https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Het begin van wat? Bitcoin of dit subforum?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:42 schreef Cactusvijg het volgende:
Jullie zitten hier al vanaf het begin, of niet?
Ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het begin van wat? Bitcoin of dit subforum?
verdientquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
Vanaf het begin zou ik niet zeggen, ik denk eind november. Tijd gaat snel zeg
Dit verdiend nog slechter dan een baan bij een supermarkt
Dat valt ook wel meequote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
Jij bent echt zo'n grammar-naziquote:
tussen 00:00 en 06:00quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:45 schreef smiths het volgende:
Gvd, moet straks weg..
Mis ik het hele cryptsy debakel.
Of hoelaat denken jullie dat t op cryptsy komt?
Heb weinig zin in een giga dump als ik terugkom rond 10uur.
Dit klopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:46 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n grammar-nazi.
Goedzoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit klopt.
Verder ben ik vooral heel erg lief hoor.
Ik kom niet verder dan een krantenwijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
Ligt er natuurlijk aan hoeveel je er in stopt en hoe goed je er in bent en geluk hebben.quote:
Als jij dan op supermarktbaan niveau zit dan doe jij iets niet goed met je bergen geldquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoeveel je er in stopt en hoe goed je er in bent en geluk hebben.
ditquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Als jij dan op supermarktbaan niveau zit dan doe jij iets niet goed met je bergen geld
Ja zo begon ik ook. Je moet echt niet meer geld er in steken dan wat je zou kunnen missen. Ik ben geen gamer maar ik zag het zo: " Wat zou ik over hebben voor een leuk spel met een online sociaal aspect, zonder dat ik zou janken als ik het kwijt raak? " dat was 50 euro.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:40 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga beginnen met 50 euro, dat kan ik wel missen. Zijn er hier mensen die al echt veel geld hebben verloren? Of juist gewonnen
?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja zo begon ik ook. Je moet echt niet meer geld er in steken dan wat je zou kunnen missen. Ik ben geen gamer maar ik zag het zo: " Wat zou ik over hebben voor een leuk spel met een online sociaal aspect, zonder dat ik zou janken als ik het kwijt raak? " dat was 50 euro.
Verder ben ik er vanaf het begin van dit subforum, daarvoor al want we zaten eerst in AEX in een bitcointopic maar toen gingen ze daar huilen dat het teveel over altcoins ging, achteraf een goeie zaak want het leverde dit subforum op.
Er valt wat te verdienen, maar het blijft voor iedereen een gok. Je krijgt er steeds meer feeling in maar het is een hele onvoorspelbare markt. De mensen die er echt groot geld mee pakken zijn a. heel vroeg ingestapt toen bitcoin nog geen drol waard was of b. altcoins aan het minen en die zodra ze op een exchange komen in ruil voor bitcoin aan het dumpen ( en trouwens ook niet te beroerd om die info hier te delen) . Dan heb je nog optie 3. Mensen die gewoon een stukje bitcoin hebben gekocht en schijt hebben aan wat de koers doet, gewoon altijd holden omdat ze naar de lange termijn kijken ( dus niet verkopen en weer lager inkopen enzo ).
Uiteindelijk heb je de grootste groep van dit topic en die doen aan daytraden. Dat is met relatief kleine bedragen in altcoins op verschillende exchanges stappen, hopen dat je op een laag moment bent ingestapt en op tijd verkopen. Met enige regelmaat wordt er gejuigd, of gehuild dat men "vast" zit omdat er te hoog is ingekocht en iemand niet met verlies wil verkopen![]()
dat was mijn Jip en Janneke uitleg, voor overige vragen verwijs ik je naar de blauwtjes.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja zo begon ik ook. Je moet echt niet meer geld er in steken dan wat je zou kunnen missen. Ik ben geen gamer maar ik zag het zo: " Wat zou ik over hebben voor een leuk spel met een online sociaal aspect, zonder dat ik zou janken als ik het kwijt raak? " dat was 50 euro.
Verder ben ik er vanaf het begin van dit subforum, daarvoor al want we zaten eerst in AEX in een bitcointopic maar toen gingen ze daar huilen dat het teveel over altcoins ging, achteraf een goeie zaak want het leverde dit subforum op.
Er valt wat te verdienen, maar het blijft voor iedereen een gok. Je krijgt er steeds meer feeling in maar het is een hele onvoorspelbare markt. De mensen die er echt groot geld mee pakken zijn a. heel vroeg ingestapt toen bitcoin nog geen drol waard was of b. altcoins aan het minen en die zodra ze op een exchange komen in ruil voor bitcoin aan het dumpen ( en trouwens ook niet te beroerd om die info hier te delen) . Dan heb je nog optie 3. Mensen die gewoon een stukje bitcoin hebben gekocht en schijt hebben aan wat de koers doet, gewoon altijd holden omdat ze naar de lange termijn kijken ( dus niet verkopen en weer lager inkopen enzo ).
Uiteindelijk heb je de grootste groep van dit topic en die doen aan daytraden. Dat is met relatief kleine bedragen in altcoins op verschillende exchanges stappen, hopen dat je op een laag moment bent ingestapt en op tijd verkopen. Met enige regelmaat wordt er gejuigd, of gehuild dat men "vast" zit omdat er te hoog is ingekocht en iemand niet met verlies wil verkopen![]()
dat was mijn Jip en Janneke uitleg, voor overige vragen verwijs ik je naar de blauwtjes.
Volgens mij is het 80-90% dat ze rond die tijd nieuwe coins toevoegen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hatelijke dat het 's nachts is.
De modjes bedoel je? Zijn die zo vervelend dan?quote:
Heldquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar helaas is het vaak genoeg gebleken dat het op de lange termijn niet goed hoeft te gaan. Denk maar aan EAC.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:52 schreef dimmak het volgende:
Door mensen die meteen dumpen gaat alles juist naar de tyfus.
sssst. Doet nog zeer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar helaas is het vaak genoeg gebleken dat het op de lange termijn niet goed hoeft te gaan. Denk maar aan EAC.
Je wil wel erg graag mod wordenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Lange termijn is eerder vanaf 6-12 maanden, dus dat is ook een beetje onzin.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar helaas is het vaak genoeg gebleken dat het op de lange termijn niet goed hoeft te gaan. Denk maar aan EAC.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, dat gaat wel wat langer duren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:55 schreef SosuaCafe het volgende:
10 dagen tot wdc het hopelijk goed kan maken.
2 FA ingesteld?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:55 schreef Cactusvijg het volgende:
Zo, bitcoins gekocht en naar btc-e gestuurd. Nu even afwachten.
Dat kloptquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Als jij dan op supermarktbaan niveau zit dan doe jij iets niet goed met je bergen geld
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:55 schreef Cactusvijg het volgende:
Zo, bitcoins gekocht en naar btc-e gestuurd. Nu even afwachten.
Heb je nu al een keer uitgerekend of/wat je winst hebt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat klopt
Maar gelukkig heb ik daar van geleerd, nu ga ik het wel goed doen. Sowieso vind ik het leuk.
Is dat een dubbele beveiliging? Dat hoeft van mij niet hoor, heb een heel sterk wachtwoordquote:
Oja en niet naar nattekat luisterenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:52 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
De modjes bedoel je? Zijn die zo vervelend dan?
Jup, is inderdaad dubbel. Er zijn er meer die een sterk wachtwoord hadden en toch problemen hebben gehadquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:57 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Is dat een dubbele beveiliging? Dat hoeft van mij niet hoor, heb een heel sterk wachtwoord.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oja en niet naar nattekat luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |