quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet! In 1985 stond de Berlijnse Muur er gewoon nog
Ik heb wel eens in België gereden met een stijf lege tank. Kon nog maar 70 op de snelweg ofzoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gelezen dat je met de reserve tank 100km kan rijden. 60 is me al eens gelukt.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in België gereden met een stijf lege tank. Kon nog maar 70 op de snelweg ofzo
Uiteindelijk bij een pompstation gekomen, deden onze beide pinpassen het niet, hebben we in het Frans iemand moeten vrag om te tanken voor ons zodat wij hem contact 50 euro konden geven. Fraai was dat
LEAF op cryptsy ja?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:22 schreef Arend_Anker het volgende:
Leaf is weer lekker aan het stijgen. Hij komt zo op cryptsy als het goed is! Had ze allang de deur uitgedaan.. maar nu toch weer een paar ingekocht
Is er nog hoop ja?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:22 schreef Arend_Anker het volgende:
Leaf is weer lekker aan het stijgen. Hij komt zo op cryptsy als het goed is! Had ze allang de deur uitgedaan.. maar nu toch weer een paar ingekocht
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:23 schreef roislecxe het volgende:
En nog wat vroeger hadden we gewoon paard en wagen natuurlijk. Die raakte niet leeg.
Moest je wel soms het paard voeren maar das alles.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi dan kan m'n sellorder van 80 nog even blijven staan.
Jijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi dan kan m'n sellorder van 80 nog even blijven staan.
Roisquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jijeerst helemaal anti altcoins want neeeuh alleen btc en ltc, toen toch maar wel ppc en/of nmc en nu zelfs Leaf enzo
Vanuit het mining topic.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:25 schreef mijntje12 het volgende:
volgende cryptsy batch:
Meow (kitteh) https://www.cryptsy.com/users/viewdeposits/108
Leaf https://www.cryptsy.com/users/viewdeposits/107
Cash https://www.cryptsy.com/users/viewdeposits/109
Vertcoin https://www.cryptsy.com/users/viewdeposits/110
Vanaf 111 is het dan weer leeg en 106 is tips, hun laatst toegevoegde. Wanneer de coins dan precies toegevoegd worden, geen idee. Maar dat het zeer snel is ja
Toto ga op whatsappquote:
Alleen LEAF. Maar zit ook weer vanaf veel te hoog erin, dus kan er toch niet uitquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jijeerst helemaal anti altcoins want neeeuh alleen btc en ltc, toen toch maar wel ppc en/of nmc en nu zelfs Leaf enzo
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Alleen LEAF. Maar zit ook weer vanaf veel te hoog erin, dus kan er toch niet uit
En LTC heeft me nu te vaak boos gemaakt dus das m'n vriendje niet meer.
Ben op appquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]![]()
Ben je nu helemaal uit LTC?
Ik wacht nog even 10 dagen op Sharmbeck ofzo voor WDC
Ja LTCquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]![]()
Ben je nu helemaal uit LTC?
Ik wacht nog even 10 dagen op Sharmbeck ofzo voor WDC
Viezerik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja LTC![]()
Nu is PPC m'n vriendje. En ik ga een beetje vreemd met NMC ook.
Meid.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:31 schreef roislecxe het volgende:
Even kijken of de koelkast nog wat te bieden heeft of dat het weer schooien wordt bij de onderburen.
quote:
Mijn tankpas is voor de gulf.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Rij je in de woestijn ofzo dat er geen tankstations zijn?
We zitten hier in de SC Ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]want........... (en wat heeft dit te zoeken in een BC subforum)
Helaas ligt de portemonnee thuis. Was iets te laat wakker vanmorgen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn geld willen ze overal wel aannemen
Das vervelend jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Helaas ligt de portemonnee thuis. Was iets te laat wakker vanmorgen.
Downloaden mag wel. Illegaal uploaden/downloads aanbieden mag niet.quote:
Daar was ik laatst ook mee de mist in gegaan, te hoog LEAF gekocht.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:51 schreef smiths het volgende:
Net maar weer op 26 leaf gekocht.
Jammer dat ik zo laat van dat cryptsy nieuws afwist, hele dag bezig geen BIT praktijken kunnen doen.
Toen was er nog geen cryptsy factor in het spel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Daar was ik laatst ook mee de mist in gegaan, te hoog LEAF gekocht.
Mocht het keihard droppen, niet meteen panic sellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |