie :'(
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:24:26 #268
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136337178
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Toto69 het volgende:
Omdat we dat allemaal al weten :')
#teammaxbet
pi_136337192
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Beetje wel baas, beetje wel ;)
Ik weet het.

:{

En zo ben ik heul niet.
జ్ఞ‌ా
pi_136337193
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Omdat we dat allemaal al weten :')
Niet.
pi_136337201
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:23 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik weet 't lekker wel.
Hoe?
జ్ఞ‌ా
pi_136337213
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Toto69 het volgende:
Dat gaan we @meet zien :Y.
జ్ఞ‌ా
pi_136337221
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef µ het volgende:

[..]

Hoe?
Heb haar op WhatsApp.
pi_136337228
quote:
16s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Niet.
NOU VERTEL!!
జ్ఞ‌ా
pi_136337231
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef µ het volgende:

[..]

Dat gaan we @meet zien :Y.
True. :Y
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:25:15 #276
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136337237
quote:
16s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Niet.
TC Toto :Y
#teammaxbet
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:25:18 #277
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136337239
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hahahahhhhahaha nee joh, Hij postte al vele jaren onder Pirania. HIj is minstens 30.
Dat weet ik, maar dat is geen onomstotelijk bewijs. Er zijn zoveel mensen die jong mod zijn geworden.
pi_136337242
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:25 schreef µ het volgende:

[..]

NOU VERTEL!!
Ik ben een gespierde neger van 2m15.
pi_136337249
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb haar op WhatsApp.
Ik ben kaal op whatsapp.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
జ్ఞ‌ా
pi_136337251
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:25 schreef Maxbet het volgende:

[..]

TC Toto :Y
Oh... ja wacht :')!!
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:25:44 #281
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136337272
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef µ het volgende:
Ik ben 12.
WAT IS DIT
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:26:05 #282
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136337291
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:25 schreef µ het volgende:

[..]

Ik ben kaal op whatsapp.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee hoe ik er uit zie op whapp, even kijken :')
#teammaxbet
pi_136337313
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

WAT IS DIT
Een post :o
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:26:40 #284
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136337326
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe ik er uit zie op whapp, even kijken :')
Jong :Y :')
#teammaxbet
pi_136337332
Heeft iemand dogecoin werkend op linux? :@

Ik wil die wallet.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:26:53 #286
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136337342
quote:
Helemaal, ik herhaal KRSGHHTTHGT, HELEMAAL niet boeiend 8-)
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:26:56 #287
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136337344
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef µ het volgende:

Ik wil die wallet.
Robin niet?
#teammaxbet
pi_136337347
Heeft iedereen elkander hier op de app ofzo?
జ్ఞ‌ా
pi_136337351
Wie is hier de knapste jongen :9?
- Abraham Lincoln, 1864
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:27:25 #290
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136337371
quote:

Ik wil die wallet.
AHHAHA ROT OP met je vrouwen icoon :')
pi_136337373
quote:

Ik wil die wallet.
Was jij net geen man :D?
- Abraham Lincoln, 1864
pi_136337374
quote:
Heeft iedereen elkander hier op de app ofzo?
Slechts twee uit deze SC.
pi_136337383
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Helemaal, ik herhaal KRSGHHTTHGT, HELEMAAL niet boeiend 8-)
Dat beslis ik zelf wel.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:27:48 #294
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136337395
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:27 schreef Cactusvijg het volgende:
Wie is hier de knapste jongen :9?
nattekat

SPOILER
pi_136337397
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Robin niet?
Geen idee!
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:27:54 #296
320603 Maxbet
Liberté toujours