Altcoinsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:35 schreef Cactusvijg het volgende:
In welke coins handelen jullie voornamelijk? Bitcoins lijken me niet heel erg winstgevend, als ik de koers zo zie.
Allesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:35 schreef Cactusvijg het volgende:
In welke coins handelen jullie voornamelijk? Bitcoins lijken me niet heel erg winstgevend, als ik de koers zo zie.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Oja en stem op mij voor mod
Van alles.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:38 schreef Cactusvijg het volgende:
Zitten hier voornamelijk jongeren? Of zijn de meeste mensen al wat ouder?
Je kunt door in altcoins te stappen meer bitcoins verdienen, of verliezen. Daarom is het hier zo leuk. Om de zoveel tijd is een bepaalde coin hier populair, je kan ook het mining topic in de gaten houden om te kijken welke coin er op dat moment wordt gemined maar meestal waait het wel op tijd over naar dit topic. Wat niet wil zeggen dat het per se winstgevend zal zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:35 schreef Cactusvijg het volgende:
Hmm dat is wel realistischer, zal wel een bug zijn van mijn poolquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:35 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Bij mij staat er dit
Difficulty 2.78293965
Est Next Difficulty 3.13349995 (Change in 49 Blocks)
Ja wot, je moet vroeg campagne voeren. Niet dat FOK! democratisch is ofzo maar okquote:
Ik denk dat ik ga beginnen met 50 euroquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je kunt door in altcoins te stappen meer bitcoins verdienen, of verliezen. Daarom is het hier zo leuk. Om de zoveel tijd is een bepaalde coin hier populair, je kan ook het mining topic in de gaten houden om te kijken welke coin er op dat moment wordt gemined maar meestal waait het wel op tijd over naar dit topic. Wat niet wil zeggen dat het per se winstgevend zal zijner zijn hier epische dingen gebeurd. Positief en negatief
DOGE is wel veilige winst, die is nu lekker gezakt en kan dus alleen maar omhoog (hij kan natuurlijk nog klein beetje naar beneden, maar niet ver) maar ik houd van risico dus koop nieuwe coins (op dit moment LEAF en SMC en nog wat onbekendere)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:35 schreef Cactusvijg het volgende:
User GTAnoob is duizenden euro's verloren, user Magnet is bijna miljonair door bitcoinsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:40 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga beginnen met 50 euro, dat kan ik wel missen. Zijn er hier mensen die al echt veel geld hebben verloren? Of juist gewonnen
?
Die zijn erquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:40 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga beginnen met 50 euro, dat kan ik wel missen. Zijn er hier mensen die al echt veel geld hebben verloren? Of juist gewonnen
?
Wie is er 15 dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Van alles.
De een is 15, de ander is 38
richolioquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie is er 15 dan?
Of bedoel je jezelf?
Ik heb geen idee hoeveel ik heb gewonnen of verloren, maar het is iig veelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:40 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
?
#teamtrolletje dit datquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja wot, je moet vroeg campagne voeren. Niet dat FOK! democratisch is ofzo maar ok
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik heb gewonnen of verloren, maar het is iig veel
Ik welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:42 schreef Cactusvijg het volgende:
Jullie zitten hier al vanaf het begin, of niet?
Ze hebben alles zelf nog niet op orde, en ze willen dat iedereen eerst miljoenen gaat investeren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:38 schreef Maxbet het volgende:
Ik zie steeds vaker Ethereum opduiken, heeft iemand hier daar al wat beter naar gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |