Mijn posts edittenquote:
Wacht maar over 10 jaar is LEAF $100 miljard waardquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus te doen, maar blijkbaar blijft er nog ergens een kruimeltje over of zo. Leuk bugje zo die rare notering.
LEAFquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:02 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wacht maar over 10 jaar is LEAF $100 miljard waard
DENK JIJ NOU GODVERDOMME AAN DE KINDERENquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:02 schreef Leafeon672 het volgende:
HET IS EEN COMPLOT VAN DE ILLUMINATI, GELOOF NIET ALLES WAT ZE ZEGGEN
OPEN JE OGEN!!
Wacht ff, voor 2400 dollar aan LEAFquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
LEAF![]()
Gisteren nog 3BTC extra bijgekocht op 19.
Maxbetquote:
Oke ik vergat ergens een komma, en de datum klopte ook niet. Maar ik heb wel LEAFjes.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wacht ff, voor 2400 dollar aan LEAF?
Met van die achteruitkijkspiegeltjes, zodat je ook naar je beeldscherm kunt kijken als je de hoekjes aan het stofzuigen bent?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:02 schreef roislecxe het volgende:
Hoi ik moet stofzuigen.
Groetjes Annabel in klederdracht.
*hèquote:
Die wil ik erg graag maar krijg ik niet van m'n vriendjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:06 schreef edcetera het volgende:
[..]
Met van die achteruitkijkspiegeltjes, zodat je ook naar je beeldscherm kunt kijken als je de hoekjes aan het stofzuigen bent?
PS: Leuke UI, nu voel ik me verplicht om er ook iets anders op te zetten
Onder de ~quote:
quote:
quote:
Je hebt niet eens een note gekregen johquote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Maxbet dreigde zelfs met een ban.
Toto heeft trouwens geprobeerd om 3000 posts te halen, maar dat werd tegengewerkt door de mods.
260 ongeveer zie ik ondertussenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ze hebben alleen wel in totaal iets van 1000 posts van hem verwijderd. Zelfs OP's werden verwijderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |