Hier weer verderquote:
haha nietwaar! volt gekocht op cryptorush voor 8 satoshi gister en vandaag verkocht op 20, weer ingekocht op 10 en weer verkocht op 20.quote:
Huh nee ik bedoelde jou niet johquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:57 schreef Arend_Anker het volgende:
[..]
haha nietwaar! volt gekocht op cryptorush voor 8 satoshi gister en vandaag verkocht op 20, weer ingekocht op 10 en weer verkocht op 20.
Het is dat ik zo skir ben dat ik maar 10 euro erin heb geinvesteerd, anders had het wel leuk bedragje geweest nu
Ik weet je voornaam welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus wij hebben UREN gepraat en je weet m'n voornaam niet eens![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:54 schreef smiths het volgende:
[..]
Toen was er nog geen cryptsy factor in het spel.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:54 schreef robin007bond het volgende:
Yeah, LEAF op Cryptsy. Mijn koop op 25 bleek niet zo slecgt te zijn.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:57 schreef Arend_Anker het volgende:
[..]
haha nietwaar! volt gekocht op cryptorush voor 8 satoshi gister en vandaag verkocht op 20, weer ingekocht op 10 en weer verkocht op 20.
Het is dat ik zo skir ben dat ik maar 10 euro erin heb geinvesteerd, anders had het wel leuk bedragje geweest nu
quote:
quote:
Als je inlogt en kijkt zie je dat dat de eerstvolgende markt is, tips was markt 106.quote:
Meow is 108quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:00 schreef smiths het volgende:
[..]
Als je inlogt en kijkt zie je dat dat de eerstvolgende markt is, tips was markt 106.
https://www.cryptsy.com/users/viewwithdrawals/107
quote:
Modlokkingquote:
Nee, alleen als ik TR mach om mods te lokkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |