Naar cryptsy sturenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:02 schreef soepp het volgende:
Stel dat leaf op cryptsy komt wat is dan wijsheid om te doen ? Want mijn leafs staan nu op coinmarket.io . Maakt het uit voor de koers?
Hoiquote:
Goeie vraag, ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:02 schreef soepp het volgende:
Stel dat leaf op cryptsy komt wat is dan wijsheid om te doen ? Want mijn leafs staan nu op coinmarket.io . Maakt het uit voor de koers?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Of als ik mods via TR de groetjes doe![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goeie vraag, ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.
quote:
Ik laat t op coinmarket, je bent niet de enige die t op cryptsy wil verkopen. Denk niet dat je leafs binnen 5min op cryptsy staan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:02 schreef soepp het volgende:
ik ben erquote:
Ja, eet smakelijkquote:
Nog een blauwequote:
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nog een blauweben je pas ingestapt of heb je eerst gelurkt?
Ik heb dus serieus een foto van iemand die ik ken, die echt met zo'n hond op de foto staatquote:
Houd dat eens geheimquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus een foto van iemand die ik ken, die echt met zo'n hond op de foto staat![]()
V: Ben je pas ingestapt of heb je eerst gelurkt?quote:
Heeft diegene ook al Dogecoins?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus een foto van iemand die ik ken, die echt met zo'n hond op de foto staat![]()
Het is een Aziaat, zou zomaar kunnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |