tong80 ook?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef µ het volgende:
[..]
* µ heeft yv wel eens in het echt gezien.
Weet niet precies door wie, maar die van mij zijn goedgekeurdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]deze zag ik niet
[..]
dus jouw manboobs en die van maxbet en die van dat elfje ofzo zijn goed gekeurd? door yvonne neem ik aan?
Ja met vriendinnen, ik heb met een gemengd groepje gereisd. is heel erg leuk jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:15 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel leuk om tijdens de zomervakantie met wat vriendinnen door Oost-Europa te reizen.
Weinig. Gelukkig heb je ons.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef µ het volgende:
[..]
Zie niet echt wat dat zou toevoegen aan mijn leven.
Ik zou zeggen dat je een klootzak bent.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zouu je jankeee zou je vloekeee zou je zegge dat ik een klootzak ben, zou je zegge dat je me niet meeer keeeeeeeehnt
jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zouu je jankeee zou je vloekeee zou je zegge dat ik een klootzak ben, zou je zegge dat je me niet meeer keeeeeeeehnt
Kloptquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kan niet, echt buiten enzo moet wel eng zijn
yv is de baas.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Cactusvijg het volgende:
Wie is Yvonne?
De eigenaar van dit forum?
+1quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef µ het volgende:
[..]
* µ heeft yv wel eens in het echt gezien.
+!quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Cactusvijg het volgende:
Wie is Yvonne?
De eigenaar van dit forum?
quote:
Doe gewoon meequote:
Ik zing dat alleen als ik meer dan 5 bier op heb.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Doe gewoon mee
ZOU JE LACHEEEE ZOU JE SCHEEELDE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |