https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Het begin van wat? Bitcoin of dit subforum?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:42 schreef Cactusvijg het volgende:
Jullie zitten hier al vanaf het begin, of niet?
Ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het begin van wat? Bitcoin of dit subforum?
verdientquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
Vanaf het begin zou ik niet zeggen, ik denk eind november. Tijd gaat snel zeg
Dit verdiend nog slechter dan een baan bij een supermarkt
Dat valt ook wel meequote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
Jij bent echt zo'n grammar-naziquote:
tussen 00:00 en 06:00quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:45 schreef smiths het volgende:
Gvd, moet straks weg..
Mis ik het hele cryptsy debakel.
Of hoelaat denken jullie dat t op cryptsy komt?
Heb weinig zin in een giga dump als ik terugkom rond 10uur.
Dit klopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:46 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n grammar-nazi.
Goedzoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit klopt.
Verder ben ik vooral heel erg lief hoor.
Ik kom niet verder dan een krantenwijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
Ligt er natuurlijk aan hoeveel je er in stopt en hoe goed je er in bent en geluk hebben.quote:
Als jij dan op supermarktbaan niveau zit dan doe jij iets niet goed met je bergen geldquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoeveel je er in stopt en hoe goed je er in bent en geluk hebben.
ditquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Als jij dan op supermarktbaan niveau zit dan doe jij iets niet goed met je bergen geld
Ja zo begon ik ook. Je moet echt niet meer geld er in steken dan wat je zou kunnen missen. Ik ben geen gamer maar ik zag het zo: " Wat zou ik over hebben voor een leuk spel met een online sociaal aspect, zonder dat ik zou janken als ik het kwijt raak? " dat was 50 euro.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:40 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga beginnen met 50 euro, dat kan ik wel missen. Zijn er hier mensen die al echt veel geld hebben verloren? Of juist gewonnen
?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja zo begon ik ook. Je moet echt niet meer geld er in steken dan wat je zou kunnen missen. Ik ben geen gamer maar ik zag het zo: " Wat zou ik over hebben voor een leuk spel met een online sociaal aspect, zonder dat ik zou janken als ik het kwijt raak? " dat was 50 euro.
Verder ben ik er vanaf het begin van dit subforum, daarvoor al want we zaten eerst in AEX in een bitcointopic maar toen gingen ze daar huilen dat het teveel over altcoins ging, achteraf een goeie zaak want het leverde dit subforum op.
Er valt wat te verdienen, maar het blijft voor iedereen een gok. Je krijgt er steeds meer feeling in maar het is een hele onvoorspelbare markt. De mensen die er echt groot geld mee pakken zijn a. heel vroeg ingestapt toen bitcoin nog geen drol waard was of b. altcoins aan het minen en die zodra ze op een exchange komen in ruil voor bitcoin aan het dumpen ( en trouwens ook niet te beroerd om die info hier te delen) . Dan heb je nog optie 3. Mensen die gewoon een stukje bitcoin hebben gekocht en schijt hebben aan wat de koers doet, gewoon altijd holden omdat ze naar de lange termijn kijken ( dus niet verkopen en weer lager inkopen enzo ).
Uiteindelijk heb je de grootste groep van dit topic en die doen aan daytraden. Dat is met relatief kleine bedragen in altcoins op verschillende exchanges stappen, hopen dat je op een laag moment bent ingestapt en op tijd verkopen. Met enige regelmaat wordt er gejuigd, of gehuild dat men "vast" zit omdat er te hoog is ingekocht en iemand niet met verlies wil verkopen![]()
dat was mijn Jip en Janneke uitleg, voor overige vragen verwijs ik je naar de blauwtjes.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja zo begon ik ook. Je moet echt niet meer geld er in steken dan wat je zou kunnen missen. Ik ben geen gamer maar ik zag het zo: " Wat zou ik over hebben voor een leuk spel met een online sociaal aspect, zonder dat ik zou janken als ik het kwijt raak? " dat was 50 euro.
Verder ben ik er vanaf het begin van dit subforum, daarvoor al want we zaten eerst in AEX in een bitcointopic maar toen gingen ze daar huilen dat het teveel over altcoins ging, achteraf een goeie zaak want het leverde dit subforum op.
Er valt wat te verdienen, maar het blijft voor iedereen een gok. Je krijgt er steeds meer feeling in maar het is een hele onvoorspelbare markt. De mensen die er echt groot geld mee pakken zijn a. heel vroeg ingestapt toen bitcoin nog geen drol waard was of b. altcoins aan het minen en die zodra ze op een exchange komen in ruil voor bitcoin aan het dumpen ( en trouwens ook niet te beroerd om die info hier te delen) . Dan heb je nog optie 3. Mensen die gewoon een stukje bitcoin hebben gekocht en schijt hebben aan wat de koers doet, gewoon altijd holden omdat ze naar de lange termijn kijken ( dus niet verkopen en weer lager inkopen enzo ).
Uiteindelijk heb je de grootste groep van dit topic en die doen aan daytraden. Dat is met relatief kleine bedragen in altcoins op verschillende exchanges stappen, hopen dat je op een laag moment bent ingestapt en op tijd verkopen. Met enige regelmaat wordt er gejuigd, of gehuild dat men "vast" zit omdat er te hoog is ingekocht en iemand niet met verlies wil verkopen![]()
dat was mijn Jip en Janneke uitleg, voor overige vragen verwijs ik je naar de blauwtjes.
Volgens mij is het 80-90% dat ze rond die tijd nieuwe coins toevoegen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hatelijke dat het 's nachts is.
De modjes bedoel je? Zijn die zo vervelend dan?quote:
Heldquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar helaas is het vaak genoeg gebleken dat het op de lange termijn niet goed hoeft te gaan. Denk maar aan EAC.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:52 schreef dimmak het volgende:
Door mensen die meteen dumpen gaat alles juist naar de tyfus.
sssst. Doet nog zeer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar helaas is het vaak genoeg gebleken dat het op de lange termijn niet goed hoeft te gaan. Denk maar aan EAC.
Je wil wel erg graag mod wordenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Lange termijn is eerder vanaf 6-12 maanden, dus dat is ook een beetje onzin.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar helaas is het vaak genoeg gebleken dat het op de lange termijn niet goed hoeft te gaan. Denk maar aan EAC.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, dat gaat wel wat langer duren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:55 schreef SosuaCafe het volgende:
10 dagen tot wdc het hopelijk goed kan maken.
2 FA ingesteld?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:55 schreef Cactusvijg het volgende:
Zo, bitcoins gekocht en naar btc-e gestuurd. Nu even afwachten.
Dat kloptquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Als jij dan op supermarktbaan niveau zit dan doe jij iets niet goed met je bergen geld
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:55 schreef Cactusvijg het volgende:
Heb je nu al een keer uitgerekend of/wat je winst hebt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat klopt
Maar gelukkig heb ik daar van geleerd, nu ga ik het wel goed doen. Sowieso vind ik het leuk.
Is dat een dubbele beveiliging? Dat hoeft van mij niet hoor, heb een heel sterk wachtwoordquote:
Oja en niet naar nattekat luisterenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:52 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
De modjes bedoel je? Zijn die zo vervelend dan?
Jup, is inderdaad dubbel. Er zijn er meer die een sterk wachtwoord hadden en toch problemen hebben gehadquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:57 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Is dat een dubbele beveiliging? Dat hoeft van mij niet hoor, heb een heel sterk wachtwoord.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oja en niet naar nattekat luisteren
Dan stijgen ze, en daarna dalen ze.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:56 schreef ratatat het volgende:
Wat gebeurt er over het algemeen eigenlijk met de waarde van coins als ze op cryptsy komen?
Jij praat wel erg veel over jezelfquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:
Vooral veel naar toto69 luisteren, goeie gast dat het is!
Beetje, ik heb opgeteld hoeveel BTC ik totaal ongeveer had. En dat was 6. Maar zoveel heb ik er ook ongeveer ingestopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb je nu al een keer uitgerekend of/wat je winst hebt?
Toto, de enige SC bewoner die geen cryptocurrency heeftquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:
Vooral veel naar toto69 luisteren, goeie gast dat het is!
Vooral niet serieus nemenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:59 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Jij praat wel erg veel over jezelf.
Tsssquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Toto, de enige SC bewoner die geen cryptocurreny heeft
Heb je geen coins meer? Alles kwijtgeraaktquote:
Uit laten betalen, met winst. Zo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:00 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Heb je geen coins meer? Alles kwijtgeraakt?
Goedzoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:55 schreef Cactusvijg het volgende:
Hoeveel winst ook al weer? 15 euro?quote:
Goed bezigquote:
Daarom!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoeveel winst ook al weer? 15 euro?
Maar vast een enorme opluchting nadat je dacht dat je alles kwijt was door TIPS,
Gooise vrouwen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
En nu ga ik even een formulier invullen want ik heb het weer geflikt, ik ga in een film spelen.
Nee, denk het niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Goed bezigGa je later weer inkopen?
Welke? Gooische Vrouwen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
En nu ga ik even een formulier invullen want ik heb het weer geflikt, ik ga in een film spelen.
Ik zie een hele subtiele verwijzing naar Utopia al snap ik niet helemaal waar het vandaan komt maar toch is het wel goedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Toto, de enige SC bewoner die geen cryptocurrency heeft
Bitopiaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zie een hele subtiele verwijzing naar Utopia als snap ik niet helemaal waar het vandaan komt maar toch is het wel goed
Laat me raden, je speelt een 15 jarige jongen die seks heeft met een 40 jarige vrouw?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, maar meer mag ik er niet over zeggen, helaas.
Zeker een film voor 'volwassenen'quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
Wie geeft haar even de link naar het topic waar de ellende met TIPS/FEDORA begonquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:00 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Heb je geen coins meer? Alles kwijtgeraakt?
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh shit, dat ben ik alweer vergeten te kijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zie een hele subtiele verwijzing naar Utopia als snap ik niet helemaal waar het vandaan komt maar toch is het wel goed
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Laat me raden, je speelt een 15 jarige jongen die seks heeft met een 40 jarige vrouw?
quote:
Wel tof hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit subforum heeft wel een geschiedenis zo te lezen, ondanks dat het nog niet zo oud isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wie geeft haar even de link naar het topic waar de ellende met TIPS/FEDORA begondan heeft ze nog wel ff een week wat te lezen
Dit forum is geweldig ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:03 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Dit subforum heeft wel een geschiedenis zo te lezen, ondanks dat het nog niet zo oud is.
EAC komt nog wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:04 schreef Toto69 het volgende:
Overigens uitgekozen uit een groot aantal aanmeldingen (ze hebben maar een beperkt aantal mensen nodig)
baaaasjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
Goed/slecht nieuws.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef Cactusvijg het volgende:
Wel bizar dat bijvoorbeeld bitcoin zo enorm op en neer is gesprongen, weet iemand hoe dat komt?
Haal dit weg, en dm me zodat ik het ook weg haalquote:
Ik vertel het je vanavond wel op whatsaap. Mag niet openbaarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:06 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Nee ik deed weer eens de verkeerde smilie, ik wilde natuurlijk deze doen:
Speculatie vooral.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef Cactusvijg het volgende:
Wel bizar dat bijvoorbeeld bitcoin zo enorm op en neer is gesprongen, weet iemand hoe dat komt?
Heh?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Haal dit weg, en dm me zodat ik het ook weg haal
Meerdere redenen, omhoog komt mijns inziens door grotere acceptatie en speculatie, omlaag meestal door Goxquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef Cactusvijg het volgende:
Wanneer krijgen we dan weer slecht nieuwsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Speculatie vooral.
Daarnaast wordt er veel gereageerd op nieuws. Positief nieuws is een stijgende lijn en negatief nieuws is vaak een dalende lijn.
Wisten we dat maar. Helaas hebben we geen glazen bol.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:07 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we dan weer slecht nieuws? Dan ga ik all-in
.
Die van mij ligt nog steeds bij de reparateurquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wisten we dat maar. Helaas hebben we geen glazen bol.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Tijd voor films en biefstuk, daaag
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Tijd voor films en biefstuk, daaag
Nu zitten we in de rustige periode en dat is mooi.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wisten we dat maar. Helaas hebben we geen glazen bol.
In een rustige periode kun je niet zo veel winst maken, lijkt mequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Nu zitten we in de rustige periode en dat is mooi.
De verliezen zouden ook minder moeten zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:21 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
In een rustige periode kun je niet zo veel winst maken, lijkt me.
De stilte voor de storm.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:21 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
In een rustige periode kun je niet zo veel winst maken, lijkt me.
Ook al moe? Het is al bijna weekend hoorquote:
Goede instelling wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Ook al moe? Het is al bijna weekend hoor!
Mijn weekend is morgen afgelopenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Ook al moe? Het is al bijna weekend hoor!
Onregelmatig werk? Zit je in de zorg?quote:
Productiewerkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Onregelmatig werk? Zit je in de zorg?
Klinkt saaiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Productiewerk
Maar inderdaad behoorlijk onregelmatig
Soms wel, soms niet. Vooral vervelend schemaquote:
Avondstudie?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Vooral vervelend schema
Met een beetje geluk komend jaar weer naar school
Wat wil je gaan studeren?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee, dat gaat sowieso niet met mijn huidige werk, dus dan kan ik beter gewoon weer fulltime naar school.quote:
ITquote:
Wat voor werk heb je nu?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee, dat gaat sowieso niet met mijn huidige werk, dus dan kan ik beter gewoon weer fulltime naar school.
[..]
IT
quote:
Daar verdien je toch helemaal niks meequote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee, dat gaat sowieso niet met mijn huidige werk, dus dan kan ik beter gewoon weer fulltime naar school.
[..]
IT
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:45 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]Jij doet ook een IT-opleiding/studie?
Prostitutie dan weer wel. Mja, das ook zoiets hč.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Daar verdien je toch helemaal niks mee.
Dat is wat we willen dat je denktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Een vrouw die TI studeert, wat moet ik me daar bij voorstellenquote:
Ik geniet er niet zo zeer van eigenlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Geniet er van nu het nog kan wou ik alleen maar zeggen
Een super lekker dingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Een vrouw die TI studeert, wat moet ik me daar bij voorstellen?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
quote:
Op de open dag in delft heb ik er wel 5 gezienquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Niet met een beetje geluk. Gewoon met vastberadenheidquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat trolletje zegtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Niet met een beetje geluk. Gewoon met vastberadenheid.
Wat heb je gegeten modje en wie heeft het gekookt/opgewarmdquote:
Ben jij de troll van deze SCquote:
Ja maar eentje die niet trollt en gewoon lief is en oprechte antwoorden geeft zoals je al zag. Een beetje een faal van wat ik eigenlijk met deze account voor ogen hadquote:
Ik sta bij smullers.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef MichaelScott het volgende:
Nu op rotterdam cs, iemand meeten?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja maar eentje die niet trollt en gewoon lief is en oprechte antwoorden geeft zoals je al zag. Een beetje een faal van wat ik eigenlijk met deze account voor ogen had. Ik ben 1 van de meest oprechte personen hier
.
is toch zoquote:
Jij bent alvast een van mijn favoriete usersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja maar eentje die niet trollt en gewoon lief is en oprechte antwoorden geeft zoals je al zag. Een beetje een faal van wat ik eigenlijk met deze account voor ogen had. Ik ben 1 van de meest oprechte personen hier
.
Sorry man.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef MichaelScott het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Jij bent alvast een van mijn favoriete users
Achter het station, ok?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef MichaelScott het volgende:
Op Rotterdam CS zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef MichaelScott het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
. Ask the mods.
quote:
Hahaha, er zijn inderdaad niet veel vrouwen (4 op 100 nu ongeveer in mijn jaar). Je mag je voorstellen wat je wilt maar het stereotype TI student is niet zo suf als je misschien denkt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik me moet voorstellenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Hahaha, er zijn inderdaad niet veel vrouwen (4 op 100 nu ongeveer in mijn jaar). Je mag je voorstellen wat je wilt maar het stereotype TI student is niet zo suf als je misschien denkt.
Niet overdrijven hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik me moet voorstellen
Rijst met broccolispulquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten modje en wie heeft het gekookt/opgewarmd
Waar gaat de reis heen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef µ het volgende:
[..]
Done.
Morgen vliegen. Derde keer naar het buitenland in drie weken.
Enjoyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef µ het volgende:
[..]
Done.
Morgen vliegen. Derde keer naar het buitenland in drie weken.
Ik zou niet weten wat ik anders moet doen dan het rustig houden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef µ het volgende:
[..]
Als jij het rustig houdt in BIT komt dat helemaal goed.
Zitten hier nog rechtenstudenten dan? Die lusten daar wel pap van, heb ik vernomenquote:
ja ikwiltrolletjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Zitten hier nog rechtenstudenten dan? Die lusten daar wel pap van, heb ik vernomen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik anders moet doen dan het rustig houden.
Of volendammers.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Zitten hier nog rechtenstudenten dan? Die lusten daar wel pap van, heb ik vernomen.
N00bquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef Slaapscheet het volgende:
Had nu 0.75 BTC winst gehad nu als ik niet m'n LEAF sellorder was vergeten te cancelen.
Waar ga je heen en hoe lang en mag ik invallen als mod?quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef Slaapscheet het volgende:
Had nu 0.75 BTC winst gehad nu als ik niet m'n LEAF sellorder was vergeten te cancelen.
ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Polenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waar ga je heen en hoe lang en mag ik invallen als mod?
tetten laten zienquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:09 schreef µ het volgende:
[..]
Polen.
Vraag Maxbet maar om zijn password.
Je weet wat de regels zijn als je mod wil worden?
Verkoop je?quote:
Leuke UI heb jequote:
Zie mijn ondertitelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:10 schreef µ het volgende:
Zeg Cactusvijg, jij bent nieuw hier vandaag zo te zien. Of kennen we je als andere user?
Ik wil mijn eigen mod-passwordquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:09 schreef µ het volgende:
[..]
Polen.
Vraag Maxbet maar om zijn password.
Je weet wat de regels zijn als je mod wil worden?
Ik zie voornamelijk dat iedereen vooral aan het bier en de speciaalbiertjes is, voor troep moet je bij de beta's wezen. De jankballen die constant roepen dat ze het zo zwaar hebbenquote:
Tetten postenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik wil mijn eigen mod-password![]()
en neen dat week ik niet![]()
Alleen ja. Spannooond!quote:en nu serieus;
Ga je alleen? Met Polen, ken je daar Polen? Ik ben daar nooit geweest maar ken wel echt een zooie toffe Polen hier. Verder ook in Praag echt een leuke tijd gehad, ook al is het niet te vergelijken.
Misleiding. Dat levert een ban opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef µ het volgende:
[..]
Tetten posten. Ik verzin het niet!
[..]
Alleen ja. Spannooond!
DMḿen*quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Misleiding. Dat levert een ban op
Neequote:
Het lijkt mij ook wel leuk om tijdens de zomervakantie met wat vriendinnen door Oost-Europa te reizen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Trouwens wel tof dat je alleen gaat, dat wordt heel wat avonturen belevenIk zou het niet durven
quote:
dus jouw manboobs en die van maxbet en die van dat elfje ofzo zijn goed gekeurd? door yvonne neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:14 schreef µ het volgende:
[..]
Hee van mij hoeft het niet. Maarja, regels zijn regels.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]deze zag ik niet
[..]
dus jouw manboobs en die van maxbet en die van dat elfje ofzo zijn goed gekeurd? door yvonne neem ik aan?
* µ heeft yv wel eens in het echt gezien.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]deze zag ik niet
[..]
dus jouw manboobs en die van maxbet en die van dat elfje ofzo zijn goed gekeurd? door yvonne neem ik aan?
tong80 ook?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef µ het volgende:
[..]
* µ heeft yv wel eens in het echt gezien.
Weet niet precies door wie, maar die van mij zijn goedgekeurdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]deze zag ik niet
[..]
Ja met vriendinnen, ik heb met een gemengd groepje gereisd. is heel erg leuk jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:15 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel leuk om tijdens de zomervakantie met wat vriendinnen door Oost-Europa te reizen.
Weinig. Gelukkig heb je ons.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef µ het volgende:
[..]
Zie niet echt wat dat zou toevoegen aan mijn leven.
Ik zou zeggen dat je een klootzak bent.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zouu je jankeee zou je vloekeee zou je zegge dat ik een klootzak ben, zou je zegge dat je me niet meeer keeeeeeeehnt
jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zouu je jankeee zou je vloekeee zou je zegge dat ik een klootzak ben, zou je zegge dat je me niet meeer keeeeeeeehnt
Kloptquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kan niet, echt buiten enzo moet wel eng zijn
yv is de baas.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Cactusvijg het volgende:
Wie is Yvonne?
De eigenaar van dit forum?
+1quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef µ het volgende:
[..]
* µ heeft yv wel eens in het echt gezien.
+!quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Cactusvijg het volgende:
Wie is Yvonne?
quote:
Doe gewoon meequote:
Ik zing dat alleen als ik meer dan 5 bier op heb.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Doe gewoon mee
ZOU JE LACHEEEE ZOU JE SCHEEELDE
Muu is 23 ofzo hahaquote:
Je wil dat we komen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Echt hoe leuk baggere hier ook is, ik vind het leuk als muutje en maxje hier zijnheb ik zelfs wat nootjes voor over
Ok ff serieus, je hebt modjes en forum admins. Modjes kunnen notes geven als je je misdraagt of een klooncheck doen ( kijken of je een trol bent met meerdere accounts ). Yvonne is een soort super forum adminquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Cactusvijg het volgende:
Wie is Yvonne?
Oppergod.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ok ff serieus, je hebt modjes en forum admins. Modjes kunnen notes geven als je je misdraagt of een klooncheck doen ( kijken of je een trol bent met meerdere accounts ). Yvonne is een soort super forum admin
Modjes kunnen geen klooncheck doen. Slechts vragen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ok ff serieus, je hebt modjes en forum admins. Modjes kunnen notes geven als je je misdraagt of een klooncheck doen ( kijken of je een trol bent met meerdere accounts ). Yvonne is een soort super forum admin
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Echt hoe leuk baggere hier ook is, ik vind het leuk als muutje en maxje hier zijnheb ik zelfs wat nootjes voor over
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:23 schreef µ het volgende:
Zonder creepy te doen, ben wel benieuwd hoe ikwiltrolletje eruit ziet.
Beetje wel baas, beetje welquote:
Ik weet 't lekker wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:23 schreef µ het volgende:
Omdat we dat allemaal al wetenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Toto69 het volgende:
waarom is niemand benieuwd naar hoe IK eruit zie
Dat gaan we @meet zienquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Toto69 het volgende:
waarom is niemand benieuwd naar hoe IK eruit zie
Dat weet ik, maar dat is geen onomstotelijk bewijs. Er zijn zoveel mensen die jong mod zijn geworden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hahahahhhhahaha nee joh, Hij postte al vele jaren onder Pirania. HIj is minstens 30.
Ik ben kaal op whatsapp.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
WAT IS DITquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:25 schreef µ het volgende:
[..]
Ik ben kaal op whatsapp.Ik heb geen idee hoe ik er uit zie op whapp, even kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik er uit zie op whapp, even kijken
Helemaal, ik herhaal KRSGHHTTHGT, HELEMAAL niet boeiendquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:23 schreef µ het volgende:
Robin niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef µ het volgende:
Heeft iemand dogecoin werkend op linux?
Ik wil die wallet.
AHHAHA ROT OP met je vrouwen icoonquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef µ het volgende:
Ik wil die wallet.
Was jij net geen manquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef µ het volgende:
Ik wil die wallet.
Slechts twee uit deze SC.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef µ het volgende:
Heeft iedereen elkander hier op de app ofzo?
Dat beslis ik zelf wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Helemaal, ik herhaal KRSGHHTTHGT, HELEMAAL niet boeiend
nattekatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Wat?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
AHHAHA ROT OP met je vrouwen icoon
ik heb toto op appquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |