haha nietwaar! volt gekocht op cryptorush voor 8 satoshi gister en vandaag verkocht op 20, weer ingekocht op 10 en weer verkocht op 20.quote:
Huh nee ik bedoelde jou niet johquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:57 schreef Arend_Anker het volgende:
[..]
haha nietwaar! volt gekocht op cryptorush voor 8 satoshi gister en vandaag verkocht op 20, weer ingekocht op 10 en weer verkocht op 20.
Het is dat ik zo skir ben dat ik maar 10 euro erin heb geinvesteerd, anders had het wel leuk bedragje geweest nu
Ik weet je voornaam welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus wij hebben UREN gepraat en je weet m'n voornaam niet eens![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:54 schreef smiths het volgende:
[..]
Toen was er nog geen cryptsy factor in het spel.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:54 schreef robin007bond het volgende:
Yeah, LEAF op Cryptsy. Mijn koop op 25 bleek niet zo slecgt te zijn.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:57 schreef Arend_Anker het volgende:
[..]
haha nietwaar! volt gekocht op cryptorush voor 8 satoshi gister en vandaag verkocht op 20, weer ingekocht op 10 en weer verkocht op 20.
Het is dat ik zo skir ben dat ik maar 10 euro erin heb geinvesteerd, anders had het wel leuk bedragje geweest nu
quote:
quote:
Als je inlogt en kijkt zie je dat dat de eerstvolgende markt is, tips was markt 106.quote:
Meow is 108quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:00 schreef smiths het volgende:
[..]
Als je inlogt en kijkt zie je dat dat de eerstvolgende markt is, tips was markt 106.
https://www.cryptsy.com/users/viewwithdrawals/107
quote:
Modlokkingquote:
Nee, alleen als ik TR mach om mods te lokkenquote:
Naar cryptsy sturenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:02 schreef soepp het volgende:
Stel dat leaf op cryptsy komt wat is dan wijsheid om te doen ? Want mijn leafs staan nu op coinmarket.io . Maakt het uit voor de koers?
Hoiquote:
Goeie vraag, ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:02 schreef soepp het volgende:
Stel dat leaf op cryptsy komt wat is dan wijsheid om te doen ? Want mijn leafs staan nu op coinmarket.io . Maakt het uit voor de koers?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Of als ik mods via TR de groetjes doe![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goeie vraag, ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.
quote:
Ik laat t op coinmarket, je bent niet de enige die t op cryptsy wil verkopen. Denk niet dat je leafs binnen 5min op cryptsy staan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:02 schreef soepp het volgende:
ik ben erquote:
Ja, eet smakelijkquote:
Nog een blauwequote:
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nog een blauweben je pas ingestapt of heb je eerst gelurkt?
Ik heb dus serieus een foto van iemand die ik ken, die echt met zo'n hond op de foto staatquote:
Houd dat eens geheimquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus een foto van iemand die ik ken, die echt met zo'n hond op de foto staat![]()
V: Ben je pas ingestapt of heb je eerst gelurkt?quote:
Heeft diegene ook al Dogecoins?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus een foto van iemand die ik ken, die echt met zo'n hond op de foto staat![]()
Het is een Aziaat, zou zomaar kunnenquote:
Vraag eens na, anders regel ik wel wat coins die kant uit gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het is een Aziaat, zou zomaar kunnen
quote:
als de transfer idd te traag gaat en je mist de moon , zou het wel erg jammer zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:03 schreef smiths het volgende:
Ik laat t op coinmarket, je bent niet de enige die t op cryptsy wil verkopen. Denk niet dat je leafs binnen 5min op cryptsy staan.
Cryptsy zal de hoofdmarkt worden en coinmarket zal de koers langzaam volgen.
Dat gok ik althans.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zit er op 27 () in, dus wil minimaal 30 eruit. Maar eigenlijk 80.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |