Dan wordt jij 38, toch?quote:
Ik heb sinds vanochtend niet eens btc-e/wisdom open staan in een tab op het scherm merk ik nu: Tijdje niet meer voorgekomenquote:
Hij is alweer weg, was een muurtje van 13000 LTCquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik heb sinds vanochtend niet eens btc-e/wisdom open staan in een tab op het scherm merk ik nu: Tijdje niet meer voorgekomen
Vaginal Titty Coin?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:42 schreef DaMart het volgende:
Op Coinmarket hebben ze een VTC-markt toegevoegd (geen idee wat voor munt dat is).
Vitcoin denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:42 schreef DaMart het volgende:
Op Coinmarket hebben ze een VTC-markt toegevoegd (geen idee wat voor munt dat is).
Kan niet eeuwig blijven doorgaan zou je denken. Er gaat zo veel teveel geld naar die troep dat de echte coins die er toe toen blijven hangen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Al die kut altcoins tegenwoordigallemaal crap
Truequote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kan niet eeuwig blijven doorgaan zou je denken. Er gaat zo veel teveel geld naar die troep dat de echte coins die er toe toen blijven hangen.
Denk ik altijd
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cool, die ga ik ruilen voor BBQ-coins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |