https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Teveel credits in de TT's tot nu toe, even wat tegengas.
Jij zuigt wel vaker.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nouja ik moest anders wel stofzuigen gvd
Oeh, dan ben je van mijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:23 schreef roislecxe het volgende:
Als Stryder niet binnen 3 dagen reageert maak ik het uit.
groetjes Annabel.
hihi je zei komquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daar moet ik even over denken, kom ik nog op terug
Laat hem bij je komen stofzuigenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daar moet ik even over denken, kom ik nog op terug
Te laatquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:25 schreef edcetera het volgende:
[..]
Laat hem bij je komen stofzuigen
Win-win voor jou
omgquote:
Het is een meerkeuzevraag. Er komt ook maar 1 vraag, niet meer.quote:
patatquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is een meerkeuzevraag. Er komt ook maar 1 vraag, niet meer.
Het antwoord dat je kiest is direct definitief en kan niet worden gewijzigd.
Vraag: Is het patat of friet?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:30 schreef Toto69 het volgende:
Aantal posts voor roislecxe voor vandaag tot nu toe: 313
omg!
Nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Zitten jullie weer op hoog niveau te baggeren?
Altijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Zitten jullie weer op hoog niveau te baggeren?
Doe je voorzichtigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:32 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga even de afvalcontainer aan de straat zetten.
Dit betekent dat ik naar buiten moet.
Daar waar de zon schijnt.
Daar waar tieners in skinny jeans rondlopen.
Daar waar ik AB tegen kan komen.
Dus ik zet mijn capuchon op m'n kop.
En ik ga voor deze flop.
Einde bericht.
Backstreet Boysquote:
Jammer dat je zo slecht bent in meerkeuzevragen, anders kon het nog wat worden.quote:
Nee sorry, ik ben al veroverd door slaapscheetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jammer dat je zo slecht bent in meerkeuzevragen, anders kon het nog wat worden.
Je moet Anywhere for you naar Slaapscheet sturen, en Nobody but you en I'll never break your heartquote:
Die heeft ons allemaal al gedaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben al veroverd door slaapscheet
en door ikwiltrolletje
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je moet Anywhere for you naar Slaapscheet sturen, en Nobody but you en I'll never break your heart
truequote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die heeft ons allemaal al gedaan.
Deze dan, wel dat dansje voor dr doenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]het moet niet te overromantisch worden
Bist net hjelemaal goed in dyn kop of wot?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Deze dan, wel dat dansje voor dr doen![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Deze dan, wel dat dansje voor dr doen![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bist net hjelemaal goed in dyn kop of wot?
Zie je, gewoon naar mij luisteren Tootquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Zie je, gewoon naar mij luisteren Toot
LINK!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:43 schreef dimmak het volgende:
Er circuleert hier op dit moment dat ik mega dronken de Backstreet Boys karaoke. Dat is niet best.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:42 schreef Toto69 het volgende:
Misschien moet jij haar maar daten trolletje
Deal!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:44 schreef dimmak het volgende:
[..]
No way. Op de meet mag je hem zien.
Ik vind het maar lelijke kleurtjes hoorquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:49 schreef Toto69 het volgende:
BIT / [Animo check] BIT meet
Datum + stad is bekend, nou gr
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik vind het maar lelijke kleurtjes hoor
De BIT meet datum + stad is bekend (zie topic), kan jij trouwens de TT aanpassen? had een TR gemaaktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:55 schreef DaMart het volgende:
Mijn Leaf verkopen was iets té goed voor de koers.
Dat kan ik wel, maar ik ben geen BIT-mod, dus dat laat ik even aan Mu of Maxbet overquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De BIT meet datum + stad is bekend (zie topic), kan jij trouwens de TT aanpassen? had een TR gemaakt
Hè jammerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan ik wel, maar ik ben geen BIT-mod, dus dat laat ik even aan Mu of Maxbet over.
Begrijpelijk Martje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga niet lopen gastmodden als daar geen noodzaak toe is.
Fijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:49 schreef Toto69 het volgende:
BIT / [Animo check] BIT meet
Datum + stad is bekend, nou gr
Ja en ik word de volgende BIT-modquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan ik wel, maar ik ben geen BIT-mod, dus dat laat ik even aan Mu of Maxbet over.
Ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja en ik word de volgende BIT-mod
Ja, een beetje lui en scheef enzoquote:
Nee, jij wilde naar FHFquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, een beetje lui en scheef enzo
Pinokkioquote:
quote:
Ik beheersen de nederlands steeds beterder nu.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Ach je schrijft tenminste niet meer zo
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik beheersen de nederlands steeds beterder nu.
Goed ideequote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:07 schreef Toto69 het volgende:
Vannacht na jaren weer eens meet the parents kijken![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Goed ideedie is leuk. Robert
![]()
Sorry man, ik heb geen BTC meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:07 schreef dimmak het volgende:
Het is bevestigd. MEOW komt snel op Cryptsy. Koop nu op coinedup voordat het te laat is!
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik beheersen de nederlands steeds beterder nu.
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Is leukquote:
Echt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Is leuklegendarische post dit dat
Elke post van mij is per definitie legendarisch.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Is leuklegendarische post dit dat
Dat is kinderbedtijd in dit topicquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Elke post van mij is per definitie legendarisch.
Ha-ha grappig hoor mevrouw trolquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat is kinderbedtijd in dit topic
Die komt over 4 maanden weer zei ze.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waar is Zomertje eigenlijk gebleven?
En Stryder is ook al missing.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waar is Zomertje eigenlijk gebleven?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die komt over 4 maanden weer zei ze.
Oh die wacht vast op 43quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Scorpie zie ik wel gewoon op FOK! hoor, maar niet hier. zit vast in LTC
Aantal posts voor roislecxe voor vandaag tot nu toe: 333quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 236
dit gaat weer faliekant verkeerd
ga voor 666 danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Aantal posts voor roislecxe voor vandaag tot nu toe: 333
Nah, ga ik toch niet halen, vanavond waarschijnlijk heel de avond weg.quote:
KM of 10 lukt wel hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:16 schreef dimmak het volgende:
Hoeveel km Kan ik nog rijden als mijn benzine lampje brand?
Er was van het weekend ook een liquidatie ergensquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Stryder had het toch de hele tijd over naar het buitenland vertrekken en een chick in het buitenland? Hij zou dan geen internet hebben ofzo. Die is vast weg. Tenzij "buitenland" in zijn wereld een synoniem is voor de bajes en Stryder gewoon een of andere mob boss isgrapjen Stryder geen wiseguys sturen oke
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Stryder had het toch de hele tijd over naar het buitenland vertrekken en een chick in het buitenland? Hij zou dan geen internet hebben ofzo. Die is vast weg. Tenzij "buitenland" in zijn wereld een synoniem is voor de bajes en Stryder gewoon een of andere mob boss isgrapjen Stryder geen wiseguys sturen oke
![]()
Vertel mij watquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:19 schreef Toto69 het volgende:
Onvoorstelbaar dat 1998 dit jaar al 16!!! wordt.
En dat mensen uit 2000 al op FOK! kunnen zitten..
We worden oud mensen.
Ik heb ooit eens gelezen dat je met de reserve tank 100km kan rijden. 60 is me al eens gelukt.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet! In 1985 stond de Berlijnse Muur er gewoon nog
Ik heb wel eens in België gereden met een stijf lege tank. Kon nog maar 70 op de snelweg ofzoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gelezen dat je met de reserve tank 100km kan rijden. 60 is me al eens gelukt.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in België gereden met een stijf lege tank. Kon nog maar 70 op de snelweg ofzo
Uiteindelijk bij een pompstation gekomen, deden onze beide pinpassen het niet, hebben we in het Frans iemand moeten vrag om te tanken voor ons zodat wij hem contact 50 euro konden geven. Fraai was dat
LEAF op cryptsy ja?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:22 schreef Arend_Anker het volgende:
Leaf is weer lekker aan het stijgen. Hij komt zo op cryptsy als het goed is! Had ze allang de deur uitgedaan.. maar nu toch weer een paar ingekocht
Is er nog hoop ja?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:22 schreef Arend_Anker het volgende:
Leaf is weer lekker aan het stijgen. Hij komt zo op cryptsy als het goed is! Had ze allang de deur uitgedaan.. maar nu toch weer een paar ingekocht
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:23 schreef roislecxe het volgende:
En nog wat vroeger hadden we gewoon paard en wagen natuurlijk. Die raakte niet leeg.
Moest je wel soms het paard voeren maar das alles.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi dan kan m'n sellorder van 80 nog even blijven staan.
Jijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi dan kan m'n sellorder van 80 nog even blijven staan.
Roisquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jijeerst helemaal anti altcoins want neeeuh alleen btc en ltc, toen toch maar wel ppc en/of nmc en nu zelfs Leaf enzo
Vanuit het mining topic.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:25 schreef mijntje12 het volgende:
volgende cryptsy batch:
Meow (kitteh) https://www.cryptsy.com/users/viewdeposits/108
Leaf https://www.cryptsy.com/users/viewdeposits/107
Cash https://www.cryptsy.com/users/viewdeposits/109
Vertcoin https://www.cryptsy.com/users/viewdeposits/110
Vanaf 111 is het dan weer leeg en 106 is tips, hun laatst toegevoegde. Wanneer de coins dan precies toegevoegd worden, geen idee. Maar dat het zeer snel is ja
Toto ga op whatsappquote:
Alleen LEAF. Maar zit ook weer vanaf veel te hoog erin, dus kan er toch niet uitquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jijeerst helemaal anti altcoins want neeeuh alleen btc en ltc, toen toch maar wel ppc en/of nmc en nu zelfs Leaf enzo
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Alleen LEAF. Maar zit ook weer vanaf veel te hoog erin, dus kan er toch niet uit
En LTC heeft me nu te vaak boos gemaakt dus das m'n vriendje niet meer.
Ben op appquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]![]()
Ben je nu helemaal uit LTC?
Ik wacht nog even 10 dagen op Sharmbeck ofzo voor WDC
Ja LTCquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]![]()
Ben je nu helemaal uit LTC?
Ik wacht nog even 10 dagen op Sharmbeck ofzo voor WDC
Viezerik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja LTC![]()
Nu is PPC m'n vriendje. En ik ga een beetje vreemd met NMC ook.
Meid.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:31 schreef roislecxe het volgende:
Even kijken of de koelkast nog wat te bieden heeft of dat het weer schooien wordt bij de onderburen.
quote:
Mijn tankpas is voor de gulf.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Rij je in de woestijn ofzo dat er geen tankstations zijn?
We zitten hier in de SC Ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]want........... (en wat heeft dit te zoeken in een BC subforum)
Helaas ligt de portemonnee thuis. Was iets te laat wakker vanmorgen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn geld willen ze overal wel aannemen
Das vervelend jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Helaas ligt de portemonnee thuis. Was iets te laat wakker vanmorgen.
Downloaden mag wel. Illegaal uploaden/downloads aanbieden mag niet.quote:
Daar was ik laatst ook mee de mist in gegaan, te hoog LEAF gekocht.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:51 schreef smiths het volgende:
Net maar weer op 26 leaf gekocht.
Jammer dat ik zo laat van dat cryptsy nieuws afwist, hele dag bezig geen BIT praktijken kunnen doen.
Toen was er nog geen cryptsy factor in het spel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Daar was ik laatst ook mee de mist in gegaan, te hoog LEAF gekocht.
Mocht het keihard droppen, niet meteen panic sellen.
Hier weer verderquote:
haha nietwaar! volt gekocht op cryptorush voor 8 satoshi gister en vandaag verkocht op 20, weer ingekocht op 10 en weer verkocht op 20.quote:
Huh nee ik bedoelde jou niet johquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:57 schreef Arend_Anker het volgende:
[..]
haha nietwaar! volt gekocht op cryptorush voor 8 satoshi gister en vandaag verkocht op 20, weer ingekocht op 10 en weer verkocht op 20.
Het is dat ik zo skir ben dat ik maar 10 euro erin heb geinvesteerd, anders had het wel leuk bedragje geweest nu
Ik weet je voornaam welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus wij hebben UREN gepraat en je weet m'n voornaam niet eens![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:54 schreef smiths het volgende:
[..]
Toen was er nog geen cryptsy factor in het spel.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:54 schreef robin007bond het volgende:
Yeah, LEAF op Cryptsy. Mijn koop op 25 bleek niet zo slecgt te zijn.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:57 schreef Arend_Anker het volgende:
[..]
haha nietwaar! volt gekocht op cryptorush voor 8 satoshi gister en vandaag verkocht op 20, weer ingekocht op 10 en weer verkocht op 20.
Het is dat ik zo skir ben dat ik maar 10 euro erin heb geinvesteerd, anders had het wel leuk bedragje geweest nu
quote:
quote:
Als je inlogt en kijkt zie je dat dat de eerstvolgende markt is, tips was markt 106.quote:
Meow is 108quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:00 schreef smiths het volgende:
[..]
Als je inlogt en kijkt zie je dat dat de eerstvolgende markt is, tips was markt 106.
https://www.cryptsy.com/users/viewwithdrawals/107
quote:
Modlokkingquote:
Nee, alleen als ik TR mach om mods te lokkenquote:
Naar cryptsy sturenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:02 schreef soepp het volgende:
Stel dat leaf op cryptsy komt wat is dan wijsheid om te doen ? Want mijn leafs staan nu op coinmarket.io . Maakt het uit voor de koers?
Hoiquote:
Goeie vraag, ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:02 schreef soepp het volgende:
Stel dat leaf op cryptsy komt wat is dan wijsheid om te doen ? Want mijn leafs staan nu op coinmarket.io . Maakt het uit voor de koers?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Of als ik mods via TR de groetjes doe![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goeie vraag, ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.
quote:
Ik laat t op coinmarket, je bent niet de enige die t op cryptsy wil verkopen. Denk niet dat je leafs binnen 5min op cryptsy staan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:02 schreef soepp het volgende:
ik ben erquote:
Ja, eet smakelijkquote:
Nog een blauwequote:
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nog een blauweben je pas ingestapt of heb je eerst gelurkt?
Ik heb dus serieus een foto van iemand die ik ken, die echt met zo'n hond op de foto staatquote:
Houd dat eens geheimquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus een foto van iemand die ik ken, die echt met zo'n hond op de foto staat![]()
V: Ben je pas ingestapt of heb je eerst gelurkt?quote:
Heeft diegene ook al Dogecoins?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus een foto van iemand die ik ken, die echt met zo'n hond op de foto staat![]()
Het is een Aziaat, zou zomaar kunnenquote:
Vraag eens na, anders regel ik wel wat coins die kant uit gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het is een Aziaat, zou zomaar kunnen
quote:
als de transfer idd te traag gaat en je mist de moon , zou het wel erg jammer zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:03 schreef smiths het volgende:
Ik laat t op coinmarket, je bent niet de enige die t op cryptsy wil verkopen. Denk niet dat je leafs binnen 5min op cryptsy staan.
Cryptsy zal de hoofdmarkt worden en coinmarket zal de koers langzaam volgen.
Dat gok ik althans.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zit er op 27 () in, dus wil minimaal 30 eruit. Maar eigenlijk 80.
http://falkvinge.net/2014(...)n-disappeared-money/quote:MtGox, the oldest and once-largest bitcoin exchange, appears to have a serious problem. Since about a week ago, clients’ bitcoin withdrawals have been deducted from their account, but the clients never received the money – the money withdrawn was effectively disappeared into thin air. The community is furious and as of now, MtGox has racked up over USD 38 million in such unfulfilled withdrawals.
Straks Cryptsy en alles.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zit er op 27 () in, dus wil minimaal 30 eruit. Maar eigenlijk 80.
Goeie reden voor een crashquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:23 schreef Maxbet het volgende:
Vannacht ging het hier nog over Gox en hun problemen, kwam net dit interessante artikel bezig. Misschien is het eindelijk eens tijd om Gox volledig links te laten liggen.
[..]
http://falkvinge.net/2014(...)n-disappeared-money/
ja dat weten wij en welkomquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:26 schreef Cactusvijg het volgende:
Hallo![]()
Weten jullie misschien waar je het beste bitcoins kunt kopen?
Meestal koopt men hier op Bitonic.nl volgens mij, is wel iets duurder dan rechtstreeks op een exchange, maar wel veel makkelijker en sneller.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:26 schreef Cactusvijg het volgende:
Hallo![]()
Bitonic of Happycoinsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:26 schreef Cactusvijg het volgende:
Hallo![]()
Reactie Gox:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:23 schreef Maxbet het volgende:
Vannacht ging het hier nog over Gox en hun problemen, kwam net dit interessante artikel bezig. Misschien is het eindelijk eens tijd om Gox volledig links te laten liggen.
[..]
http://falkvinge.net/2014(...)n-disappeared-money/
https://support.mtgox.com(...)TC-Withdrawal-Delaysquote:Dear MtGox Customers,
As noted recently, we are currently experiencing a problem where some bitcoin withdrawals are not being transferred correctly, affecting a limited number of users. Currently the problem is being fixed, but many previous transactions did not go through over the past days. Those transactions have now been returned to customer accounts in full, so any transactions that appeared to be "stuck" should now be refunded.
This problem applies primarily to larger transactions, so we appreciate your patience as we fix the issue. Smaller transactions should be fine in the meantime, and we will update you on the status as soon as possible.
Thank you for your patience.
Best Regards,
MtGox Team
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Meestal koopt men hier op Bitonic.nl volgens mij, is wel iets duurder dan rechtstreeks op een exchange, maar wel veel makkelijker en sneller.
Bedankt voor de infoquote:
btc-e.com, cryptsy.com, coinmarket.io en coinedup.comquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:30 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor de info![]()
Weten jullie misschien ook welke handelsplaats betrouwbaar is. Ik wil namelijk liever niet dat straks al mijn geld weg is.
Je bedoelt een exchange neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:30 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weten jullie misschien ook welke handelsplaats betrouwbaar is? Ik wil namelijk liever niet dat straks al mijn geld weg is.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
Heb nu 0.6BTC aan Smartcoin gekocht, al heb ik er meer voor betaald, maar ik heb vertrouwen dat het een stuk hoger komt.
Bij mij staat er ditquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
Current Difficulty 2.78293965
Est. Next Difficulty 14.15720591 (Change in 235 Blocks)
Smartcoin
gewoon even 5+ keer zo hoge difficulty.
Ook nog met een reden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
Current Difficulty 2.78293965
Est. Next Difficulty 14.15720591 (Change in 235 Blocks)
Smartcoin
gewoon even 5+ keer zo hoge difficulty.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:30 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weten jullie misschien ook welke handelsplaats betrouwbaar is? Ik wil namelijk liever niet dat straks al mijn geld weg is.
Is een crosspost, maar je hebt dus een wallet nodig en eigenlijk raad ik je aan om 1. gezellig hier te blijven posten. 2. Dit topic te bekijken: BIT / Beginnersvragen over bitcoin en dergelijken en daar vragen stellen ( mag ook hier hoor ) 3. Als je dan nog steeds iets niet weet of duidelijkheid wil gewoon daar of hier posten. Maar daar kun je al veel vinden. Verder is er ook nog een topic over minen maar ik denk niet dat je daar al mee bezig bent.quote:Op donderdag 9 januari 2014 05:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
1. Voor bitcoin kun je multibit als wallet gebruiken, vergeet niet een backup te maken
2. Je bedoelt denk ik waar je als Nederlander zonder creditcard bitcoins kan kopen; de meesten doen dat op bitonic.nl en sturen ze daarna vanuit hun wallet naar een exchange. De meest gebruikelijke exchange is btc-e.com
3. dollars, bijna iedereen hier handelt in dollars
Altcoinsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:35 schreef Cactusvijg het volgende:
In welke coins handelen jullie voornamelijk? Bitcoins lijken me niet heel erg winstgevend, als ik de koers zo zie.
Allesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:35 schreef Cactusvijg het volgende:
In welke coins handelen jullie voornamelijk? Bitcoins lijken me niet heel erg winstgevend, als ik de koers zo zie.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Oja en stem op mij voor mod
Van alles.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:38 schreef Cactusvijg het volgende:
Zitten hier voornamelijk jongeren? Of zijn de meeste mensen al wat ouder?
Je kunt door in altcoins te stappen meer bitcoins verdienen, of verliezen. Daarom is het hier zo leuk. Om de zoveel tijd is een bepaalde coin hier populair, je kan ook het mining topic in de gaten houden om te kijken welke coin er op dat moment wordt gemined maar meestal waait het wel op tijd over naar dit topic. Wat niet wil zeggen dat het per se winstgevend zal zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:35 schreef Cactusvijg het volgende:
Hmm dat is wel realistischer, zal wel een bug zijn van mijn poolquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:35 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Bij mij staat er dit
Difficulty 2.78293965
Est Next Difficulty 3.13349995 (Change in 49 Blocks)
Ja wot, je moet vroeg campagne voeren. Niet dat FOK! democratisch is ofzo maar okquote:
Ik denk dat ik ga beginnen met 50 euroquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je kunt door in altcoins te stappen meer bitcoins verdienen, of verliezen. Daarom is het hier zo leuk. Om de zoveel tijd is een bepaalde coin hier populair, je kan ook het mining topic in de gaten houden om te kijken welke coin er op dat moment wordt gemined maar meestal waait het wel op tijd over naar dit topic. Wat niet wil zeggen dat het per se winstgevend zal zijner zijn hier epische dingen gebeurd. Positief en negatief
DOGE is wel veilige winst, die is nu lekker gezakt en kan dus alleen maar omhoog (hij kan natuurlijk nog klein beetje naar beneden, maar niet ver) maar ik houd van risico dus koop nieuwe coins (op dit moment LEAF en SMC en nog wat onbekendere)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:35 schreef Cactusvijg het volgende:
User GTAnoob is duizenden euro's verloren, user Magnet is bijna miljonair door bitcoinsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:40 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga beginnen met 50 euro, dat kan ik wel missen. Zijn er hier mensen die al echt veel geld hebben verloren? Of juist gewonnen
?
Die zijn erquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:40 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga beginnen met 50 euro, dat kan ik wel missen. Zijn er hier mensen die al echt veel geld hebben verloren? Of juist gewonnen
?
Wie is er 15 dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Van alles.
De een is 15, de ander is 38
richolioquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie is er 15 dan?
Of bedoel je jezelf?
Ik heb geen idee hoeveel ik heb gewonnen of verloren, maar het is iig veelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:40 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
?
#teamtrolletje dit datquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja wot, je moet vroeg campagne voeren. Niet dat FOK! democratisch is ofzo maar ok
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik heb gewonnen of verloren, maar het is iig veel
Ik welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:42 schreef Cactusvijg het volgende:
Jullie zitten hier al vanaf het begin, of niet?
Ze hebben alles zelf nog niet op orde, en ze willen dat iedereen eerst miljoenen gaat investeren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:38 schreef Maxbet het volgende:
Ik zie steeds vaker Ethereum opduiken, heeft iemand hier daar al wat beter naar gekeken?
Heus heeft hij zoveel verloren, waardoor?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
User GTAnoob is duizenden euro's verloren, user Magnet is bijna miljonair door bitcoins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |