Mijn posts edittenquote:
Wacht maar over 10 jaar is LEAF $100 miljard waardquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus te doen, maar blijkbaar blijft er nog ergens een kruimeltje over of zo. Leuk bugje zo die rare notering.
LEAFquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:02 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wacht maar over 10 jaar is LEAF $100 miljard waard
DENK JIJ NOU GODVERDOMME AAN DE KINDERENquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:02 schreef Leafeon672 het volgende:
HET IS EEN COMPLOT VAN DE ILLUMINATI, GELOOF NIET ALLES WAT ZE ZEGGEN
OPEN JE OGEN!!
Wacht ff, voor 2400 dollar aan LEAFquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
LEAF![]()
Gisteren nog 3BTC extra bijgekocht op 19.
Maxbetquote:
Oke ik vergat ergens een komma, en de datum klopte ook niet. Maar ik heb wel LEAFjes.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wacht ff, voor 2400 dollar aan LEAF?
Met van die achteruitkijkspiegeltjes, zodat je ook naar je beeldscherm kunt kijken als je de hoekjes aan het stofzuigen bent?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:02 schreef roislecxe het volgende:
Hoi ik moet stofzuigen.
Groetjes Annabel in klederdracht.
*hèquote:
Die wil ik erg graag maar krijg ik niet van m'n vriendjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:06 schreef edcetera het volgende:
[..]
Met van die achteruitkijkspiegeltjes, zodat je ook naar je beeldscherm kunt kijken als je de hoekjes aan het stofzuigen bent?
PS: Leuke UI, nu voel ik me verplicht om er ook iets anders op te zetten
Onder de ~quote:
quote:
quote:
Je hebt niet eens een note gekregen johquote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Maxbet dreigde zelfs met een ban.
Toto heeft trouwens geprobeerd om 3000 posts te halen, maar dat werd tegengewerkt door de mods.
260 ongeveer zie ik ondertussenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ze hebben alleen wel in totaal iets van 1000 posts van hem verwijderd. Zelfs OP's werden verwijderd
245 precies.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Je hebt niet eens een note gekregen joh
[..]
260 ongeveer zie ik ondertussen
En eigenlijk ook wel terecht, al mag ik dat hier natuurlijk niet zeggen![]()
Nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Je hebt niet eens een note gekregen joh
[..]
260 ongeveer zie ik ondertussen
En eigenlijk ook wel terecht, al mag ik dat hier natuurlijk niet zeggen![]()
Ohja wacht, ik keek alleen bij de posts van Toto in BITquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ohja wacht, ik keek alleen bij de posts van Toto in BIT.
Ga. Weg.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:13 schreef roislecxe het volgende:
Ze hadden er 1500 moeten verwijderen
Ouwe spammer.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:15 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Kortsluiting wat niet mijn schuld is. Ook niet een beetje.
Kende ze eerst niet, maar heb het album beluisterd vandaag en er zaten best een paar goede nummers bijquote:
The High Road is mooi! Wel oud, maar tochquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kende ze eerst niet, maar heb het album beluisterd vandaag en er zaten best een paar goede nummers bij.
Ik heb de voeding direct na aankoop aangepast zodat deze meer vermogen aan kon.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit: nee geintje, maar wel vervelend. Die dingen zijn lang niet altijd op voorraad volgens mij, ga je nu weer voor één 1500W of toch 2 kleinere?
Wanneer ben je jarig. Houden we een inzamelingsactiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die wil ik erg graag maar krijg ik niet van m'n vriendje![]()
GGquote:PS: Dank
November alweerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:30 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig. Houden we een inzamelingsactie
Dan wordt jij 38, toch?quote:
Ik heb sinds vanochtend niet eens btc-e/wisdom open staan in een tab op het scherm merk ik nu: Tijdje niet meer voorgekomenquote:
Hij is alweer weg, was een muurtje van 13000 LTCquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik heb sinds vanochtend niet eens btc-e/wisdom open staan in een tab op het scherm merk ik nu: Tijdje niet meer voorgekomen
Vaginal Titty Coin?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:42 schreef DaMart het volgende:
Op Coinmarket hebben ze een VTC-markt toegevoegd (geen idee wat voor munt dat is).
Vitcoin denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:42 schreef DaMart het volgende:
Op Coinmarket hebben ze een VTC-markt toegevoegd (geen idee wat voor munt dat is).
Kan niet eeuwig blijven doorgaan zou je denken. Er gaat zo veel teveel geld naar die troep dat de echte coins die er toe toen blijven hangen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Al die kut altcoins tegenwoordigallemaal crap
Truequote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kan niet eeuwig blijven doorgaan zou je denken. Er gaat zo veel teveel geld naar die troep dat de echte coins die er toe toen blijven hangen.
Denk ik altijd
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cool, die ga ik ruilen voor BBQ-coins.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cool, die ga ik ruilen voor BBQ-coins.
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:47 schreef MichaelScott het volgende:
Hoezo zou je Toto missen? Heeft hij een ban?
Mooiquote:
valt meequote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:49 schreef roislecxe het volgende:
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 115
Maxbet, ouwe hosselbaasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit: nee geintje, maar wel vervelend. Die dingen zijn lang niet altijd op voorraad volgens mij, ga je nu weer voor één 1500W of toch 2 kleinere?
N00bquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:52 schreef Slaapscheet het volgende:
En toen kwam ik erachter dat ik een Leaf sellorder op 20 had staan.
Bijna oranje, maar deze hadden we nog niet gehad. Speciaal bedoeld voor wie vanavond bij Rios over de vloer komtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wil je een oranje waarschuwingslabel UI?
Bij wiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:56 schreef edcetera het volgende:
[..]
Bijna oranje, maar deze hadden we nog niet gehad. Speciaal bedoeld voor wie vanavond bij Rios over de vloer komt
excelsoirquote:
Dat is Vertcoin. Heb er zelf een aantal van gekocht gisterquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:42 schreef DaMart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |