Oh die wacht vast op 43quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Scorpie zie ik wel gewoon op FOK! hoor, maar niet hier. zit vast in LTC
Aantal posts voor roislecxe voor vandaag tot nu toe: 333quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 236
dit gaat weer faliekant verkeerd
ga voor 666 danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Aantal posts voor roislecxe voor vandaag tot nu toe: 333
Nah, ga ik toch niet halen, vanavond waarschijnlijk heel de avond weg.quote:
KM of 10 lukt wel hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:16 schreef dimmak het volgende:
Hoeveel km Kan ik nog rijden als mijn benzine lampje brand?
Er was van het weekend ook een liquidatie ergensquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Stryder had het toch de hele tijd over naar het buitenland vertrekken en een chick in het buitenland? Hij zou dan geen internet hebben ofzo. Die is vast weg. Tenzij "buitenland" in zijn wereld een synoniem is voor de bajes en Stryder gewoon een of andere mob boss isgrapjen Stryder geen wiseguys sturen oke
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Stryder had het toch de hele tijd over naar het buitenland vertrekken en een chick in het buitenland? Hij zou dan geen internet hebben ofzo. Die is vast weg. Tenzij "buitenland" in zijn wereld een synoniem is voor de bajes en Stryder gewoon een of andere mob boss isgrapjen Stryder geen wiseguys sturen oke
![]()
Vertel mij watquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:19 schreef Toto69 het volgende:
Onvoorstelbaar dat 1998 dit jaar al 16!!! wordt.
En dat mensen uit 2000 al op FOK! kunnen zitten..
We worden oud mensen.
Ik heb ooit eens gelezen dat je met de reserve tank 100km kan rijden. 60 is me al eens gelukt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |