Vraag eens na, anders regel ik wel wat coins die kant uit gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het is een Aziaat, zou zomaar kunnen
quote:
als de transfer idd te traag gaat en je mist de moon , zou het wel erg jammer zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:03 schreef smiths het volgende:
Ik laat t op coinmarket, je bent niet de enige die t op cryptsy wil verkopen. Denk niet dat je leafs binnen 5min op cryptsy staan.
Cryptsy zal de hoofdmarkt worden en coinmarket zal de koers langzaam volgen.
Dat gok ik althans.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zit er op 27 () in, dus wil minimaal 30 eruit. Maar eigenlijk 80.
http://falkvinge.net/2014(...)n-disappeared-money/quote:MtGox, the oldest and once-largest bitcoin exchange, appears to have a serious problem. Since about a week ago, clients’ bitcoin withdrawals have been deducted from their account, but the clients never received the money – the money withdrawn was effectively disappeared into thin air. The community is furious and as of now, MtGox has racked up over USD 38 million in such unfulfilled withdrawals.
Straks Cryptsy en alles.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zit er op 27 () in, dus wil minimaal 30 eruit. Maar eigenlijk 80.
Goeie reden voor een crashquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:23 schreef Maxbet het volgende:
Vannacht ging het hier nog over Gox en hun problemen, kwam net dit interessante artikel bezig. Misschien is het eindelijk eens tijd om Gox volledig links te laten liggen.
[..]
http://falkvinge.net/2014(...)n-disappeared-money/
ja dat weten wij en welkomquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:26 schreef Cactusvijg het volgende:
Hallo![]()
Weten jullie misschien waar je het beste bitcoins kunt kopen?
Meestal koopt men hier op Bitonic.nl volgens mij, is wel iets duurder dan rechtstreeks op een exchange, maar wel veel makkelijker en sneller.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:26 schreef Cactusvijg het volgende:
Hallo![]()
Bitonic of Happycoinsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:26 schreef Cactusvijg het volgende:
Hallo![]()
Reactie Gox:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:23 schreef Maxbet het volgende:
Vannacht ging het hier nog over Gox en hun problemen, kwam net dit interessante artikel bezig. Misschien is het eindelijk eens tijd om Gox volledig links te laten liggen.
[..]
http://falkvinge.net/2014(...)n-disappeared-money/
https://support.mtgox.com(...)TC-Withdrawal-Delaysquote:Dear MtGox Customers,
As noted recently, we are currently experiencing a problem where some bitcoin withdrawals are not being transferred correctly, affecting a limited number of users. Currently the problem is being fixed, but many previous transactions did not go through over the past days. Those transactions have now been returned to customer accounts in full, so any transactions that appeared to be "stuck" should now be refunded.
This problem applies primarily to larger transactions, so we appreciate your patience as we fix the issue. Smaller transactions should be fine in the meantime, and we will update you on the status as soon as possible.
Thank you for your patience.
Best Regards,
MtGox Team
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Meestal koopt men hier op Bitonic.nl volgens mij, is wel iets duurder dan rechtstreeks op een exchange, maar wel veel makkelijker en sneller.
Bedankt voor de infoquote:
btc-e.com, cryptsy.com, coinmarket.io en coinedup.comquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:30 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor de info![]()
Weten jullie misschien ook welke handelsplaats betrouwbaar is. Ik wil namelijk liever niet dat straks al mijn geld weg is.
Je bedoelt een exchange neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:30 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weten jullie misschien ook welke handelsplaats betrouwbaar is? Ik wil namelijk liever niet dat straks al mijn geld weg is.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
Heb nu 0.6BTC aan Smartcoin gekocht, al heb ik er meer voor betaald, maar ik heb vertrouwen dat het een stuk hoger komt.
Bij mij staat er ditquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
Current Difficulty 2.78293965
Est. Next Difficulty 14.15720591 (Change in 235 Blocks)
Smartcoin
gewoon even 5+ keer zo hoge difficulty.
Ook nog met een reden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
Current Difficulty 2.78293965
Est. Next Difficulty 14.15720591 (Change in 235 Blocks)
Smartcoin
gewoon even 5+ keer zo hoge difficulty.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:30 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weten jullie misschien ook welke handelsplaats betrouwbaar is? Ik wil namelijk liever niet dat straks al mijn geld weg is.
Is een crosspost, maar je hebt dus een wallet nodig en eigenlijk raad ik je aan om 1. gezellig hier te blijven posten. 2. Dit topic te bekijken: BIT / Beginnersvragen over bitcoin en dergelijken en daar vragen stellen ( mag ook hier hoor ) 3. Als je dan nog steeds iets niet weet of duidelijkheid wil gewoon daar of hier posten. Maar daar kun je al veel vinden. Verder is er ook nog een topic over minen maar ik denk niet dat je daar al mee bezig bent.quote:Op donderdag 9 januari 2014 05:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
1. Voor bitcoin kun je multibit als wallet gebruiken, vergeet niet een backup te maken
2. Je bedoelt denk ik waar je als Nederlander zonder creditcard bitcoins kan kopen; de meesten doen dat op bitonic.nl en sturen ze daarna vanuit hun wallet naar een exchange. De meest gebruikelijke exchange is btc-e.com
3. dollars, bijna iedereen hier handelt in dollars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |