Op de open dag in delft heb ik er wel 5 gezienquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Een vrouw die TI studeert, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Niet met een beetje geluk. Gewoon met vastberadenheidquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Vooral vervelend schema
Met een beetje geluk komend jaar weer naar school
Wat trolletje zegtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Niet met een beetje geluk. Gewoon met vastberadenheid.
Wat heb je gegeten modje en wie heeft het gekookt/opgewarmdquote:
Ben jij de troll van deze SCquote:
Ja maar eentje die niet trollt en gewoon lief is en oprechte antwoorden geeft zoals je al zag. Een beetje een faal van wat ik eigenlijk met deze account voor ogen hadquote:
Ik sta bij smullers.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef MichaelScott het volgende:
Nu op rotterdam cs, iemand meeten?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja maar eentje die niet trollt en gewoon lief is en oprechte antwoorden geeft zoals je al zag. Een beetje een faal van wat ik eigenlijk met deze account voor ogen had. Ik ben 1 van de meest oprechte personen hier
.
is toch zoquote:
Jij bent alvast een van mijn favoriete usersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja maar eentje die niet trollt en gewoon lief is en oprechte antwoorden geeft zoals je al zag. Een beetje een faal van wat ik eigenlijk met deze account voor ogen had. Ik ben 1 van de meest oprechte personen hier
.
Sorry man.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef MichaelScott het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Jij bent alvast een van mijn favoriete users
Achter het station, ok?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef MichaelScott het volgende:
Op Rotterdam CS zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef MichaelScott het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
. Ask the mods.
quote:
Hahaha, er zijn inderdaad niet veel vrouwen (4 op 100 nu ongeveer in mijn jaar). Je mag je voorstellen wat je wilt maar het stereotype TI student is niet zo suf als je misschien denkt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Een vrouw die TI studeert, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik weet wel wat ik me moet voorstellenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Hahaha, er zijn inderdaad niet veel vrouwen (4 op 100 nu ongeveer in mijn jaar). Je mag je voorstellen wat je wilt maar het stereotype TI student is niet zo suf als je misschien denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |